Inderdaad.quote:Op donderdag 15 februari 2007 08:32 schreef IkWilbert het volgende:
De kaarten gaan weer wat de koude kant op... afwachten (het magische woord in dit topic)
Beide mag van mij.quote:Op donderdag 15 februari 2007 13:54 schreef kepler het volgende:
zo
wel te zien dat de helft neigt naar koud(er) weer vanaf 22 februari, en de andere helft lekker doorgaat met de lente
er is sprake van (lees ik op de andere fora) spraken van bifurcatie, en met een flink koude reservoir in het noord(oosten) is de kans op een goede winterprik redelijk aanwezigquote:Op donderdag 15 februari 2007 13:57 schreef Lariekoek het volgende:
[..]
Beide mag van mij.
Als het maar geen zeikerig weer word zoals gisteren.
bifurcatie.. had er nooit van gehoord maar er gaan 6 voor koud en 6 voor lente..quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:06 schreef Lariekoek het volgende:
Een bi-wattes?
Hier in Raalte ook, bijna terras weerquote:Op donderdag 15 februari 2007 14:01 schreef Twisted_Logic het volgende:
Wat is het hier een heeeeeerlijk weer in Enschede. Echt geweldig!
quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:06 schreef Lariekoek het volgende:
Een bi-wattes?
quote:Een bifurcatie (Latijn: tweevork) is een gaffelvormige splitsing of tweedeling
Is dat niet de GFS opper?quote:Op donderdag 15 februari 2007 14:56 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]
Die groene lijn is nieuw. Wat is het
Dat is de blauwe al.quote:
Die blauwe is de Control. Dat is een tijdje terug veranderd en toen zat de Oper er helemaal niet meer in.quote:
Ah so!quote:Op donderdag 15 februari 2007 15:12 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Die blauwe is de Control. Dat is een tijdje terug veranderd en toen zat de Oper er helemaal niet meer in.
De Oper is dus nu weer terug als het groene lijntje
Sneeuwvlokje?quote:Op donderdag 15 februari 2007 16:40 schreef Jodelaar het volgende:
*
en morgen weer springenquote:Op donderdag 15 februari 2007 19:34 schreef -skippybal- het volgende:
En weer met beide benen op de grond:
[afbeelding]
Ja.. om 11:05 was het vol +32 op de webcam. Maar dan is daar al het heetste punt van de zonquote:Op vrijdag 16 februari 2007 11:52 schreef hondenfokker het volgende:
ik zie nog sneeuw:S
Is niet zo hoog daar ?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 15:36 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Ja.. om 11:05 was het vol +32 op de webcam. Maar dan is daar al het heetste punt van de zonnu is het er ook nog maar 4 graden
hier staat de zon nog vol op de webcam:
[afbeelding]
ensemble goed (ens)quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:15 schreef IkWilbert het volgende:
Wie zit het nog zitten met de winter? laatste GFS alweer een stukje minder qua koud weer.
IJsland is echt vet!!quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:37 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb zowieso winter vanaf volgende week zondag...
Ga dan ook naar IJsland![]()
Hehe tof, daar wil ik ooit ook nog weleens heen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 18:37 schreef flugeltje het volgende:
Ik heb zowieso winter vanaf volgende week zondag...
Ga dan ook naar IJsland![]()
de afgelopen twee dagen waren primaquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:01 schreef -skippybal- het volgende:
Mij boeit het eigenlijk niet zo heel veel meer. Lente of winter, kom maar!
Maar niet zo'n neppe middenweg met van dat gare weer
quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:44 schreef Adelante het volgende:
[..]
de afgelopen twee dagen waren prima
Ach welnee man ,we hebben al in geen 20 jaar meer echt kou gehadquote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:51 schreef -skippybal- het volgende:
Maar stel nou dat die koude oplossingen uitkomen (waar meerdere modellen voor gaan), dan gaat het echt bikkelen worden voor een tijdje en ik heb geen eens meer een echte winterjas![]()
Ohja, net zoals van '64 tot '79...quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:52 schreef Bep het volgende:
[..]
Ach welnee man ,we hebben al in geen 20 jaar meer echt kou gehad
Koud hier is meestal warm daar. Meestal....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 19:55 schreef Adelante het volgende:
ik heb ook geen winterjas, maar met dikke truien en een dunnere jas kom je ook een eind...
ga trouwens over twee weken naar new york, weet ook niet of dat verstandig is zonder winterjas
Mja, ik heb vroeger de Duitse teletekst een tijdje gevolgd. Dat werdt om de haverklap extreem bijgesteld.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:19 schreef ReWinD het volgende:
Die Duitsers durven wel zeg
Zometeen de EC pluim. Als die nou ook nog even meegaat!
Je weet maar nooit.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 21:54 schreef Jodelaar het volgende:
next week the north-sea effect
Meters sneeuw zorgen voor ophef in Europa. Ik zie het als als mega kranten koppenhelaas is dat alles een droom
Wind Chill effect van -30
brrr
[afbeelding]
Hier ietsjes bovenquote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:39 schreef IedeK. het volgende:
Waar kun je die EC-pluim zien?
Zie ik nu ook, nieuwe moet nog komen.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 22:50 schreef 61neorej het volgende:
Die staafjes zijn keioud.
Als er spectaculaire kaarten zijn in vorige edities is het altijd traag.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:05 schreef Jodelaar het volgende:
Ja ik durf bijna niet te kijken, natuurlijk zullen er nog runs komen die slecht zullen zijn. Ik hoop eigenlijk dat UKMO meegaat volgende runs, dan is de kans weer hoger.
Hij is trouwens erg traag pas op +40 uur. Nog niets veranderd natuurlijk
Oosten is altijd goed als er kou is in Nederland. En de sneeuwhoogtes zijn hier ook vaak in de top.quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:36 schreef Jodelaar het volgende:
Ik zit een keer in het westen beter dan in het noorden? dat ik dat nog is mee mag maken, moment voor me eigen aub
[afbeelding]
-20 bovenlucht
Ik heb vakantie vanaf volgende week vrijdag. Zaterdag op Zondag nacht op vakantie. Dus wordt met een dikke jas de auto inquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:45 schreef -skippybal- het volgende:
Fuck, -5 voor de vrijdag overdag! Dat zou wel spektakel zijn. En laat ik nu net volgende week vakantie hebben![]()
Maarja, jammer dat het nog wat te ver is....
Wind Chills van -35 had het andere ens al. Deze zal -40 zijn? lolquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:46 schreef -skippybal- het volgende:
Check die wind er ook bij. Dan krijg je gewoon windchills waar je ogen van uitvriezen
-20 is wel erg koud. en ik zit niet te miepen hoor. Maar in een zonnetje skien is lekkerder hoorquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:54 schreef MissHobje het volgende:
Jodelaar wat zit je nou te miepen![]()
Wintersport moet koud zijn etcwees blij dat je dat vermoedelijk mee gaat maken
en dat je niet hoeft te skieeen bij + 5 ofzo
Aantal runs wordt ons nu al winterweer voorgeschoteld. Geloof er wel wat meer in, maar ja duurd noch lang. Wou dat het morgen al Woensdag wasquote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:03 schreef WEST het volgende:
ik geloof niet meer in de winter
telkens blij gemaakt met een dooie mus![]()
tja we zullen wel zien, knmi.nl meldt nog geen winter. Ik weet wel dat KNMI zowiezo ultra voorzichtig zijn.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 00:06 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Aantal runs wordt ons nu al winterweer voorgeschoteld. Geloof er wel wat meer in, maar ja duurd noch lang. Wou dat het morgen al Woensdag was![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |