ach, waarom zou 1979 niet nog een keer kunnen gebeurenquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zondag 11 Feb 2007
Het noorden van de buitenwereld afgesloten!
In Friesland en Groningen sneeuwt het sinds donderdag avond onafgebroken door, op diverse plaatsen ligt zo'n 2 meter sneeuw, door de harde wind zijn er sneeuwduinen van ruim 4 meter gemeten. Door de nodige sneeuwval en de harde wind, zijn deze 2 provincies voorledig van de buitenwereld afgesloten. Hulpdiensten kunnen het gebied moeilijk bereiken wegens slecht zicht. De sneeuw zeker zal nog tot volgende week woensdag aanhouden.

Bedoel maarquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:20 schreef Againzender het volgende:
[..]
ach, waarom zou 1979 niet nog een keer kunnen gebeuren

Niet alleen dat, boven het kanaal zou het nog meer activerenquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.meteox.nl/h.aspx?r=.buienradar.nl%2f&jaar=-3&soort=loop1uur
Die neerslag gaat dus al dat feest opleveren.

ja speedygj, dream on johquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zondag 11 Feb 2007
In Friesland en Groningen sneeuwt het sinds donderdag avond onafgebroken door, op diverse plaatsen ligt zo'n 2 meter sneeuw. Door de harde wind zijn er sneeuwduinen van ruim 4 meter gemeten. Door de nodige sneeuwval en de harde wind zijn deze 2 provincies voorledig van de buitenwereld afgesloten. Hulpdiensten kunnen het gebied moeilijk bereiken wegens slecht zicht. De sneeuw zeker zal nog tot volgende week woensdag aanhouden.

soort winterse kanaalrat, zeer interessant inderdaadquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:26 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
Niet alleen dat, boven het kanaal zou het nog meer activeren

Was het maar waar ! Grinquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:18 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zondag 11 Feb 2007
In Friesland en Groningen sneeuwt het sinds donderdag avond onafgebroken door, op diverse plaatsen ligt zo'n 2 meter sneeuw. Door de harde wind zijn er sneeuwduinen van ruim 4 meter gemeten. Door de nodige sneeuwval en de harde wind zijn deze 2 provincies voorledig van de buitenwereld afgesloten. Hulpdiensten kunnen het gebied moeilijk bereiken wegens slecht zicht. De sneeuw zeker zal nog tot volgende week woensdag aanhouden.

quote:Waarschuwing ZWARE SNEEUW: GROTE OVERLAST
Toelichting Morgen trekt een omvangrijk sneeuwgebied traag van zuid naar noord over ons land. De voorste begrenzing van het gebied bereikt in de loop van de ochtend het zuiden en naar verwachting pas tegen de avond het noordoosten van het land. Het zwaartepunt van de sneeuwval wordt tijdens de avondspits boven Midden-Nederland verwacht. Waarschijnlijk valt er 5 tot 10 cm sneeuw.
Bericht nummer 2
Opgesteld woensdag 07 februari 2007 23.23 uur
Volgend bericht 05.00 uur

Ja dit wil ik wel weer eens mee makenquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:24 schreef Jodelaar het volgende:
Bijvoorbeeld zoals dit
http://skyscapes.info/2005-12-30_Westhoek_2.htm
Ja nouquote:
Iddquote:

Anders niet dan?quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:41 schreef Vava het volgende:
Ik ben nu best blij dat ik morgen niet naar mijn werk hoef![]()

Ik morgen van Duiven naar school in Nijmegen. Benieuwd wat de syntus/ ns voor ons in petto heeft. Ik neem sowieso maar een trein eerderquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:48 schreef -chefke- het volgende:
dat gaat wat worden morgen![]()
morgen weer een eind van huis nijmegen -> zevenaardus dat wordt weer 8 uur reizen 0 uur werken.

Is maar wat hij hoopt.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:46 schreef Jodelaar het volgende:
Volgens iemand op ww kunnen de buien net onder de rivieren blijven stil liggen waardoor het daar misschien dan harder gaat sneeuwen dan voorspeld, is maar wat hij ziet

quote:

quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:46 schreef Jodelaar het volgende:
Volgens iemand op ww kunnen de buien net onder de rivieren blijven stil liggen waardoor het daar misschien dan harder gaat sneeuwen dan voorspeld, is maar wat hij ziet

Arnhemquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:46 schreef Jodelaar het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |