ik 18:02 al.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:20 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb em ook al binnen, om 18:18
Oja TT kan veranderd worden naar Weeralarm

quote:KNMI geeft weeralarm af
Bron : Nu.nl
DE BILT - Het KNMI heeft woensdag een weeralarm afgegeven voor donderdag wegens hevige sneeuwval. Vanaf het zuiden zal een sneeuwgebied naar het noorden trekken.
Tijdens de avondspits zal de hevigste sneeuwval zijn, zo voorspelt het weerinstituut. Met name het midden van het land zal dan heel veel overlast ondervinden, maar ook in de rest van Nederland zal het dan sneeuwen.
Het KNMI denkt dat er tussen de 5 en 10 centimeter aan sneeuw kan vallen. De eerste sneeuwvlokken zullen in de loop van de ochtend in het zuiden van Nederland vallen. Het weerinstituut verwacht niet dat de ochtendspits grote problemen zal ondervinden.
"Misschien dat het zuiden iets heeft, maar de grootste sneeuwval komt later op de dag", aldus een woordvoerder.
Langdurig
Omdat het sneeuwfront zich traag beweegt, kan het "een landurige zaak worden", aldus de woordvoerder. Donderdag is een dag van sneeuw. Naar verwachting is de sneeuwpret vrijdag weer voorbij als een gebied met warme lucht over Nederland trekt.
Treinen
In verband met de verwachte barre weersomstandigheden halveren de NS en ProRail donderdag na de ochtendspits het aantal treinen in de Randstad en rond Utrecht. Een woordvoerder van ProRail heeft dat woensdagavond gezegd. De uitgeklede dienstregeling duurt tot na de avondspits.
Het besluit om de dienst uit te dunnen viel na overleg tussen de organisaties die zich met het spoor bezighouden. Door minder treinen te laten rijden, hopen de vervoerders de doorstroming op het spoor op gang te houden. Er worden verder meer storingsploegen stand-by gehouden en meer personeel ingezet op de stations.

Bron nu.nlquote:In verband met de verwachte barre weersomstandigheden halveren de NS en ProRail donderdag na de ochtendspits het aantal treinen in de Randstad en rond Utrecht. Een woordvoerder van ProRail heeft dat woensdagavond gezegd. De uitgekleedde dienstregeling duurt tot na de avondspits.
Het besluit om de dienst uit te dunnen viel na overleg tussen de organisaties die zich met het spoor bezighouden. Door minder treinen te laten rijden, hopen de vervoerders de doorstroming op het spoor op gang te houden. Er worden verder meer storingsploegen stand-by gehouden en meer personeel ingezet op de stations

Ze moeten juist méér treinen inzetten. Zitten al die reizigers die gaan stranden tenminste warm en droog ipv dat ze staan te kleumen op een stationquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:04 schreef Hi_flyer het volgende:
De NS gooit alvast het bijltje er bij neer.
[..]
Bron nu.nl

ja, we zagen gisteren bij Den Haag dat het inderdaad veeel beter is om niet te waarschuwenquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:06 schreef Freeflyer het volgende:
kolere hee, wat een drukte om niks...
vroegah viel er ook wel eens 5 tot 10 centimeter en toen ging het leven ook gewoon door. tegenwoordig hebben we dan te maken met een weeralarm met als gevolg dat iedereen hysterisch gaat doen.

als ik er uit moet morgen ga ik dus juist wel met de fiets, kan ik mooi om die geslipte auto's heen rijden!quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:24 schreef Suijk het volgende:
Ik zal m'n baas bellen dat ik niet naar m'n werk kom fietsen.

Elk excuus is goed voor de NS tegenwoordigquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:06 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ze moeten juist méér treinen inzetten. Zitten al die reizigers die gaan stranden tenminste warm en droog ipv dat ze staan te kleumen op een station

Ik ook, wetend dat ik voor lul sta.quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:48 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ben dol op sneeuw
![]()
sneeuwballen gooien, inpeperen, ik word dan weer helemaal kind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |