Ze moeten juist méér treinen inzetten. Zitten al die reizigers die gaan stranden tenminste warm en droog ipv dat ze staan te kleumen op een stationquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:04 schreef Hi_flyer het volgende:
De NS gooit alvast het bijltje er bij neer.
[..]
Bron nu.nl
ja, we zagen gisteren bij Den Haag dat het inderdaad veeel beter is om niet te waarschuwenquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:06 schreef Freeflyer het volgende:
kolere hee, wat een drukte om niks...
vroegah viel er ook wel eens 5 tot 10 centimeter en toen ging het leven ook gewoon door. tegenwoordig hebben we dan te maken met een weeralarm met als gevolg dat iedereen hysterisch gaat doen.
als ik er uit moet morgen ga ik dus juist wel met de fiets, kan ik mooi om die geslipte auto's heen rijden!quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:24 schreef Suijk het volgende:
Ik zal m'n baas bellen dat ik niet naar m'n werk kom fietsen.
Elk excuus is goed voor de NS tegenwoordigquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:06 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ze moeten juist méér treinen inzetten. Zitten al die reizigers die gaan stranden tenminste warm en droog ipv dat ze staan te kleumen op een station
Ik ook, wetend dat ik voor lul sta.quote:Op woensdag 7 februari 2007 20:48 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ben dol op sneeuw
![]()
sneeuwballen gooien, inpeperen, ik word dan weer helemaal kind
Zou het spoor ook niet beter begaanbaar blijven als je juist meer treinen laat rijdenquote:Op woensdag 7 februari 2007 20:06 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ze moeten juist méér treinen inzetten. Zitten al die reizigers die gaan stranden tenminste warm en droog ipv dat ze staan te kleumen op een station
Lijkt mij ook. Maar goed, wat voor heel Nederland logisch lijkt is voor de NS onlogisch en andersom.quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zou het spoor ook niet beter begaanbaar blijven als je juist meer treinen laat rijden
Dus geven ze maar een alarm.quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:17 schreef Lariekoek het volgende:
Als er geen weeralarm wordt uitgegeven dan gaat iedereen weer zeuren dat ze in de file stonden, of vast stonden op een of ander station.
Dat, en nieuwssites en een F5-knop ready for actionquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:10 schreef DarkElf het volgende:
zo iedereen voorbereid?
dekentje, thermoskan koffie/thee, astronautenvoer, energybars, flaskje cognac, sigaretten, boeken, wc papier etc etc?![]()
Er zijn genoeg zeikerds die anders op het KNMI gaan zeiken als ze hem niet afgeven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |