quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:02 schreef draculettetje het volgende:
Ow hellup waarom moet ik nou zo'n ding dicht gooien en een nieuwe openen
is me niet iemand voor alsjeblieft?
ha ha ha
Ik zal later foto bij doen
ik postte als laatste
Ik is trots op zoessie
omdat je minimini monster in eigen bedje doetquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:17 schreef vamperotica het volgende:
[..]
![]()
Omdat ik fietsen leuk ga vinden?
Hoop dat het niet teveel slapeloze nachten en mannetjes op de bank gaat kosten..quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:42 schreef draculettetje het volgende:
[..]
omdat je minimini monster in eigen bedje doet
het levert aardig wat op he!! 2000 euro in de maand belastingvrijquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:31 schreef Metro2005 het volgende:
ik ga ook maar bedelen dan.
Lijkt altijd langer te duren dan het in werkelijkheid isquote:Op woensdag 7 februari 2007 11:44 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Hoop dat het niet teveel slapeloze nachten en mannetjes op de bank gaat kosten..
quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:03 schreef Marietje_34 het volgende:
Goeiemorgen
Ben ff bij in aan het lezen in FB, ik heb weer es een relletje gemist![]()
Ja, is je leven rel? Sommige mensen trekken het aanquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ik ook dan
Alsof mijn leven nog niet genoeg rel is
Ach... eigenlijk duurt het al een jaar of 10!! Met tussenpozen, dat wel!quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Lijkt altijd langer te duren dan het in werkelijkheid is
quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:22 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ach... eigenlijk duurt het al een jaar of 10!! Met tussenpozen, dat wel!
quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:22 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ja, is je leven rel? Sommige mensen trekken het aan![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ik ook dan
Alsof mijn leven nog niet genoeg rel is
quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:22 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Ach... eigenlijk duurt het al een jaar of 10!! Met tussenpozen, dat wel!
En dat zie je goedquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ja. Nou... aantrekken.... laat ik zeggen dat als het zo voorkomt ik een van de weinigen ben die er niet voor wegloopt.
Ik sta voor dingen.
quote:
Halloquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:35 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
Goeiemorgen DV! Hoe gaat het?
Ja, ik kan me voorstellen dat het lastig is als je geen rust in je hoofd hebt. Misschien dat je het beter geleidelijk afbouwt?quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:43 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Hallo![]()
Met mij gaat het wel en met jou?
Even begonnen met de stemmings-stabilisator weer. Ik was zomaar gestopt en merkte ineens dat ik de hele dag onrust in me had zitten. Zomaar stoppen is not doneVoel me weer wat rustiger nu
Bij mij is rust dus echt basis behoefte, rust is nog belangrijker dan voedsel lijkt het wel af en toe. Als ik onrustig ben dan krijg ik geen hap door mijn keel en smaakt het voedsel dus ook niet. En zonder rust kan ik niets doen.
Die rel van Daniel.J. Hij maakt zich te druk op fok! en hij plaatst zichzelf teveel in de schijnwerpers. Als je jezelf zo in de schijnwerpers plaats dan krijg je vanzelf de volle lading over je heen. Heb ook vaak het idee dat hij de controle mist hier. Maar sowieso, als je jezelf zo in de schijnwerpers plaatst en begint met schreeuwen en roepen dan is het logisch dat je alles over je heen krijgt. Als je dan blijft happen dan stopt het niet voordat het topic op slot gaat.
Vooral in feedback.
Gisteren opgeruimd boven en gepoetst en morgen of vandaag afronden. Vannacht al stukken beter geslapen omdat het gedeelte waar het bed staat helemaal schoon is nu. Slapen in een rommelige en stoffige kamer is niet goedAlsof het slapen dan verstoord wordt.
Nee, dat lijkt mij ook niet te doenquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:56 schreef Dromenvanger het volgende:
Geen rust in het hoofd wil zeggen dat de hele dag naar de klote gaat omdat je alleen nog maar met onrust bezig bent. Zelfs op de bank liggen om te rusten is niet te doen door onrust. Niets is te doen, alleen maar overleven om de dag door te komen is toch geen leven hebben?
da's wel waar wat je zegt denk ik. Als ik helemaal happydepeppie ben erger ik me ook minder snel aan dingen. Maar waar ik me de laatste tijd vooral aan stoor, is hoe onbeschoft en asociaal mensen kunnen zijn. In de bus, in de tram, in de trein, in de supermarkt.quote:Die rotzooi maken hoort er net zoveel bij als opruimen en poetsen, een huis moet in geleefd worden
Ergeren heb ik ook vaker maar ook dat heeft met onrust te maken. In balans en met vrede met mezelf erger ik me niet zo snel, dan kun je me de pis compleet lauw maken en ik reageer nog kalm en bedaard.
Irritaties aan mezelf zorgen vaak ervoor dat ik me ook irriteer aan anderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |