's Nachts na tweeen Komt door de Israelies Het dak van de Al Aqsa-moskee naar beneden En weer naar boven waar we trouw beloven dit te vergelden, ja, ja, ja.
We Came A Long Time Ago Nine Nine Two - But You Did Not Know
En we lopen met z'n allen Zonder om te vallen En we drinken en we zwieren Zonder klagen en te klieren We hijse en we hijse Want straks mogen we geen spijse Tralalallallalalal Tralalallallalalal Tralalallallalalal Tralalallallalalal Tralalallallalalal Tralalallallalalal Tralalallallalalal Tralalallallalalal Tralalallallalalal Tralalallallalalal Tralalallallalalal Tralalallallalalal Tralalallallalalal Tralalallallalalal Tralalallallalalal Tralalallallalalal Tralalallallalalal Tralalallallalalal Tralalallallalalal Tralalallallalalal Tralalallallalalal Tralalallallalalal Tralalallallalalal Tralalallallalalal
Mag ik uw moslimbasherij toucheren? U heeft mijn eergevoel gestimuleerd Dan help ik uw vrouw voorkomend uit de kleren Ik weet zeker dat ze ‘t hogelijk waardeert
Dan discussieren wij het hele carnaval Dus leg uw hoofd maar op mijn piëdestal Mag ik uw moslimbasherij toucheren Zelfs Hirsi was er gek op, ook al had ze geen clitoral