quote:Hoezo integreren? Weert heeft een landelijke primeur met zijn eerste Marokkaanse Prins Carnaval. Carnavalsvereniging De Bier Beuike Club riep Hassan I tot prins uit om aan te geven dat carnaval een ruimdenkend feest is. Het devies van de prins is dan ook: Integreren kan ik als de beste, na carnaval lig ik buiten westen...'
HGassan de Eerste is een moslimprins op een katholiek feest. 'Geen probleem hoor. Religie en carnaval, dat is toch al aardig verwaterd. Ik leter er wel op dat ik geen alcohol drink. Ik sla wel halve liters achterover, maar dan alleen cola', aldus een lachende prins Hassan de Eerste.
Wie weet blijft dat wel een keertje achterwege....quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:57 schreef Jarno het volgende:
Tvp, ben benieuwd hoe dit negatief wordt uitgelegd door alle azijnpissers hier.
Idd, 3x raden wie de geldkas natuurlijk weer zal jatten. Dit is hetzelfde als een brood voor een uitgehongerde Afrikaan leggen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:16 schreef buachaille het volgende:
Hoax, om aandacht te trekken.
Mag ik een poging wagen?quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:57 schreef Jarno het volgende:
Tvp, ben benieuwd hoe dit negatief wordt uitgelegd door alle azijnpissers hier.
Zoals je zelf ook wel goed weet mogen prinsen helemaal niet zoveel alcohol drinken en is daar een strikt protocol voorquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:17 schreef HostiMeister het volgende:
Een prins die geen bier zuipt is sowieso not done...
Inderdaad, maar dan nog, als alles gezegd en gedaan is dan ken ik nogal wat prinsen die, euhm, nouja, nogal bierig worden...quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:19 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Zoals je zelf ook wel goed weet mogen prinsen helemaal niet zoveel alcohol drinken en is daar een strikt protocol voor
Misschien is Hassan I gekozen op basis van anonieme sollicitatie?quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:19 schreef splendor het volgende:
Je zou toch denken dat je als carnavalsvereniging gewoon de beste(=meest populaire meestal) prins gaat kiezen, en niet iemand omdat carnaval een ruimdenkend feest is.![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:23 schreef yahtzeehooligan het volgende:
Allahf.
Het bericht zegt van niet.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:22 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Misschien is Hassan I gekozen op basis van anonieme sollicitatie?
quote:Ik sla wel halve liters achterover, maar dan alleen cola', aldus een lachende prins Hassan de Eerste.
Het was ook een poging tot ironie.quote:
quote:Hoezo integreren? Weert heeft een landelijke primeur met zijn eerste Marokkaanse Prins Carnaval. Carnavalsvereniging De Bier Beuike Club riep Hassan I tot prins uit om aan te geven dat carnaval een ruimdenkend feest is. Het devies van de prins is dan ook: Integreren kan ik als de beste, na carnaval lig ik buiten westen...'
HGassan de Eerste is een moslimprins op een katholiek feest. 'Geen probleem hoor. Religie en carnaval, dat is toch al aardig verwaterd. Ik leter er wel op dat ik geen alcohol drink. Ik sla wel halve liters achterover, maar dan alleen cola', aldus een lachende prins Hassan de Eerste.
Eerder sarcasme dan.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:27 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Het was ook een poging tot ironie.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |