abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46067093
En ja niet een keer, maar ik heb zolang ik fietsen heb om de maand een lekke band. Overal hebben ze makkelijke oplossingen voor uitgevonden maar niet voor het plakken van banden... Dat moet nog steeds met z'n kut sleuteltje waarmee je je buitenband van je wiel af kan krijgen wat natuurlijk niet lukt, ook hebben ze nog geen makkelijke oplossing bedacht om het gat te vinden ook dat moet nog steeds met z'n primitief bakje water. Bovendien staan fietsen in de schuur waar het in deze tijd van het jaar net zo koud als buiten is

Dan heb je nog zeurende ouders die toch wel echt vinden dat die band vandaag geplakt moet worden omdat het eigenlijk hun fiets is Ofterwel ze fietsen er nooit op maar als er iets aan kapot is moet ik de band zo snel mogelijk plakken "Mochten we op de fiets weg willen", dat is in de laatste 10 jaar denk ik 1 keer gebeurt

Dan heb je ook nog een zusje waarvan ik de fiets mocht lenen gisteren en ik zei al "nee dat doe ik maar niet dan sloop ik die fiets ook", waarop mijn zusje zei dat er weinig aan te slopen valt.... Maar ja hoor vanochtend was mevrouw pissig omdat haar rem vast zat en dat had ik gedaan.... Ja wat zei ik dan gisteren toen ik jou fiets niet mee wou!!

Ouders weer over de zeik dat ik alle fietsen hier thuis sloop, ja alsof ik dat voor me plezier doe
pi_46067221
Bakje water? Luisteren is the key!
pi_46067239
Oh, en je kan je wiel er gewoon op laten zitten hoor, gewoon de buitenband er half afwippen, binnenband ertussenuit sleuren en gewoon dan fixen. Scheelt tijd.
pi_46067285
Wat veldmuis zegt
pi_46067309
Bandje fixen stelt toch niks voor binnen 10min ben je klaar zonder bakje water!

En niet vergeten de lijm eerst op de band, laten drogen, en dan pas de plakker. (en een keer goed snuiven, maakt het ook iets plezanter).
pi_46067521
En je bent gewoon een vent
Je kon beter je vinger in je kont stoppen dan dit lezen, dan had je nog wat bereikt.
pi_46067618
Ja maar 9 van de 10 keer is het z´n klein kut gaatje dat je niet hoort.
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 10:37 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
En je bent gewoon een vent
Ik vind het gewoon kut werk
pi_46067660
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 10:40 schreef Remzz het volgende:
Ja maar 9 van de 10 keer is het z´n klein kut gaatje dat je niet hoort.
[..]

Ik vind het gewoon kut werk
Beter luisteren, ik pwn de waterbakken altijd.
Vergeet niet even je binnekant van je buitenband te checken natuurlijk.
  woensdag 7 februari 2007 @ 10:43:09 #9
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_46067711
Haal je wel de troep uit je buitenband als je die er terug opzet? Als ik 1x in de drie jaar een lekke band heb is het veel en ik fiets elke dag.

---edit
Goede tip, Veldmuis.
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_46067719
Pics van dat zusje?
JOHNNY HEITINGA
  woensdag 7 februari 2007 @ 10:48:06 #11
27148 raimen
SPEED IS SWEET
pi_46067850
quote:
Overal hebben ze makkelijke oplossingen voor uitgevonden maar niet voor het plakken van banden
Ze hebben tegenwoordig wel iets tegen lekke banden

http://www.notubes.com/moviedemo.php
Bruno....Ik zal je missen vriend
To Protect and to Serve
U wilt werkruimte... prima...:Barry...Vast.
Toezicht is gezond!
pi_46067922
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 10:43 schreef XL het volgende:
Haal je wel de troep uit je buitenband als je die er terug opzet? Als ik 1x in de drie jaar een lekke band heb is het veel en ik fiets elke dag.

---edit
Goede tip, Veldmuis.
ik had eerst ook in 2 maanden tijd 4 banden versleten
band 1: buitenband was al rood en ja dus vernieuwd (Alleen buitenband dus)
band 2: Nieuwe buitenband lag erop. 2 dagen later rijd ik binnenband kapot op de heuvel in Tilburg. Waaraan was onbekend dus werd plakken. (was een antilekband)
Band 3: Tilburg zijn ze bij de spoorlaan aan het werken. Maar ik rijd er altijd gewoon. Kuil in de weg: BANG band kapot. Kon ik om 0:00 snachts met fiets aan de hand naar west lopen. Gelijk maar alles vernieuwd inclusief buitenband.
Band 4: Ook aan de spoorlaan. Dacht snel over te steken van heuvel naar spoorlaan. Stoplichten autos sprong op groen, dus ik denk ik schiet met mn mountainbike stoep op. En ja hoor, daar ging weer een band aan diggelen.

Dus ja, heel moeilijk is het niet
Maar het is en blijft een rot plekje. Koude schuren kun je verhelpen door band uit je fiets te wippen en gezellig binnen aan tafel of in de keuken ff maken. Vervolgens loop je naar buiten, bandje terug erin en klaar. (gaat het makkelijkste met een mountainbike vind ik )

en nog een gouden tip: draai wel het sleuteltje vervolgens goed vast
reed 2 weken geleden bijna mn achterwiel eruit omdat ik niet goed had vastgedraaid
You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
  woensdag 7 februari 2007 @ 10:52:52 #13
27148 raimen
SPEED IS SWEET
pi_46067990
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 10:41 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Beter luisteren, ik pwn de waterbakken altijd.
Vergeet niet even je binnekant van je buitenband te checken natuurlijk.
Heb je net het lek in je binnen band gevonden en geplakt zit er nog een stuk glas in de buitenband.
Bruno....Ik zal je missen vriend
To Protect and to Serve
U wilt werkruimte... prima...:Barry...Vast.
Toezicht is gezond!
pi_46067997
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 10:24 schreef veldmuis het volgende:
Bakje water? Luisteren is the key!
Klopt.

En die fiets moet je met dit weer binnenshuis repareren.

Verder redelijk herkenbaar, al was het bij mij zo dat de fietsen gestolen werden.
Goede muziek luisteren?
KLIK
pi_46068003
Andermans fietsen dus.
Goede muziek luisteren?
KLIK
pi_46068033
Arm jongetje toch!

Als je nou warm water pakt, krijg je geen koude handjes.
pi_46068727
gewoon een voorraad binnenbanden inslaan
no reason to live but i like it that way
pi_46070248
Mij hebben ze vroegah een half jaar lang laten lopen naar school... omdat mijn fietsen ook altijd naar de mallemoere gingen (of ze werden gejat)

Overigens is die situatie onveranderd, alleen woon ik niet meer thuis, en hoef dat gekrijs niet meer aan te horen (Y)
Red levens!!! www.mobilehero.nl
pi_46070920
De emanicipatie is gestopt bij het plakken van een band. Oh, TS is geen vrouw.
I drink a lot of coffee before I go to sleep. It makes me dream faster.
  woensdag 7 februari 2007 @ 12:41:49 #20
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_46071087
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 10:17 schreef Remzz het volgende:
ook hebben ze nog geen makkelijke oplossing bedacht om het gat te vinden ook dat moet nog steeds met z'n primitief bakje water.

Daar hebben we al jaren dit ding voor hoor

De zogeheten "lekzoeker".

Bij iederen fietsenmaker te krijgen. Lekker droog
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_46071227
Anti-lek band van de Hema
  woensdag 7 februari 2007 @ 16:09:30 #22
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_46077222
Zijn er serieus nog mensen die hun eigen banden plakken dan? Ik laat het m'n pa doen of breng em naar de fietsenmaker, is zo gebeurd!
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_46077269
zijn er nog mensen met een fiets?
pi_46077558
Waarom denk je dat vaders in de regel niet sterven na de geboorte van een kind? Om banden te plakken. Ofwel, laat je vader eens zijn plicht doen.
pi_46077610
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 12:41 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Daar hebben we al jaren dit ding voor hoor

[afbeelding]

De zogeheten "lekzoeker".

Bij iederen fietsenmaker te krijgen. Lekker droog
Hoe werkt zoeen ding?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: