abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46340979
Pluphy mischien al onderweg, maar toch nog heel veel sterkte toewensen in gedachten bij jullie, in gedachten bij Ruben, voor de ouders, de vrienden, de fam.

Bluezz ook jij de fam de vrienden enz enz heel veel sterkte en ook in gedachten bij jullie

Ik weet niet goed het volgende te plaatsen, hier, het speeltuinbankje, of toch in true...
Ik had vanmiddag dus een rare ervaring en weet niet goed waar te plaatsen, en wat ik er mee aan moet...

Ik liep vanmiddag lekker te genieten van het weer door het dorp, toen ik een vreemde vrouw met haar hondje tegen kwam, we raakten in gesprek, en ze begon al heel snel ineens over Thijs...
Ik was al verbaasd,
Huh Thijs... ja en hij is elke avond een uurtje bij je, naast je op de bank....
En Oma past goed op em....
Ow en vanmorgen heb je Thijs dan niet gehoord...
Ik nog veel verbaasder, en hoezo gehoord moeten hebben?

de vrouw ja dat vogeltje die in de buurt was..

Nu ben ik dus vanmorgen wakker geworden door een vogel die telkens tegen de deur op vloog bij Thijs op de kamer....

Ik weet waar de mevrouw woont, en mag ten alle tijden langskomen...
Vind het raar en appart
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_46341075
Dank je, Spuuglokje.

Wat naar, Nanook. Veel sterkte voor de ouders en mensen eromheen.

Bluezz en Phluphy, veel sterkte morgen. Het zal niet meevallen.

En gelukkig, Bar, positief nieuws.
pi_46341260
Wat apart Bar
Echt stof tot nadenken, ga je een keer bij haar langs denk je?

Dank allemaal voor de steun Ik zie er erg tegenop.

Phluph jij ook heel veel sterkte!!!
pi_46341383
Ik weet het niet, vind het appart en ergens ook wel heel "eng" en toch is mijn nieuwschierigheid toegenomen.
Hoe kan die mevrouw weten over Thijs, hoe kan ze het weten van die vogel...

We hebben het ook nog even gehad over zieltjes die van boven ouders uitkiezen die er samen sterk genoeg voor zijn, en dan een paar keer opnieuw geboren worden...
pi_46341384
Bar misschien een keertje langs gaan? Het klinkt raar, maar als het je een goed gevoel geeft dan moet er zeker een keertje heen. Ik geloof wel degelijk dat hij om je heen is.

voor de mensen de het kunnen gebruiken
pi_46341466
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 19:21 schreef Anitra het volgende:
Bar misschien een keertje langs gaan? Het klinkt raar, maar als het je een goed gevoel geeft dan moet er zeker een keertje heen. Ik geloof wel degelijk dat hij om je heen is.
Heb jij al meer gehoord van de fluisteraar Anitra eigenlijk?

Ik weet het niet, moet het eerst eens laten bezinken, ga eerst wel carnaval vieren denk ik
pi_46341773
Ja hij is nog bezig met RTL en dat sciet jniet echt op. Hij heeft vorige week nog gemaild. Hij baalt ook want hij wil graag helpen, maar als hij een overeenkomst krijgt met RTL dan zijn wij 1 van de gezinnen waarschijnlijk en dus kan hij nog niks ondernemen.
pi_46346773
_Bar_ wat ontzettend bijzonder die ontmoeting met die mevrouw vanmiddag. Het lijkt me heel fijn om bevestigd te krijgen dat degene van wie we zoveel houden goed terecht zijn gekomen aan de andere kant en dat ze af en toe nog even bij ons zijn al merk je daar niet altijd iets van. (Of leg je er niet altijd de link mee, zoals bij jou met het vogeltje bij Thijs zijn kamertje vanmorgen.)

Bleuzz en Phluphy ook vanaf hier heel veel sterkte gewenst.
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_46357300
quote:
Op donderdag 15 februari 2007 19:21 schreef _Bar_ het volgende:
Ik weet het niet, vind het appart en ergens ook wel heel "eng" en toch is mijn nieuwschierigheid toegenomen.
Hoe kan die mevrouw weten over Thijs, hoe kan ze het weten van die vogel...

We hebben het ook nog even gehad over zieltjes die van boven ouders uitkiezen die er samen sterk genoeg voor zijn, en dan een paar keer opnieuw geboren worden...
Wat een bijzondere ervaring!
Zelf heb ik de aanwezigheid van Esmée de eerste maanden nog vaak gevoeld. Rook haar een paar keer en heb zelfs een keer haar stemmetje gehoord. Ze speelde met Vera.
Gelet op de reacties van Vera, denk ik, dat Veer haar ook kon zien.
Soms als ik met Veer naar het bos liep, liep ik met 2 kindjes, een die ik kon zien, een die ik alleen kon voelen. Ze renden dan samen en hadden veel plezier, zo mooi.
Hele bijzondere tijd. Helaas na paar maanden hield het op...
Groetjes, Carolien, mama van
Kimberly {09/03/1993}
Esmée {01/05/2003-20/02/2006}
Vera {09/08/2004} en Thamber {21/02/2007}
pi_46357346
Vandaag is het een jaar geleden dat het leven nog zo mooi was! Er rende toen een heerlijk levendig grietje om me heen, klom op het klimrek, schommelde, speelde met Veer en Ryan in de zandbak, rijden op fietsjes...

Morgen is het een jaar geleden, dat ze niet wakker werd, maar in doodsstrijd in haar bedje lag. Zomaar, ineens, zonder ook maar een enkel signaal vooraf.
Weet nog niet wat ik wil morgen, ben eigenlijk beetje bang dat baby besluit te komen op die dag, alles mag, maar liever niet de 17e. Maar heb af te wachten, ze beslist zelf, wanneer ze komen wil. Weet ook nog niet wat ik wil doen morgen, misschien dat ik de meiden meegeef aan mijn moeder en kies voor een dagje alleen.

De 20e is haar eerste sterfdag, voel daar een vreemd soort rust bij. Kan dat gevoel eigenlijk niet beschrijven.

Van de week met Veer op de peuterspeelzaal wezen kijken. Esmée was maar 2x geweest en ze vond het geweldig! Raar om daar nu weer te komen. Ik was vergeten dat het valentijnsdag was. Hetzelfde boekje werd voorgelezen, als op de 1e schooldag van Es. Hetzelfde liedje, hartjes plakken, poeh... hoop indrukken.
Veer vond het leuk en voelde ook fijn daar te zijn. Es was zo onder de indruk vorig jaar.
Kimberly {09/03/1993}
  vrijdag 16 februari 2007 @ 07:51:58 #111
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_46357403
Humpeltje, heel veel sterkte vandaag. Lijken me vreselijk moeilijke dagen nu weer extra. Sterkte en doe inderdaad wat voor jou het beste voelt.

Bluezz en Fluf, beiden heel veel sterkte vandaag bij het afscheid van twee kindjes. Ik zal aan ze denken en ook aan jullie.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_46357417
Humpeltje,veel sterkte de komende dagen.
Toch op een vreemde, nare en toch lieve manier manier vind ik het wel heel bijzonder dat je derde meisje zich aankondigt in de periode dat je afscheid hebt moeten nemen van Esmée.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 09:49:33 #113
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_46359049
Humpeltje veel sterkte vandaag, morgen en overmogen en de dag daarna en zeker ook de dag daarna!
ik hoop dat je kleine meisje niet besluit om te komen op 1 van deze dagen, maar aan de andere kant zou dat zeker wel heel bijzonder zijn.

Fluf en jeroen veel sterkte vandaag in limburg

Bluezz ook sterkte gewenst

en Bar wat een bijzondere ervaring.
pi_46359196
Siem stond hier in de krant, daar schrok ik toen al van, zo jong nog. Voor jou natuurlijk extra moeilijk Bluezz. Sterkte straks.

Pluph ook heel veel sterkte. Het lijkt me zo ontzettend confronterend om daar weer te staan, maar dan voor een ander kindje. Misschien komt het allemaal wel terug ook.

Bizar iets Bar. Vreemd zeg, maar misschien de moeite waar erop terug te komen.

Zou wel bijzonder zijn Humpeltje als de derde nu zou komen. Maar wel moeilijk voor jou lijkt me. Of je hebt iets positiefs om naar uit te kijken, ik weet niet wat je het beste kunt hebben. Sterkte met deze dagen.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  vrijdag 16 februari 2007 @ 09:58:52 #115
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46359247
Humpeltje, wat een vreselijke tijd moet dit zijn, zoveel herinneringen, zoveel pijn...
  vrijdag 16 februari 2007 @ 10:06:22 #116
20436 Jambo
Hakuna Matata
pi_46359406
Humpeltje, heel veel sterkte de komende dagen.

En ook alle andere mama's van een engeltje, veel sterkte. Ik weet eigenlijk niets anders te zeggen.
Ik word er wel es mismoedig van dat ik, wat ik voel, niet zeggen kan. (Toon Hermans)
pi_46360520
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 09:56 schreef YPPY het volgende:
Siem stond hier in de krant, daar schrok ik toen al van, zo jong nog. Voor jou natuurlijk extra moeilijk Bluezz. Sterkte straks.

Pluph ook heel veel sterkte. Het lijkt me zo ontzettend confronterend om daar weer te staan, maar dan voor een ander kindje. Misschien komt het allemaal wel terug ook.

Bizar iets Bar. Vreemd zeg, maar misschien de moeite waar erop terug te komen.

Zou wel bijzonder zijn Humpeltje als de derde nu zou komen. Maar wel moeilijk voor jou lijkt me. Of je hebt iets positiefs om naar uit te kijken, ik weet niet wat je het beste kunt hebben. Sterkte met deze dagen.
Ik zat net zoiets te typen, ik sluit me hier helemaal bij aan

Tnxx yp.

jij ook sterkte, las ik
pi_46370601
Was erg indrukwekkend en ook mooi, in de schouwburg van Gorinchem.

Zo'n klein kistje (helemaal beschilderd door zijn broertje van 4 jaar), een zee van speelgoedautootjes (had bijna iedereen op verzoek meegenomen) en knuffelbeesten er om heen.
Een mooie dia-voorstelling met allemaal foto's van het kleine mannetje, begeleid door toepasselijke muziek.
Een knappe toespraak (waar ie alles nog eens op een rijtje zette, van eerste ontdekking van de leukemie tot zondag aan toe) van mijn neef (z'n papa) en daarna nog een kort filmpje van de tijd in het ziekenhuis.
(dat schateren van hem, mijn hart brak)
Bij het filmpje draaiden ze zo'n mooi nummer, volgens mij van Katie Melua.. erg mooi erbij.

Daarna met z'n allen (er waren zeker 250 mensen) naar buiten in het zonnetje om daar allemaal ballonnen (met kaartjes met wensen erop) tegelijk los te laten in de lucht.
De feitelijke crematie vindt later vanmiddag in zeer besloten kring (vader,moeder en broertje alleen) plaats.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 16:02:55 #119
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46370861
Pfoe Bluezz... hoe zoiets vreselijks toch tegelijk zo'n mooie ervaring kan zijn...
pi_46372653
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 15:54 schreef Bluezz het volgende:
Was erg indrukwekkend en ook mooi, in de schouwburg van Gorinchem.
Fijn dat het zo gegaan is, klinkt zo raar, "fijn". De herinnering aan een uitvaart blijft levenslang bij je. Is zo fijn om er met een "goed gevoel" op terug te kunnen kijken.

Na deze drukke dagen, komt de stilte...
Kimberly {09/03/1993}
  vrijdag 16 februari 2007 @ 18:40:39 #121
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_46375516
Bar, ik krijp helemaal kippenvel van je verhaal over die ontmoeting met die mevrouw. Heel bijzonder!
Bluezz, het klinkt erg bijzonder en aangrijpend, hoe het was vandaag. Veel sterkte.
Humpeltje, ik wens jou ook veel sterkte de komende dagen. En ook de andere dagen natuurlijk, maar deze dagen extra.
pi_46376325
De muziek die bij het filmpje werd gedraaid is inderdaad Katie Melua, het paste er zo prachtig bij :
quote:
You're beautiful so silently
It lies beneath a shade of blue
It struck me so violently
When I looked at you

But others pass, they never pause
To feel that magic in your hand
To me you're like a wild rose
They never understand why

I cried for you
When the sky cried for you
And when you went
I became a hopeless drifter
But this life was not for you
Though I learned from you
That beauty need only be a whisper

I'll cross the sea for a different world
With your treasure, a secret for me to hold

In many years they may forget
This love of ours or that we met
They may not know
How much you meant to me

I cried for you
And the sky cried for you
And when you went

Without you now I see
How fragile the world can be
And I know you've gone away
But in my heart you'll always stay

I cried for you
And the sky cried for you
And when you went
pi_46377306
Klinkt ondanks alles erg indrukwekkend lieve Bluezz, heb veel aan jullie gedacht vanmiddag.

Wat een mooi idee alleen al, dat beeld van al die speelgoedautootjes. En de beschilderde kist door zijn broertje. En dat het mooi weer was. Scheelt toch ook veel in de herinnering.

Hoop dat het volgende week nog even niet gaat vriezen want dan zal Siem het koud hebben daarboven.

ook een hug voor de anderen hier uiteraard
  vrijdag 16 februari 2007 @ 20:07:18 #124
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_46378503
Ik weet gewoon niets te zeggen vandaag... sterker nog voel me ongemakkelijk omdat ik straks 2 dagen achter elkaar ga feesten, en vanavond alvast inborrelen....

heb gister giga veel last van panniekaanvallen gehad, en viel pas tegen de ochtendgloren in slaap...

Bluezz, humpeltje, Mama van Pepijn, Pluphy, Nanook,Pepper, Moussy
pi_46379006
Bar, voel je alsjeblieft niet ongemakkelijk, en probeer te genieten!
pi_46379919
Ik kreeg vandaag weer een update van mijn vriendin. Kleine Ruben word a.s. maandag gecremeerd. Zijn papa en mama zijn op dit moment nog vrij rustig onder de situatie. Wel heeft ze vandaag aan haar eigen dochtertje (3) uit moeten leggen dat Ruben nu een sterretje is, moeilijk maar verbazingwekkend hoe makkelijk haar dochtertje de uitleg oppakte.

Ik moet zeggen dat het bij mij ook wel weer een boel herinneringen ophaalt. Het is raar maar toen ik gisteren googlede op iets anders kwam ik op de een of andere manier op de site terecht van de begraafplaats waar (mijn) Thijs begraven ligt (zie mijn post in het voorstel topic) en vond zijn naam, geboorte en overlijdensdatum. Vreemd en ook weer confronterend dat zoiets nou juist op dit soort momenten onder je neus komt.

_Bar_ Wat fijn dat je de Teletubbie ballon naar Thijs kan gaan brengen. Hij is er vast heel blij mee!!! En probeer ondanks alles te genieten de komende dagen. Ik weet zeker dat Thijs je dit uitje van harte gunt en over je schouder meekijkt naar alle leuke dingen die je doet.

Bluezz en Phluphy, Ik heb veel aan jullie gedacht vandaag. Bluezz, ik kan het niet beter verwoorden dan dat Humpeltje het al gedaan heeft dus sluit ik me aan bij haar woorden. Phlup, Hopelijk was het voor jullie naast een moeilijke ook een mooie dag.

En natuurlijk ook voor alle andere papa's en mama's van engeltjes een dikke
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_46381828
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 20:07 schreef _Bar_ het volgende:
Ik weet gewoon niets te zeggen vandaag... sterker nog voel me ongemakkelijk omdat ik straks 2 dagen achter elkaar ga feesten, en vanavond alvast inborrelen....
Nou, meid, daar moet je van genieten! Dat heb je keihard nodig!

Veel plezier en drink er voor mij ook eentje
Kimberly {09/03/1993}
  vrijdag 16 februari 2007 @ 22:15:03 #128
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_46383020
Humpeltje, voor jou ook alvast sterkte voor morgen . Ik hoop dat de kleine zich dan nog niet aandient.

Bluezz, het klinkt als een mooi en indrukwekkend afscheid. Die tekst van dat liedje , tegelijkertijd zo mooi en zo verdrietig.

Bar, probeer te genieten van het carnaval. Wat erg voor je dat je vannacht weer zo'n paniekaanvallen hebt gehad.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  vrijdag 16 februari 2007 @ 22:51:58 #129
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_46384410
Bar, wat een bijzonder verhaal over die vrouw. Mooie gedachte, en toch ook een beetje "eng", maar ja da's altijd zo bij "het onbekende". Ik hoop dat je de komende dagen even lekker zult kunnen ontspannen, even lekker carnaval vieren, probeer er maar lekker van te genieten.

Humpeltje wat een zware en beladen dagen voor jou. Al die mooie herinneringen, al die moeilijke herinneringen, en dan de spannend rondom de geboorte(dag) van babymeisje. Veel sterkte.

Bluezz, fijn dat het zo'n mooie herdenking was. Ik vind het gigantisch dapper van je neef dat hij het heeft kunnen opbrengen om zo'n toespraak te houden. Jeroen heeft het op Danyel's begrafenis ook gedaan, ik vond dat zo knap. We hadden het er vandaag nog over, dat hij zo blij is dat hij dat gedaan heeft. Een persoonlijker afscheid en eerbetoon kan ik me haast niet voorstellen. Ik denk dat het bij het verwerkingsproces bij je neef nog van veel waarde zal blijken te zijn.

Onze dag stond in het teken van heel veel (tegenstrijdige) gevoelens. Afscheid nemen, verdriet, beelden en herinneringen van Danyel's begrafenis die terugkwamen. Maar ook warme momenten, veel fijne mensen gezien, allemaal mensen uit het "epilepsie circuit": ouders, verpleging, therapeuten. Er was zo'n uitgesproken saamhorigheid, het voelde als thuiskomen.
Ook nog 2 ex-groepsgenootjes van Danyel gezien (die inmiddels weer thuis wonen). Heerlijk om zo'n kleintje weer te knuffelen, voelen, ruiken, aaien, geruststellen. Het bracht wel onmiddellijk een stuk fysiek gemis van Danyel naar boven, maar toch was het fijn.
... ♥ ik mis je ♥
pi_46384626
Humpeltje wat een moet het vreemd zijn om met je gedachten bij 2 kindjes te zijn. Sterkte

Bluezz en Phluph, allebei een bijzondere en zware dag gehad. Ik heb aan jullie gedacht
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_46385360
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 22:51 schreef phluphy het volgende:

Bluezz, fijn dat het zo'n mooie herdenking was. Ik vind het gigantisch dapper van je neef dat hij het heeft kunnen opbrengen om zo'n toespraak te houden. Jeroen heeft het op Danyel's begrafenis ook gedaan, ik vond dat zo knap. We hadden het er vandaag nog over, dat hij zo blij is dat hij dat gedaan heeft. Een persoonlijker afscheid en eerbetoon kan ik me haast niet voorstellen. Ik denk dat het bij het verwerkingsproces bij je neef nog van veel waarde zal blijken te zijn.
Hij zei het zo :
Dit afscheid hebben we helemaal zelf in de hand gehad, in tegenstelling tot alles wat er met Siem gebeurd is.
Heel treffend
quote:
Onze dag stond in het teken van heel veel (tegenstrijdige) gevoelens. Afscheid nemen, verdriet, beelden en herinneringen van Danyel's begrafenis die terugkwamen. Maar ook warme momenten, veel fijne mensen gezien, allemaal mensen uit het "epilepsie circuit": ouders, verpleging, therapeuten. Er was zo'n uitgesproken saamhorigheid, het voelde als thuiskomen.
Ook nog 2 ex-groepsgenootjes van Danyel gezien (die inmiddels weer thuis wonen). Heerlijk om zo'n kleintje weer te knuffelen, voelen, ruiken, aaien, geruststellen. Het bracht wel onmiddellijk een stuk fysiek gemis van Danyel naar boven, maar toch was het fijn.
Heel tegenstrijdig inderdaad, maar wat ontzettend fijn dat jullie je zo goed voelen tussen deze mensen die hetzelfde hebben meegemaakt
pi_46387708
Mis mijn jochie....
pi_46387732
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 00:46 schreef _Bar_ het volgende:
Mis mijn jochie....
  † In Memoriam † zaterdag 17 februari 2007 @ 09:29:20 #134
81992 Githa
pi_46391671
Hummpeltje, heel veel sterkte vandaag

Bluezz, wat klinkt het mooi, maar ook heftig.... het is zo oneerlijk en hard, zo'n klein ventje. Heel veel kracht voor jullie

Phluphy, wat moet het een dag vol herinneringen zijn geweest, moeilijk, maar misschien ook wel heel mooi.
Een dikke voor jullie beide....

Bar, ik begin met een dikke knuffel en een
Tuurlijk mis jij je mannetje, maar hij zou ook willen dat je lekker kon genieten. Ga carnavallen, geniet en maak plezier want Thijs geniet met je mee.

Hoe is het met mama_van_pepijn? Ik weet dat je last had van je ogen en niet lang achter de pc kunt zitten, maar ik vind het toch erg stil .....

Alle andere ook een Ik denk aan jullie.
  zaterdag 17 februari 2007 @ 10:14:33 #135
105888 renzell
Ik wil alleen maar zwemmen.
pi_46392156
Humpeltje, ik zal aan je denken vandaag. Wat een verdrietige dag. Heel veel sterkte!

Bar meis...

Bluez; wat klinkt het verdrietig en mooi tegelijk!

En Phluphy ook een dikke voor deze moeilijke tijd.
pi_46394102
Ik had nooit in dit topic moeten posten met mijn weke hartje.
Ik heb zelf geen kinderen maar ben wel dol op ze!!!

Ik heb niet zoveel met engeltjes, mag ik er in gedachten vlindertjes van maken?
  zaterdag 17 februari 2007 @ 23:10:38 #137
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_46413081
Vlindertjes, sterretjes, engeltjes. Kan wat mij betreft allemaal.
... ♥ ik mis je ♥
pi_46413669
Tjee Bluezz, hoe oneerlijk zit het toch af en toe in elkaar zeg Sterkte. Wat een verlies

Humpeltje, sterkte met de laatste loodjes. Lijkt me inderdaad een heel vreemd gevoel om nu een nieuw kindje te krijgen terwijl je een jaar geleden je Esje hebt moeten wegbrengen.

Phluph, jullie ook sterkte. Alweer een engeltje erbij. En nog een vraagje, maar sinds wanneer was er sprake dat Danyel het dan niet meer zou overleven? Ik had toen gewoon echt niet verwacht dat hij zou komen te overlijden. Dus het was best wel een schok toen ik het las. Ik wist wel wat er zich afspeelde dat hij constant zo ziek was, maar had gewoon niet gedacht dat hij zou overlijden.
  zondag 18 februari 2007 @ 00:10:09 #139
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_46414519
MvP hoe is het met jou? je scan? het naar maart toegaan?
pi_46420529
quote:
Op vrijdag 16 februari 2007 22:51 schreef phluphy het volgende:

Wat een indrukken! Dat wat je schrijft over thuiskomen, die saamhorigheid, lijkt me heel fijn. Ik mis dat soms wel, bij ons was het zo plotseling, zo onverwacht. Wat Esmée had, was zo extreem zeldzaam. Heb zo veel gezocht naar hersenontsteking, maar het komt al bijna niet bij kinderen voor. Zeker de auto-immuun vorm niet.
Zou zo graag eens delen met ouders, waar het kindje hetzelfde had, echt hetzelfde.
Ik herken wel stukjes bij verhalen van andere kindjes die plotseling ziek werden, dood gingen, maar het zijn maar stukjes.
Kimberly {09/03/1993}
pi_46420672
Gisteravond weer tijdje weeen, maar het zet maar niet door. Lijkt wel of ik het op de een of andere manier tegen hou. Ben in gedachten ook veel bij Es. De andere kinderen zijn nog bij oma. Voelt fijn om even de tijd voor mezelf te hebben en mijn eigen gedachten.
Wat is het jaar toch snel gegaan. Lijkt nog zo kort geleden en aan de andere kant, is ze al weer zo lang weg. Toch voelt het nog steeds bij vlagen zo onwerkelijk, dat dit echt voor altijd is.
Zou haar zo graag nog even vast houden, even bij haar zijn. Mis de typische Es dingetjes, haar uitspraken, haar grapjes, haar ondeugendheid, haar lieve knuffels, haar aanhankelijkheid, haar stralende blijheid.
De herinneringen zijn zo pijnlijk mooi, ben toch zo blij dat ik 2¾ jaar van haar heb mogen genieten. Dat ik haar heb mogen leren kennen.
Kimberly {09/03/1993}
pi_46421400
Humpeltje, het zou best kunnen dat de weeën niet hebben doorgezet omdat je zo met Es bezig bent. Misschien nu die dag voorbij is dat het dan 'mag' van jezelf. Heel veel sterkte.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  zondag 18 februari 2007 @ 15:27:17 #143
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_46427701
Humpeltje, is het ook zo dubbel. En ik denk inderdaad dat er een verband is tussen je geestelijke gemoedstoestand, en het moment van bevallen. Ik heb er vertrouwen in dat de samenwerking tussen je lichaam en geest uiteindelijk ervoor zal zorgen dat het op het juiste moment zal gaan gebeuren.
Heel veel sterkte !!

De site voor Danyel is af. Nu ja, voor nu. Er zullen nog wel wat herinneringen etc. bij komen, maar de basis is er. Ook zullen er nog foto's van het monumentje en zo gemaakt moeten worden, zodra het staat.

Ik heb besloten om de site zelf te maken. Dit betekent niet de mooiste layout en technische snufjes, maar wel het meest persoonlijke resultaat. Daar hebben we bewust voor gekozen. Wel hebben we gebruik gemaakt van het aanbod van bl0emetjE, die prachtige foto-bewerkingen voor ons heeft gemaakt. Nogmaals dank.

De site gaat óver Danyel, maar is met name bedoeld vóór Danyel. Hij heet dan ook voor Danyel .
... ♥ ik mis je ♥
  zondag 18 februari 2007 @ 15:41:22 #144
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_46428220
Mooi Phluph!
De bewerkingen van bl0emetjE zijn idd prachtig, en ik vind haar naam ook zo toepasselijk gezien het stukje over de kaartjes.
  zondag 18 februari 2007 @ 15:45:03 #145
24188 Belana
kloon van belana
pi_46428351
wow phluphy, wat mooi geworden. erg erg mooi. verdrietig en ook mooi
stormy waters...
sailin'
  zondag 18 februari 2007 @ 16:14:44 #146
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_46429435
Phluphy, echt prachtig.
Bar een dikke zoen
Humpeltje, hoe gaat het nu? Zo dubbel allemaal. Veel sterkte en succes.
pi_46430712
quote:
Op zondag 18 februari 2007 15:27 schreef phluphy het volgende:

De site voor Danyel is af.
Oh wat is de site ongelooflijk mooi geworden.
Deze tekst is zo herkenbaar voor mij :

Danyel’s “laatste fase” duurde 4 dagen, langer dan voor mogelijk werd gehouden. Danyel heeft ons deze dagen geschonken, om afscheid te kunnen nemen, om nog even samen te zijn en om langzaam aan het idee te wennen dat hij er niet meer zou zijn.

Ben zelf ook zo dankbaar voor die 3,5 dag die wij kregen...

Die liedjes top 10, Helikopter, Es kon dat liedje op haar manier net een beetje mee zingen, vlak voor ze doodging. Die tekst, die zegt zoveel!

En die groene bloem, en dat voorlees verhaal, zo mooi...

Die foto's echt prachtig! [de link naar site van blOemetjE geeft foutmelding].

Heel mooi gemaakt, een prachtige site, zo mooi en liefdevol beschreven naar je kindje.
Kimberly {09/03/1993}
  zondag 18 februari 2007 @ 17:01:26 #148
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_46431178
Helikopter... ja Da's ook mijn absolute favoriet. Het stond op de cd Lekkere Liedjes, met Gerda Havertong (van Sesamstraat).
Ik heb nog géén der cd'tjes kunnen draaien sinds Danyel is overleden.
Wel hoorde ik een keer een bekend (klassiek) deuntje in een film, een melodie die op één van de snoezel cd's stond. Ik schoot gelijk vol, heb de rest van de dag flashbacks gehad.

Voor Danyel was muziek zo belangrijk, het was er altijd, en veel van die melodietjes zijn onlosmakelijk voor altijd aan Danyel verbonden.

Bedankt voor de tip over de link naar bl0emetjE's site. Het is hersteld.

Ik ben blij met de positieve reacties, ik ben creatief niet zo sterk dus was nogal onzeker over de site.

Het is voor de verwerking echt een enorm positieve bijdrage geweest om hiermee bezig te zijn.
Een aanrader voor de lotgenoten.
... ♥ ik mis je ♥
pi_46431752
Ja Phluphy dat lijkt mij ook!
Erg mooi
pi_46432566
quote:
Op zondag 18 februari 2007 17:01 schreef phluphy het volgende:

Ik heb nog géén der cd'tjes kunnen draaien sinds Danyel is overleden.

Ik ben blij met de positieve reacties, ik ben creatief niet zo sterk dus was nogal onzeker over de site.

Het is voor de verwerking echt een enorm positieve bijdrage geweest om hiermee bezig te zijn.
Een aanrader voor de lotgenoten.
Heb de liedjes gelijk de dag na de uitvaart opgezet. Het waren niet alleen de lievelingsliedjes van Es, maar ook van Veer. Was heftig de eerste keer, nu voelt het alleen maar fijn en heel vertrouwd.

Onzeker zijn over je site, dat is niet nodig. Ik heb heel erg veel sites gezien, over/voor overleden kindjes. Ik vind er eigenlijk maar weinig echt mooi. Vaak springt en beweegt er zoveel in het rond, dat je amper nog doorhebt waar het over gaat. De jouwe is rustig, eenvoudig te begrijpen waar je moet klikken/lezen. Zeer compleet, mooi om te zien, en zo nog wel berg complimenten.

Ben het helemaal met je eens dat het fijn is, met een site bezig te zijn.
Kimberly {09/03/1993}
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')