zo ging het bij mij ook vroeger toen ik nog keyboard speelde... alleen wilde ik altijd gitaarnummers spelen. Beetje andersom dus.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:28 schreef Dribbel_ het volgende:
en deze is ook tof
en
"Maar in geen van die nummers zit een gitaar![]()
"
- o![]()
ik snap nog steeds die politie troep niet!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Site onlineendlich
Nu nog alle info erin gooien enz
http://www.tooloudforgranny.com/![]()
Nette sitequote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Site onlineendlich
Nu nog alle info erin gooien enz
http://www.tooloudforgranny.com/![]()
Ja poging totquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:06 schreef Svyatagor het volgende:
Nice. Doe je nu zelfs ook een poging tot zingen?
Wit is mooi jaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:39 schreef -Menn0- het volgende:
De bass van jullie bassist is wel heel vet Dribbel_
En die witte Les Paul is ook heel netjesJouw Ibanez natuurlijk ook maar toch
![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:33 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik snap nog steeds die politie troep niet!
quote:Op zondag 11 februari 2007 18:34 schreef ibaneX het volgende:
thunderstuck intro, fear of the dark introsolo
vergeet het, hij moet eerst leren aanslaanquote:
* Svyatagor vraagt om een anekdote.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:18 schreef SNArky het volgende:
Grrr, sleutelbeen gebroken en nu kan ik minstens 3 weken niet spelen.
Gisteren tijdens de training werd ik getackled en ik kwam een beetje ongelukkig terecht met de tackelaar op mequote:Op woensdag 14 februari 2007 10:19 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
* Svyatagor vraagt om een anekdote.
Gewoon in de muziekwinkel vragenquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:38 schreef Bafnek het volgende:
EUJ! Ik vroeg me af of er een site is waar je kunt intypen wat voor een gitaar je hebt en dat ie dan als resultaten gitaar tassen geeft waar die inpast.
Het gaat om een Ibanez AEL10E ik kan er niets over vinden namelijk.
EDIT: Nog een vraagje: Is het slecht om een plectrum tussen de snaren te steken op de hals (om hem op te bergen)?
Vetquote:Op woensdag 14 februari 2007 09:30 schreef Cynic het volgende:
Cynic gaat dit jaar touren, da's pas gaaf!
Kick assquote:Op woensdag 14 februari 2007 09:30 schreef Cynic het volgende:
Cynic gaat dit jaar touren, da's pas gaaf!
nee, het maakt geen flikker uit of je je plectrum tussen je snaren steekt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:42 schreef Bafnek het volgende:
waardeloos hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |