Ik wou know your enemy als eerstequote:Op zondag 11 februari 2007 17:47 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
smells like teen spirit van nirvana, die wilt iedereen toch kunnen die voor het eerste gitaar speelt?
Know your enemy heb ik ook ooit gespeeldquote:Op zondag 11 februari 2007 17:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik wou know your enemy als eerste
Maar idd nirvana iets is okay
quote:Op zondag 11 februari 2007 17:40 schreef Falcon4ever het volgende:
vader jacob
of AC/DC 3 akkoorden stuff
Nauwelijksquote:Op zondag 11 februari 2007 17:47 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
smells like teen spirit van nirvana, die wilt iedereen toch kunnen die voor het eerste gitaar speelt?
Ok en nu weer een beetje realistischquote:Op zondag 11 februari 2007 18:34 schreef ibaneX het volgende:
thunderstuck intro
En dan smoke on the waterquote:Op zondag 11 februari 2007 18:36 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ok en nu weer een beetje realistisch
Eerst em maar eens leren aanslaan en stemmendan zien we wel weer verder
dan kon die wel een betere leraar permiteren,quote:
ik kan de muppets versie spelen op mn ukelelequote:Op zondag 11 februari 2007 19:10 schreef Big_Boss_Man het volgende:
mijn eerste nummer was wild thing
Niks mis meequote:Op zondag 11 februari 2007 17:52 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Know your enemy heb ik ook ooit gespeeld
Mooi 2x12 cabje kopen?quote:Op zondag 11 februari 2007 16:34 schreef punkjunk het volgende:
Het geld brand in me zak, ik moet... ik mo...et.... men, die klootzakken hebben die peavey 60/60 verkochtgaat ie weer nét aan me neus voorbij. Denk dat ik nu maar voor top + cab ga (dus niet meer 19") en dna iets van een plexi kopie ofzo, om de pijn te verzachten enzo.
Ik ookquote:
mja op zich zijn de akkoorden simpel, alleen ritmisch was het een hel (om hem soepel te kunnen spelen)...quote:Op zondag 11 februari 2007 17:47 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
oepsquote:
Green Day - When I come Aroundquote:Op zondag 11 februari 2007 17:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zou wel makkelijk zijn al vind ie greenday enz tof
Kind shcijnt 1 of andere electrisch dure kindergitaar te hebben ofzovast zo'n verwend nest
Ja die staat nog vers in mijn geheugenquote:
Ik ook! Dikke riff was dat... ik heb ergens nog een 2002-vakantiefilmpje dat ik dat met veel moeite speelquote:Op zondag 11 februari 2007 17:52 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Know your enemy heb ik ook ooit gespeeld
Ja, die Sovteks hebben maar 1 kanaal, dus als je die goed opendraait breekt het geluid vanzelf. Wel mooi, maar als je heel hard heel clean wil spelen, werkt het minder. En ook heb je voor je scheur dus een apart pedaal nodig.quote:Op zondag 11 februari 2007 22:19 schreef punkjunk het volgende:
[..]
Ja die staat nog vers in mijn geheugenIk zag op MP een sovtek top met een KGB cab. De sovtek tops staan bekend om robuustheid enzo maar tis maar 1 kanaal, is die dus dan ook clean?
Plexi's hebben ook allemaal maar 1 kanaal en dan 4 ingangen, is dat dan elk een ander soort geluid ofzo?
Maar écht een goede scheur kan je dus niet maken op zo'n sovtek? Alleen echt oversturen door te veel power er door heen te mikken? Met pedaaltjes werken is natuurlijk ook niet zo onwijs groot probleem maar zonder is prettiger vind ikquote:Op zondag 11 februari 2007 22:25 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, die Sovteks hebben maar 1 kanaal, dus als je die goed opendraait breekt het geluid vanzelf. Wel mooi, maar als je heel hard heel clean wil spelen, werkt het minder. En ook heb je voor je scheur dus een apart pedaal nodig.
Die vier ingangen van de Plexi zijn volgens mij verschillende voicings; meer laag / hoog etc. Je kunt ze ook linken met korte kabels, en dan de verschillende voicings mixen.
mits buizenversterker, toch?quote:Op maandag 12 februari 2007 10:26 schreef GroteVrolijkeWolf het volgende:
je kunt een eenkanaalsversterker wel lekker laten oversturen door het ingangsvolume van je gitaar te verhogen d.m.v. een tubescreamer of zo. Dan gaat de versterker eerder oversturen.
zo vet gepwnd jewaidsquote:Op maandag 12 februari 2007 19:53 schreef ibaneX het volgende:
omg totaly n00b
Made me cryquote:Op maandag 12 februari 2007 17:01 schreef NASDAQbastardo het volgende:
http://youtube.com/watch?v=du5vcCYgovQ
Die dan... ik zag hem net toevallig op Youtube
Heerlijk geluid heeft die goeie speler trouwens. Zo hoort het.
zo ging het bij mij ook vroeger toen ik nog keyboard speelde... alleen wilde ik altijd gitaarnummers spelen. Beetje andersom dus.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:28 schreef Dribbel_ het volgende:
en deze is ook tof
en
"Maar in geen van die nummers zit een gitaar![]()
"
- o![]()
ik snap nog steeds die politie troep niet!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Site onlineendlich
Nu nog alle info erin gooien enz
http://www.tooloudforgranny.com/![]()
Nette sitequote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:46 schreef Dribbel_ het volgende:
Site onlineendlich
Nu nog alle info erin gooien enz
http://www.tooloudforgranny.com/![]()
Ja poging totquote:Op dinsdag 13 februari 2007 23:06 schreef Svyatagor het volgende:
Nice. Doe je nu zelfs ook een poging tot zingen?
Wit is mooi jaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:39 schreef -Menn0- het volgende:
De bass van jullie bassist is wel heel vet Dribbel_
En die witte Les Paul is ook heel netjesJouw Ibanez natuurlijk ook maar toch
![]()
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:33 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ik snap nog steeds die politie troep niet!
quote:Op zondag 11 februari 2007 18:34 schreef ibaneX het volgende:
thunderstuck intro, fear of the dark introsolo
vergeet het, hij moet eerst leren aanslaanquote:
* Svyatagor vraagt om een anekdote.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:18 schreef SNArky het volgende:
Grrr, sleutelbeen gebroken en nu kan ik minstens 3 weken niet spelen.
Gisteren tijdens de training werd ik getackled en ik kwam een beetje ongelukkig terecht met de tackelaar op mequote:Op woensdag 14 februari 2007 10:19 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
* Svyatagor vraagt om een anekdote.
Gewoon in de muziekwinkel vragenquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:38 schreef Bafnek het volgende:
EUJ! Ik vroeg me af of er een site is waar je kunt intypen wat voor een gitaar je hebt en dat ie dan als resultaten gitaar tassen geeft waar die inpast.
Het gaat om een Ibanez AEL10E ik kan er niets over vinden namelijk.
EDIT: Nog een vraagje: Is het slecht om een plectrum tussen de snaren te steken op de hals (om hem op te bergen)?
Vetquote:Op woensdag 14 februari 2007 09:30 schreef Cynic het volgende:
Cynic gaat dit jaar touren, da's pas gaaf!
Kick assquote:Op woensdag 14 februari 2007 09:30 schreef Cynic het volgende:
Cynic gaat dit jaar touren, da's pas gaaf!
nee, het maakt geen flikker uit of je je plectrum tussen je snaren steekt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:42 schreef Bafnek het volgende:
waardeloos hier
Tortex overheeschtquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:21 schreef Dribbel_ het volgende:
moet je plectrums gebuiken die niet buigen![]()
![]()
Heb zelf die jazzII dingen gaan perfectquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:27 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Doe ik nu ook, teruggaan naar Tortex is geen optie als je Jazz IIIs gebruikt hebt.
Die heb ik ook ooit met een band gedaan, alleen dan in dropped Dquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:41 schreef imported_sphinx het volgende:
ons nieuwste nummer: hit me baby one more time, in Drop C ...![]()
en het klinkt nog gewoon goed ook!![]()
quote:Op woensdag 14 februari 2007 19:51 schreef Jos_Tieband het volgende:
[..]
Die heb ik ook ooit met een band gedaan, alleen dan in dropped D
Ja heel mooi, ik hoor alleen geen flikkerquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:53 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
![]()
check die shizzlehttp://media.putfile.com/hit-me-baby-drop-c
ja, pauperzooi bij putfile daaro. maar geen idee waar ik het anders mot uploaden enzo.quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:14 schreef Jos_Tieband het volgende:
[..]
Ja heel mooi, ik hoor alleen geen flikker
Welke C is het naar toe gedropt? Op een gegeven moment wordt het infrasoonquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:14 schreef Jos_Tieband het volgende:
[..]
Ja heel mooi, ik hoor alleen geen flikker
quote:Op woensdag 14 februari 2007 20:42 schreef SNArky het volgende:
[..]
Jij kan tenminste gitaarspelen.
ik hoor het wel maar verwachtte een real life ingespeelde versiequote:Op woensdag 14 februari 2007 20:21 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ja, pauperzooi bij putfile daaro. maar geen idee waar ik het anders mot uploaden enzo.
Het antwoord: vragen in de muziek winkelquote:
opnemen doen we zodra we de kans krijgen weerquote:Op woensdag 14 februari 2007 20:49 schreef Maaark het volgende:
[..]
ik hoor het wel maar verwachtte een real life ingespeelde versie![]()
MIDI is alleen goed voor het aansturen van synths. General MIDI zuigt.![]()
Mja wij kunnen vanaf hier moeilijk zien hoe groot je gitaar isquote:Op woensdag 14 februari 2007 21:36 schreef Bafnek het volgende:
[..]
Het antwoord: vragen in de muziek winkel.
Als ik zin had om er heen te fietsen zou ik het daar wel gevraagd hebben.
Nou dan is het antwoord gewoon:quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:36 schreef Bafnek het volgende:
[..]
Het antwoord: vragen in de muziek winkel.
Als ik zin had om er heen te fietsen zou ik het daar wel gevraagd hebben.
quote:Op woensdag 14 februari 2007 22:22 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nou dan is het antwoord gewoon:
Nee!
![]()
Dan is het toch wat vriendelijker als er staat: ga eens langs de winkel
Ja maar dan kan ik ook vragen weet jij misschien een site waar je kan invoeren wat je lunchpakket is en welke broodtrommel daar het beste bij past ?quote:Op woensdag 14 februari 2007 21:44 schreef Bafnek het volgende:
Ja maar misschien dat dus iemand zon site had snappezvous.
Wow, na elk akkoord kon ik het volgende akkoord raden. Ben ik nou goed of is de muziek zo inspiratieloos en slecht?quote:Op donderdag 15 februari 2007 01:05 schreef Dribbel_ het volgende:
Alswe dan toch weer met midifiles gaan smijten
http://media.putfile.com/4thattemptInDMinor
Dat kan je ook doen maar niet in dit topicquote:Op donderdag 15 februari 2007 00:03 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja maar dan kan ik ook vragen weet jij misschien een site waar je kan invoeren wat je lunchpakket is en welke broodtrommel daar het beste bij past ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |