Wat voor 1quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:08 schreef Jorikjet het volgende:
oja vandaag trouwens nieuwe wahwah gekocht
zonder toeter zekerquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:08 schreef Jorikjet het volgende:
vergeten![]()
Welke?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:08 schreef Jorikjet het volgende:
vergeten![]()
een morley, hij is switchless, en dat is best gaaf. gewoon ff wahwahen wanneer je er zin in hebt en voet eraf als je niet meer wilt. niet dat gedoe van knopje in en uit trappen. is gaaf om zo clean te spelen en dan van die uitschieters met de wahwah te maken.quote:
helaas, die is al weg naar een vriend van mequote:
picsquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:24 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
een morley, hij is switchless, en dat is best gaaf. gewoon ff wahwahen wanneer je er zin in hebt en voet eraf als je niet meer wilt. niet dat gedoe van knopje in en uit trappen. is gaaf om zo clean te spelen en dan van die uitschieters met de wahwah te maken.
[..]
helaas, die is al weg naar een vriend van me
deze vinnik mooier:quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:13 schreef Jorikjet het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Fender
![]()
Dat idee stond me op zich wel aan, het is alleen jammer dat je je wah dan niet meer in een bepaalde stand kan zetten (mocht je Money For Nothing willen spelen, dan is dat bijvoorbeeld een vereistequote:Op donderdag 8 februari 2007 22:24 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
een morley, hij is switchless, en dat is best gaaf. gewoon ff wahwahen wanneer je er zin in hebt en voet eraf als je niet meer wilt. niet dat gedoe van knopje in en uit trappen. is gaaf om zo clean te spelen en dan van die uitschieters met de wahwah te maken.
[..]
helaas, die is al weg naar een vriend van me
Dat is altijd een gave optie, ja. Mijn Weeping Demon (de enige Ibanez die tot dusver over de drempel is gekomen) heeft dat ookquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:24 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
dat is waar, maar mocht ik dat willen, dan koop ik een wahwah die dat wel kanquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:30 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat idee stond me op zich wel aan, het is alleen jammer dat je je wah dan niet meer in een bepaalde stand kan zetten (mocht je Money For Nothing willen spelen, dan is dat bijvoorbeeld een vereiste)
gaaf, alleen jammer van die naamquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is altijd een gave optie, ja. Mijn Weeping Demon (de enige Ibanez die tot dusver over de drempel is gekomen) heeft dat ook.
Eens, maar de mate waarin je er compleet verschillende wah-geluiden uit kon halen trok me meer aan. Ik hou wel van veel knopjesquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:32 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
gaaf, alleen jammer van die naam
fuzzfactory wil ik nog steeds hebben.... geef hem aan mij! hij ligt daar maar!quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:37 schreef Jorikjet het volgende:
ik bedenk me trouwens dat ik hier ook nog ergens een ibanez ts9 en een fuzzfactory heb liggen (Y)
TS9 is toch alleen om je buizen een oplawaai te geven hequote:Op donderdag 8 februari 2007 22:37 schreef Jorikjet het volgende:
ik bedenk me trouwens dat ik hier ook nog ergens een ibanez ts9 en een fuzzfactory heb liggen (Y)
VerkoopGeef je hem aan mijquote:Op vrijdag 9 februari 2007 02:38 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Iemand ervaring met de "crybaby from hell" wah? Ik heb hem, maar ik heb geen batterij. Het is amper te horen over mijn amp, over de neckpickup hoor je niet eens dat ie wah't. Nouja, of het aan m'n amp ligt is nog maar de vraag, ik heb niks beters dan dit ding.
Sowieso een overpriced ding, ik schaam me ervoor dat ik hem heb, fuck die "Dimebag"-uitmelkerij!! Maarja, het schijnt wel wat te zijn.
BTW, kutfabrikanten, vind eens wat goeds uit, ik wil juist wahen op de hoge frets. Dáár moet het juist goed te horen zijn
hm waar heb je hem geplaatst? voor je versterker? In de loop? Voor of na je distortion? Je kan misschien ook nog wat klooien met de interne potmeters (die zitten er in toch?)quote:Op vrijdag 9 februari 2007 02:38 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Iemand ervaring met de "crybaby from hell" wah? Ik heb hem, maar ik heb geen batterij. Het is amper te horen over mijn amp, over de neckpickup hoor je niet eens dat ie wah't. Nouja, of het aan m'n amp ligt is nog maar de vraag, ik heb niks beters dan dit ding.
Sowieso een overpriced ding, ik schaam me ervoor dat ik hem heb, fuck die "Dimebag"-uitmelkerij!! Maarja, het schijnt wel wat te zijn.
BTW, kutfabrikanten, vind eens wat goeds uit, ik wil juist wahen op de hoge frets. Dáár moet het juist goed te horen zijn
Cool!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:51 schreef Neidropje het volgende:
[..]
oh en dit al gelezen:|
Led Zeppelin to tour again
http://www.thesun.co.uk/article/0,,2-2002471692,00.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |