Fokker undercoverquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik kwam gister snarky tegen bij gitaarles![]()
Zat al 2 uur practisch naast em voordat ik het door had
Had ie nog wat interessants te melden?quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik kwam gister snarky tegen bij gitaarles![]()
Zat al 2 uur practisch naast em voordat ik het door had
Mja ik wist al dat hij ook les had op het cultureel centrum hierquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:58 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Had ie nog wat interessants te melden?
En hoe kom je daar eigenlijk achter? Ik zou geen fokker herkennen
Nee, ik zei meteen al jij bent dribbel tochquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja ik wist al dat hij ook les had op het cultureel centrum hier
En dus ik zo van
okee ik ga naar huis
en hij iets van
Zeker dribbelen ofzo
en ik van![]()
Jij bent dribbel toch
oja
zoiets![]()
In Garageband zit ook een tuner die best aardig werkt.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:34 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Die heb ik ook. Maar nu eventjes niet, een vriend van me heeft em geleend.
Nu doe ik het met een programma Perfect Pitch maar dat werkt niet zo goed.
geweldig!quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:08 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Oeh ik luister nu een album van zo'n supermooi gitaarwerk. Happy Trails van Quicksilver Messenger Service uit '69. De eerste kant van de LP bestaat enkel uit variaties op het nummer Who Do You Love van Bo Diddley. Aanrader voor mensen die van acidrock houden!
Oja, dit is de versterker van één van de twee gitaristen van Quicksilver Messenger Service:
[afbeelding]
Aangezien die recommendations van jou altijd wel top zijn zal ik dat es binnenhalenquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:08 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Oeh ik luister nu een album van zo'n supermooi gitaarwerk. Happy Trails van Quicksilver Messenger Service uit '69. De eerste kant van de LP bestaat enkel uit variaties op het nummer Who Do You Love van Bo Diddley. Aanrader voor mensen die van acidrock houden!
Oja, dit is de versterker van één van de twee gitaristen van Quicksilver Messenger Service:
[afbeelding]
Wat voor 1quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:08 schreef Jorikjet het volgende:
oja vandaag trouwens nieuwe wahwah gekocht
zonder toeter zekerquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:08 schreef Jorikjet het volgende:
vergeten![]()
Welke?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:08 schreef Jorikjet het volgende:
vergeten![]()
een morley, hij is switchless, en dat is best gaaf. gewoon ff wahwahen wanneer je er zin in hebt en voet eraf als je niet meer wilt. niet dat gedoe van knopje in en uit trappen. is gaaf om zo clean te spelen en dan van die uitschieters met de wahwah te maken.quote:
helaas, die is al weg naar een vriend van mequote:
picsquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:24 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
een morley, hij is switchless, en dat is best gaaf. gewoon ff wahwahen wanneer je er zin in hebt en voet eraf als je niet meer wilt. niet dat gedoe van knopje in en uit trappen. is gaaf om zo clean te spelen en dan van die uitschieters met de wahwah te maken.
[..]
helaas, die is al weg naar een vriend van me
deze vinnik mooier:quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:13 schreef Jorikjet het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Fender
![]()
Dat idee stond me op zich wel aan, het is alleen jammer dat je je wah dan niet meer in een bepaalde stand kan zetten (mocht je Money For Nothing willen spelen, dan is dat bijvoorbeeld een vereistequote:Op donderdag 8 februari 2007 22:24 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
een morley, hij is switchless, en dat is best gaaf. gewoon ff wahwahen wanneer je er zin in hebt en voet eraf als je niet meer wilt. niet dat gedoe van knopje in en uit trappen. is gaaf om zo clean te spelen en dan van die uitschieters met de wahwah te maken.
[..]
helaas, die is al weg naar een vriend van me
Dat is altijd een gave optie, ja. Mijn Weeping Demon (de enige Ibanez die tot dusver over de drempel is gekomen) heeft dat ookquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:24 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
dat is waar, maar mocht ik dat willen, dan koop ik een wahwah die dat wel kanquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:30 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat idee stond me op zich wel aan, het is alleen jammer dat je je wah dan niet meer in een bepaalde stand kan zetten (mocht je Money For Nothing willen spelen, dan is dat bijvoorbeeld een vereiste)
gaaf, alleen jammer van die naamquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat is altijd een gave optie, ja. Mijn Weeping Demon (de enige Ibanez die tot dusver over de drempel is gekomen) heeft dat ook.
Eens, maar de mate waarin je er compleet verschillende wah-geluiden uit kon halen trok me meer aan. Ik hou wel van veel knopjesquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:32 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
gaaf, alleen jammer van die naam
fuzzfactory wil ik nog steeds hebben.... geef hem aan mij! hij ligt daar maar!quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:37 schreef Jorikjet het volgende:
ik bedenk me trouwens dat ik hier ook nog ergens een ibanez ts9 en een fuzzfactory heb liggen (Y)
TS9 is toch alleen om je buizen een oplawaai te geven hequote:Op donderdag 8 februari 2007 22:37 schreef Jorikjet het volgende:
ik bedenk me trouwens dat ik hier ook nog ergens een ibanez ts9 en een fuzzfactory heb liggen (Y)
VerkoopGeef je hem aan mijquote:Op vrijdag 9 februari 2007 02:38 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Iemand ervaring met de "crybaby from hell" wah? Ik heb hem, maar ik heb geen batterij. Het is amper te horen over mijn amp, over de neckpickup hoor je niet eens dat ie wah't. Nouja, of het aan m'n amp ligt is nog maar de vraag, ik heb niks beters dan dit ding.
Sowieso een overpriced ding, ik schaam me ervoor dat ik hem heb, fuck die "Dimebag"-uitmelkerij!! Maarja, het schijnt wel wat te zijn.
BTW, kutfabrikanten, vind eens wat goeds uit, ik wil juist wahen op de hoge frets. Dáár moet het juist goed te horen zijn
hm waar heb je hem geplaatst? voor je versterker? In de loop? Voor of na je distortion? Je kan misschien ook nog wat klooien met de interne potmeters (die zitten er in toch?)quote:Op vrijdag 9 februari 2007 02:38 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Iemand ervaring met de "crybaby from hell" wah? Ik heb hem, maar ik heb geen batterij. Het is amper te horen over mijn amp, over de neckpickup hoor je niet eens dat ie wah't. Nouja, of het aan m'n amp ligt is nog maar de vraag, ik heb niks beters dan dit ding.
Sowieso een overpriced ding, ik schaam me ervoor dat ik hem heb, fuck die "Dimebag"-uitmelkerij!! Maarja, het schijnt wel wat te zijn.
BTW, kutfabrikanten, vind eens wat goeds uit, ik wil juist wahen op de hoge frets. Dáár moet het juist goed te horen zijn
Cool!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:51 schreef Neidropje het volgende:
[..]
oh en dit al gelezen:|
Led Zeppelin to tour again
http://www.thesun.co.uk/article/0,,2-2002471692,00.html
Gozer ik was gewoon zo goed op me gitaar dat er niks meer te leren viel dus ben ik puur uit verveling gaan bassenquote:Op vrijdag 9 februari 2007 21:55 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
ga es weg, topicvervuilende bassist![]()
daar is al een topic voor![]()
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:04 schreef Dribbel_ het volgende:
ik wil m'n gtiaar pakken maar ik kan niet
Use the force!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:04 schreef Dribbel_ het volgende:
ik wil m'n gtiaar pakken maar ik kan niet
Kan er zo niet bij en geen zin om op te staanquote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Kan er zo niet bij en geen zin om op te staan
En ik ben zo brak als de tering
Moesten na een bluesfestival alle apparatuur hier bewaken van 2 tot 10 sochtendslame nouja beetje met z'n 2en films kijken, voor 100 euro pp
, maar ze hadden de tap niet afgesloten, "oh als jullie een biertje willen pak maar wat"
ik was zo gaar![]()
Bier?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Nu nog bedenken wat ik van m'n geld ga kopen
Dapper!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 16:14 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb besloten dat ik da tniet meer drink
tot vanavond waarschijnlijk
Ja ik wacht, hij laat horen als hij klaar is met afmixenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:14 schreef --H-I-M-- het volgende:
Dribbel,
is die demo al af van jullie?
Molotovcocktail in zijn studio!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:19 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja ik wacht, hij laat horen als hij klaar is met afmixen
Maar hij doet het tussen z'n eigen projecten door
En aangezien die alles gratis doet ga ik niet zeiken dat het te lang duurt
Dus ik wacht rustig af
binnen een week als het goed is
Rare manier van 'rustig afwachten', ik denk dat zijn instelling doeltreffender is...quote:
Dankje. Haha klopt, ik kan dan weer voor geen meter elektrisch spelen. Echt vaag.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:42 schreef guitarist.nl het volgende:
Tof. Klassiek gitaar spelen is een vak appart.
Ik kan het iig niet.
Dat vind ik niet vaag hoor, een kameraad van me speelt in een klassiek gitaarkwartet, die is echt super goed op een klassieke gitaar, en speelt electrisch ook voor geen meter. Maar dat komt omdat je een hele andere techniek leert zeg maar. Je leert accoorden heel anders pakken.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:47 schreef UnrealMarc het volgende:
[..]
Dankje. Haha klopt, ik kan dan weer voor geen meter elektrisch spelen. Echt vaag.![]()
Je kan niet vroeg genoeg beginnenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:54 schreef Cynic het volgende:
ooit ga ik klassiek les nemen....
mooi stukje inderdaad!
Haha jaquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:56 schreef Cynic het volgende:
haha, en dan inderdaad op het állerlaatst merkbaar een fout spelen
ach, dat maakt niet uit. Ik ken het gevoel maar al te goed. Als het een opname in de studio was geweest had je hte zo met Pro-Tools recht kunnen trekkenquote:
Na een paar keer het hele liedje te spelen voor de camera had ik zoiets van oke nu is het genoeg geweest ik kies hier de beste van en die ga ik plaatsen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 19:04 schreef Cynic het volgende:
[..]
ach, dat maakt niet uit. Ik ken het gevoel maar al te goed. Als het een opname in de studio was geweest had je hte zo met Pro-Tools recht kunnen trekken
cool, mooi lied zegquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:39 schreef UnrealMarc het volgende:
Voor akoestisch gitaar liefhebbers onder ons:
http://www.youtube.com/watch?v=9NRUIb3HxB0
Harry Sacksioni - Meta Sequoia
Paar kleine foutjes maar dat mag de pret niet drukken![]()
04.14, dat heb je snel gefietstquote:Op zondag 11 februari 2007 04:14 schreef Dribbel_ het volgende:
Net terug van de laatste ronde van de popprijs 5 toffe bands gezien
helaas als verwacht niet door naar de halve finale
maar dan maakt niet uit want we gaan gewoon door met oefene![]()
Wind meequote:Op zondag 11 februari 2007 11:33 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
04.14, dat heb je snel gefietst![]()
nopezquote:Op zondag 11 februari 2007 13:45 schreef Deansensitized het volgende:
Iemand de guitarpro tab van Fall Out Boy - My Heart Is The Worst Kind Of Weapon??
GAS hequote:Op zondag 11 februari 2007 16:34 schreef punkjunk het volgende:
Het geld brand in me zak, ik moet... ik mo...et.... men, die klootzakken hebben die peavey 60/60 verkochtgaat ie weer nét aan me neus voorbij. Denk dat ik nu maar voor top + cab ga (dus niet meer 19") en dna iets van een plexi kopie ofzo, om de pijn te verzachten enzo.
iddquote:
Ik had er in me eerste rooster 14, toen 12, 8 en nu 5 dacht ik. Dinsdag eerste uur vrij, woensdag eerste 4 uur vrij en donderdag eerste 2 uur vrijquote:Op zondag 11 februari 2007 16:57 schreef Shedfire het volgende:
Yawn, laat ik eens TVP'en.
Ik ga zo weer eens verder met een paar nummers van Louisse Attaque.
@PunkJunk; heb je dan erg veel tussen uren oid?
smells like teen spirit van nirvana, die wilt iedereen toch kunnen die voor het eerste gitaar speelt?quote:Op zondag 11 februari 2007 17:21 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik moet het zoontje van de baas van m'n vriendin een beetje gitaarles gaan geven wat dingen leren, maar dat kind kan dus niks, en ik weet ook niet eens wat voor muziek die leuk vind
Wat zal ik em leren![]()
Zou wel makkelijk zijn al vind ie greenday enz tofquote:Op zondag 11 februari 2007 17:40 schreef Falcon4ever het volgende:
vader jacob
of AC/DC 3 akkoorden stuff
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |