Fokker undercoverquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik kwam gister snarky tegen bij gitaarles![]()
Zat al 2 uur practisch naast em voordat ik het door had
Had ie nog wat interessants te melden?quote:Op donderdag 8 februari 2007 17:10 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik kwam gister snarky tegen bij gitaarles![]()
Zat al 2 uur practisch naast em voordat ik het door had
Mja ik wist al dat hij ook les had op het cultureel centrum hierquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:58 schreef NASDAQbastardo het volgende:
[..]
Had ie nog wat interessants te melden?
En hoe kom je daar eigenlijk achter? Ik zou geen fokker herkennen
Nee, ik zei meteen al jij bent dribbel tochquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:01 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Mja ik wist al dat hij ook les had op het cultureel centrum hier
En dus ik zo van
okee ik ga naar huis
en hij iets van
Zeker dribbelen ofzo
en ik van![]()
Jij bent dribbel toch
oja
zoiets![]()
In Garageband zit ook een tuner die best aardig werkt.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:34 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Die heb ik ook. Maar nu eventjes niet, een vriend van me heeft em geleend.
Nu doe ik het met een programma Perfect Pitch maar dat werkt niet zo goed.
geweldig!quote:Op donderdag 8 februari 2007 20:08 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Oeh ik luister nu een album van zo'n supermooi gitaarwerk. Happy Trails van Quicksilver Messenger Service uit '69. De eerste kant van de LP bestaat enkel uit variaties op het nummer Who Do You Love van Bo Diddley. Aanrader voor mensen die van acidrock houden!
Oja, dit is de versterker van één van de twee gitaristen van Quicksilver Messenger Service:
[afbeelding]
Aangezien die recommendations van jou altijd wel top zijn zal ik dat es binnenhalenquote:Op donderdag 8 februari 2007 20:08 schreef Big_Boss_Man het volgende:
Oeh ik luister nu een album van zo'n supermooi gitaarwerk. Happy Trails van Quicksilver Messenger Service uit '69. De eerste kant van de LP bestaat enkel uit variaties op het nummer Who Do You Love van Bo Diddley. Aanrader voor mensen die van acidrock houden!
Oja, dit is de versterker van één van de twee gitaristen van Quicksilver Messenger Service:
[afbeelding]
Wat voor 1quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:08 schreef Jorikjet het volgende:
oja vandaag trouwens nieuwe wahwah gekocht
zonder toeter zekerquote:Op donderdag 8 februari 2007 22:08 schreef Jorikjet het volgende:
vergeten![]()
Welke?quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:08 schreef Jorikjet het volgende:
vergeten![]()
een morley, hij is switchless, en dat is best gaaf. gewoon ff wahwahen wanneer je er zin in hebt en voet eraf als je niet meer wilt. niet dat gedoe van knopje in en uit trappen. is gaaf om zo clean te spelen en dan van die uitschieters met de wahwah te maken.quote:
helaas, die is al weg naar een vriend van mequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |