quote:Op zondag 11 februari 2007 18:34 schreef ibaneX het volgende:
thunderstuck intro, fear of the dark introsolo
vergeet het, hij moet eerst leren aanslaanquote:
* Svyatagor vraagt om een anekdote.quote:Op woensdag 14 februari 2007 10:18 schreef SNArky het volgende:
Grrr, sleutelbeen gebroken en nu kan ik minstens 3 weken niet spelen.
Gisteren tijdens de training werd ik getackled en ik kwam een beetje ongelukkig terecht met de tackelaar op mequote:Op woensdag 14 februari 2007 10:19 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
* Svyatagor vraagt om een anekdote.
Gewoon in de muziekwinkel vragenquote:Op woensdag 14 februari 2007 10:38 schreef Bafnek het volgende:
EUJ! Ik vroeg me af of er een site is waar je kunt intypen wat voor een gitaar je hebt en dat ie dan als resultaten gitaar tassen geeft waar die inpast.
Het gaat om een Ibanez AEL10E ik kan er niets over vinden namelijk.
EDIT: Nog een vraagje: Is het slecht om een plectrum tussen de snaren te steken op de hals (om hem op te bergen)?
Vetquote:Op woensdag 14 februari 2007 09:30 schreef Cynic het volgende:
Cynic gaat dit jaar touren, da's pas gaaf!
Kick assquote:Op woensdag 14 februari 2007 09:30 schreef Cynic het volgende:
Cynic gaat dit jaar touren, da's pas gaaf!
nee, het maakt geen flikker uit of je je plectrum tussen je snaren steekt.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:42 schreef Bafnek het volgende:
waardeloos hier
Tortex overheeschtquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:21 schreef Dribbel_ het volgende:
moet je plectrums gebuiken die niet buigen![]()
![]()
Heb zelf die jazzII dingen gaan perfectquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:27 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Doe ik nu ook, teruggaan naar Tortex is geen optie als je Jazz IIIs gebruikt hebt.
Die heb ik ook ooit met een band gedaan, alleen dan in dropped Dquote:Op woensdag 14 februari 2007 19:41 schreef imported_sphinx het volgende:
ons nieuwste nummer: hit me baby one more time, in Drop C ...![]()
en het klinkt nog gewoon goed ook!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |