abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 februari 2007 @ 03:20:52 #241
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_46064312
THE END
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_46064321
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 03:19 schreef Mika25 het volgende:

[..]

De opbloeiende relatie tussen Sylvia en Bart vondt ik anders vrij interessant. Ik denk dat hij Lesley wel eens zou kunnen gaan vergeten als ik hem over sex hoor praten...
Laat me niet lachen, Sylvia is de wijste en sterkste daar in het huis en zij wil echt geen BoerBArt die alleen maar ja, uuhhh, tjaaa kan zeggen.
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
pi_46064335
Ik denk dat de stemming vanavond van Sylvia tactisch was. Kijk BoerBart ik heb je geholpen maar het lukte niet. Ik denk dat Sylvia donders goed door heeft dat BoerBArt het niet lang meer trekt en doordat de vlieglessen naar Brian gaan hij nog meer geïsoleerd raakt.
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
pi_46064344
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 03:22 schreef noucky het volgende:

[..]

Laat me niet lachen, Sylvia is de wijste en sterkste daar in het huis en zij wil echt geen BoerBArt die alleen maar ja, uuhhh, tjaaa kan zeggen.
Uhmz...ik was sarcastisch
Sylvia en Bart MOESTEN een gesprek aangaan. Sylvia deed nog haar best om er iets van te maken, maar om een gesprek te kunnen voeren heb je 2 personen nodig en Bart werkte niet echt mee...
pi_46064347
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 03:25 schreef noucky het volgende:
Ik denk dat de stemming vanavond van Sylvia tactisch was. Kijk BoerBart ik heb je geholpen maar het lukte niet. Ik denk dat Sylvia donders goed door heeft dat BoerBArt het niet lang meer trekt en doordat de vlieglessen naar Brian gaan hij nog meer geïsoleerd raakt.
Ik verwacht echt dat Bart 1 dezer dagen opstapt... Zeker als hij geen aansluiting bij de nieuwe bewoners vindt.
"En als het je niet bevalt, dan ga je toch lekker naar huis!"
pi_46064351
Oh! Een andere verklaring voor de stemming vandaag is het "script script", ze doen net ALSOF ze gebruik maken van een script in dgk, zodat wij weer een paar dagen zoet zijn met discussieren, en daarna komen de nieuwe bewoners
  woensdag 7 februari 2007 @ 03:33:16 #247
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_46064367
Het begint toch wel heel standaard te worden: ik ga naar de kroeg en er gebeurt weer van alles in het huis.... en dan te bedenken dat ik me gewoon groen en geel zat te ergeren tijdens dat vlieglessen gesprek... verdomme na 3 uur afwezigheid weer 4 COSsen moeten bijlezen

Zag ik 20 minuten geleden overigens Brian met zijn benen in de buurt van Amanda dr onderlijf zitten trouwens?? Vlak voordat er op stream 3 ingezoomd werd op het gezicht van Amanda?!

[ Bericht 2% gewijzigd door Leandra op 07-02-2007 03:47:16 ]
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_46064374
Ha leandra, back in town ? ja gaat ze naar de kroeg
  woensdag 7 februari 2007 @ 03:38:19 #249
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_46064382
tsja..... ik was de streams al snel zat vanavond
Het lijkt overigens de laatste tijd iedere keer feest te zijn als ik naar de kroeg ga.....
Of ik zit te vaak in de kroeg natuurlijk
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_46064386
Op het moment dat je wegging begon het eigenlijk, spanning opvoeren, denkend er komt iemand maar niemand dus. Camera's bij de jacuzzi, maar meer denk ik om de snollen te filmen ( leuke plaatsje toch ). Nadien gaan die snollen dus als kleuters een voorspel spelen en verder gebeurd er niks.
Maar ik houd er van, laten die 2 doorgaan en ik zit er niet mee dat ze hierna geen leven meer hebben.
  woensdag 7 februari 2007 @ 03:40:15 #251
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_46064390
Ik heb wel braaf alle COSsen nagelezen....... dus ik ben weer helemaal op de hoogte
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_46064394
En verder heb ik niet overal op gereageerd en je weet waarom :-)
  woensdag 7 februari 2007 @ 03:43:52 #253
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_46064397
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 03:40 schreef Leandra het volgende:
Ik heb wel braaf alle COSsen nagelezen....... dus ik ben weer helemaal op de hoogte
Vrouwen en multitasken
pi_46064404
Ja en ? hidihadiho :-)
  woensdag 7 februari 2007 @ 03:46:59 #255
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_46064409
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 03:45 schreef noucky het volgende:
Ja en ? hidihadiho :-)
Wat hoor ik?
De TV ?
pi_46064411
Ja zoiets he. Slaapverwekkend toch ? :-)
  woensdag 7 februari 2007 @ 04:11:53 #257
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_46064478
Jo, wat doen we?
edit: TY

[ Bericht 75% gewijzigd door HiDiHo op 07-02-2007 04:18:03 ]
pi_46064503
  woensdag 7 februari 2007 @ 04:58:18 #259
130385 HiDiHo