Laat me niet lachen, Sylvia is de wijste en sterkste daar in het huis en zij wil echt geen BoerBArt die alleen maar ja, uuhhh, tjaaa kan zeggen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 03:19 schreef Mika25 het volgende:
[..]
De opbloeiende relatie tussen Sylvia en Bart vondt ik anders vrij interessant. Ik denk dat hij Lesley wel eens zou kunnen gaan vergeten als ik hem over sex hoor praten...
Uhmz...ik was sarcastischquote:Op woensdag 7 februari 2007 03:22 schreef noucky het volgende:
[..]
Laat me niet lachen, Sylvia is de wijste en sterkste daar in het huis en zij wil echt geen BoerBArt die alleen maar ja, uuhhh, tjaaa kan zeggen.
Ik verwacht echt dat Bart 1 dezer dagen opstapt... Zeker als hij geen aansluiting bij de nieuwe bewoners vindt.quote:Op woensdag 7 februari 2007 03:25 schreef noucky het volgende:
Ik denk dat de stemming vanavond van Sylvia tactisch was. Kijk BoerBart ik heb je geholpen maar het lukte niet. Ik denk dat Sylvia donders goed door heeft dat BoerBArt het niet lang meer trekt en doordat de vlieglessen naar Brian gaan hij nog meer geïsoleerd raakt.
Vrouwen en multitaskenquote:Op woensdag 7 februari 2007 03:40 schreef Leandra het volgende:
Ik heb wel braaf alle COSsen nagelezen....... dus ik ben weer helemaal op de hoogte
Wat hoor ik?quote:Op woensdag 7 februari 2007 03:45 schreef noucky het volgende:
Ja en ? hidihadiho :-)
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |