probeer minder fruit te eten en andere tandpasta?quote:Levensmiddelen die aften kunnen veroorzaken, zijn bijvoorbeeld grapefruit, kiwi's, en onrijpe bananen. Het schuimmiddel in tandpasta (natriumlaurylsulfaat - SLS) is ook een bekende boosdoener. Als er een afte ontstaat is mondhygiëne heel belangrijk.
Dit is gewoon bij de DA ofzo te koop toch?quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:44 schreef Jajong het volgende:
Tja, dokter kan daar niks aan doen. Ik heb er ook vrij vaak last van, ik smeer er dan altijd Pyralvex op. Dan doet 't altijd 2 seconden kenkerveel pijn, maar het wondje/de aft trekt dan samen door de alcohol o.i.d. waardoor het altijd een paar uur minder pijn doet.
Ik adviseer dus dit te kopen, en voor de rest gewoon wachten, helaas.
Ik probeer eerst Jj's idéé, als dat niet werkt ga ik wel naar Meneer Arts. (en ja, zo heet hij echt).quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:50 schreef releaze het volgende:
ik krijg ze altijd als ik uitschiet met mn tandenborstel. voor de rest kan ik je niet echt helpen. als je dr zoveel last van heb gewoon naar de huisarts. baat het niet dan schaadt het niet enzo..
Ik lees er net wat over maar ik zie nergens dat het iets doet tegen aften.quote:Op woensdag 7 februari 2007 02:18 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Hiermee spoelen! Helpt bij mij geweldig!(nouja, die ene keer dat ik een afte had, maar oke, toen hielp het dus super!)
[afbeelding]
Gewoon bij de drogist te koop. Sterkte ermee!
Het is tegen ontstekingen, en, zoals ik net ook zei, bij mij heeft het destijds wel enorm geholpen. Maargoed, zelf weten uiteraard.quote:Op woensdag 7 februari 2007 02:22 schreef cerror het volgende:
[..]
Ik lees er net wat over maar ik zie nergens dat het iets doet tegen aften.
Het kan natuurlijk zijn dat er alcohol in zit (zie Jajong's post) maar ik zie het niet echt als oplossing.
Nouja, ik zal het proberen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 02:42 schreef Zonnestraaltje het volgende:
[..]
Het is tegen ontstekingen, en, zoals ik net ook zei, bij mij heeft het destijds wel enorm geholpen. Maargoed, zelf weten uiteraard.
Baat het niet, dan schaadt het niet, toch?quote:Op woensdag 7 februari 2007 02:48 schreef cerror het volgende:
[..]
Nouja, ik zal het proberen.
Als ik sterf zal uws boeten!
gebruik ik ook altijd, perfect spul.quote:Op woensdag 7 februari 2007 02:18 schreef Zonnestraaltje het volgende:
Hiermee spoelen! Helpt bij mij geweldig!(nouja, die ene keer dat ik een afte had, maar oke, toen hielp het dus super!)
[afbeelding]
Gewoon bij de drogist te koop. Sterkte ermee!
Haal je die bij de drogist of de apotheek?quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:44 schreef Jajong het volgende:
Tja, dokter kan daar niks aan doen. Ik heb er ook vrij vaak last van, ik smeer er dan altijd Pyralvex op. Dan doet 't altijd 2 seconden kenkerveel pijn, maar het wondje/de aft trekt dan samen door de alcohol o.i.d. waardoor het altijd een paar uur minder pijn doet.
Ik adviseer dus dit te kopen, en voor de rest gewoon wachten, helaas.
Geen idee eigenlijk, volgens mij beide.quote:Op woensdag 7 februari 2007 08:20 schreef PeRi het volgende:
[..]
gebruik ik ook altijd, perfect spul..
[..]
Haal je die bij de drogist of de apotheek?
quote:Op woensdag 7 februari 2007 08:16 schreef gewooneenuser het volgende:
ik had ook regelmatig aften, pyralvex helpt wel enigzins inderdaad.
Maar sinds ik paradontax tandpasta gebruik heb ik nagenoeg geen aften meer gehad!!
Hmm... ik heb het ook wel eens gehad en het kan namelijk ook komen doordat je je de pleuris eet in fruit. Mijn huisarts zei namelijk dat je ook een aft kunt krijgen door het eten van een appel oid.quote:Maar ik vreet me de pleuris aan fruit (ben wel ernstig verkouden (de eerste keer in 3 jaar)) en ik hoorde van mijn pake (fries voor opa) dat aften in de genen zit.
Ja. Dus niet meer naar bavianen kijken en geen macaroni met kaas meer voor jou.quote:Op donderdag 8 februari 2007 19:05 schreef cerror het volgende:
Ik concludeer dus dat je van werkelijk alles een afte kan krijgen?
quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:12 schreef EgoTrippin het volgende:
Die krijg je van teveel After-Eight.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |