Ff checken!quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:48 schreef GoldenGuy het volgende:
Nasty knijpt ff in Amoebes tieten......
zou ook kunnenquote:Op woensdag 7 februari 2007 01:48 schreef uniekhoorn het volgende:
Je zo gedragen na 1 fles wijn?
Maar enfin natasia ziet haar kansen stijgen voor een beurtje ?
quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:48 schreef GoldenGuy het volgende:
Nasty knijpt ff in Amoebes tieten......
ja die wil natuurlijk niet dat brian er nog meer plezier aan zal hebben !!quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:53 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Toch wel lief zoals Natasia haar vriendinnetje lekker instopt ......![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:55 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Het lijkt wel het scenario van Pretty Woman, alleen dan zonder de Pretty.
Ik denk dat het er 4 zijn omdat er alleen geen nieuwe bewoner komt wanneer iemand er is uitgestemd. En dat is bij Nena, NL, Huub en Ilona niet het geval geweest.quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:58 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
Kan iemand mij vertellen wanneer de nieuwe mensen in de kooi komen??? en waarom 3 of 4 en niet 2??
Truequote:Op woensdag 7 februari 2007 02:00 schreef uitgeslapen het volgende:
Wat is het toch ook een bangige eikel, ga er dan tussen liggen of in je eigen bed liggen. Beetje heen en weer ijsberen...wat een nerd
Had ik ook allang gedaanquote:Op woensdag 7 februari 2007 02:02 schreef GoldenGuy het volgende:
Arme Syl Die kan beter op Barts afdeling gaan slapen nu
inmiddelsquote:Op woensdag 7 februari 2007 02:01 schreef DGK_Tegengas het volgende:
is iemand dit nog aan het cappen ??
DGK redactie die ook hier op het forum post zei dat het vrij snel was, aankomende week zelfs al geloof ik.quote:Op woensdag 7 februari 2007 02:02 schreef Gouden_Leeuw het volgende:
weetje ook wanneer spankmonkey??? makkelijk prooitje zo die hersenloze kleine chick
quote:Op woensdag 7 februari 2007 02:04 schreef Gert het volgende:
Brian heeft er wel zin in zo te zien.
[afbeelding]
Maar... tante Natasia houdt een oogje in het zeil.
Niet omdat ze Amanda wil beschermen, maar uit kutnijd.![]()
Die komt vast wel een keer op visite daarquote:
pikje staat op halfquote:Op woensdag 7 februari 2007 02:04 schreef Gert het volgende:
Brian heeft er wel zin in zo te zien.
[afbeelding]
Maar... tante Natasia houdt een oogje in het zeil.
Niet omdat ze Amanda wil beschermen, maar uit kutnijd.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |