Tja, moeilijk te omschrijven.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:31 schreef Okeuj het volgende:
Mja, wat voor geur ruik je dan? Beetje branderig?
iig even goed zoeken, ook ff het afdekplaatje van je stopcontacten halen,quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:45 schreef DeeCruise het volgende:
Niet zo'n "verbrand stof" geurtje wat je ook ruikt als je een oud apparaat na 3 jaar weer gebruikt? Lijkt me zowieso verstandig om de hele zooi maar uit te trekken en morgen een andere stekkerdoos te halen (mits de geur uit de stekkerdoos komt uiteraard)
Niets zo irritant dan een electro brand
Ozon (O³) misschien?quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:34 schreef Omaha het volgende:
[..]
Tja, moeilijk te omschrijven.
Niet zozeer branderig, eerder chemisch.
Precies dat had ik ook eens. Behalve dat de voeding er bij mij zonder knal mee ophield.quote:Op woensdag 7 februari 2007 02:14 schreef Zeitgeist het volgende:
[..]
Ozon (O³) misschien?
Dat ontstaat bij electrische ontladingen. Kan zijn dat je ergens kortsluiting of iets dergelijks hebt.
Ik had het een tijd terug met de oude voeding van mijn PC(Die kort nadien ook POOF! zei). Echt zo'n scherpe prikkende geur.
Is in hetzelfde complex, studentenwoning. We zitten dus met 3 personen op die aardlek.quote:Op woensdag 7 februari 2007 05:14 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
Wat is dit topic verbaggerd zeg, zelfs een modje doet mee...![]()
Anyway, uit welk jaar dateert het huis of de electrische installatie? Van welk materiaal zijn de muren?
Ik denk dat je de leidingen overbelast, is de wandcontactdoos of de stekker warm? Zo niet, dan kan het probleem ook dieper liggen, namelijk in de muren. Vooral bij een oude installatie waarbij het koper is afgeschermd met katoen... (en waar minder stroom doorheen kan lopen dan bij een moderne installatie)
Ik snap het verband niet met het inpluggen van de telefoonlader van de buren, want die heeft natuurlijk zijn eigen installatie. Of hij tapt stroomt van je af.
boh, slecht hoor, ik had een serieuze opmerkingquote:Op woensdag 7 februari 2007 12:01 schreef Brighteyes het volgende:
Alle 'bedorven stroom' grapjes zijn (hoe leuk ook) weggehaald.
Gaarne nu on-topic blijven, TS stelde een serieuze vraag.
Dan zal die wel niet al te serieus geplaatst zijn want ik ben echt niet heel streng.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:04 schreef baNEEL het volgende:
[..]
boh, slecht hoor, ik had een serieuze opmerking![]()
Het was alleen de aardlek, geen zekering, dat is het rare.quote:Op woensdag 7 februari 2007 11:51 schreef Theuno het volgende:
Is de aardlek omgespongen ? Of de zekering van je groep ?
Maar als jullie met meerdere op een groep zitten, dan kan het nogal eens teveel worden. Beetje student heeft wel een stereo met tv en pc aanstaan
ruik je het nu nog, of was het alleen op dat moment?quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:12 schreef Omaha het volgende:
[..]
Het was alleen de aardlek, geen zekering, dat is het rare.
Ben momenteel niet thuis maar zodra ik thuis ben zal sowieso de bekabeling nakijken.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:20 schreef sanger het volgende:
[..]
ruik je het nu nog, of was het alleen op dat moment?
En heb je de WCD al losgehad?
Kijk dan meteen of de geur niet toevallig ook in de groepenkast hangt!quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:26 schreef Omaha het volgende:
[..]
Ben momenteel niet thuis maar zodra ik thuis ben zal sowieso de bekabeling nakijken.
Ik rook het zowel gisteren als eergisteren.
Controleer de wandcontactdoos en de stekkers van alle apparatuur op eventuele sporen van schade.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:29 schreef Omaha het volgende:
Ik constateerde gisteravond en vanavond een vreemde geur bij de hoek met het stopcontact/stekkerdoos en de pc.
Zonet vloog de stroom eraf toen m'n buurman z'n lader van de telefoon in het stopcontact in zijn kamer deed.
Schakelaar weer omgezet nu werkt alles weer maar ik vind het nog niet echt veilig zo. Wat zou het kunnen zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |