Sorrie als ik het zo cru vraag,quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:14 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Nou Palma weten jullie nu toch al... Die komt dus morgen. Miljonairs weten niet dat Yvonne niet meer komt.
Nieuwe Miljonairs komen eraan. Wanneer kunnen we niet zeggen.
T was de bedoeling dat niemand t wist dat ze niet meer kwam...quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Yvonne nieuwe miljonair soms ?????Wist trouwens ook niet dat ze niet meer komt.
Komt nooit meer goed zonder Huub.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:18 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
Ik zou lekker gaan slapen... Gaan wij ook zo doen... Sorry voor de saaie streams. We know... Effe doorbijten. Komt snel weer goed!![]()
nee is gewoon een "normale" mevrouw met veel homo vriendjesquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:20 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Sorrie als ik het zo cru vraag,
Is palma zo`n omgebouwde ala kelly ???![]()
Ziet ze niet naar uit.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:20 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Sorrie als ik het zo cru vraag,
Is palma zo`n omgebouwde ala kelly ???![]()
Nu nog ff in hun eigen topic.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:18 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
fijn dat jullie weer reageren. Shapoo.
Nee vind ik helemaal niet erg dat jullie dat niet doenquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
T was de bedoeling dat niemand t wist dat ze niet meer kwam...
Yvonne nieuwe miljonair... Vind je t heel erg dat we dat niet doen...![]()
Mogen en kunnenquote:Op woensdag 7 februari 2007 00:19 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Kunnen of mogen jullie het niet zeggen over de nieuwe bewoners?![]()
Onderschat de internet kwaliteiten van de FOKkers niet .....quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:21 schreef DGK_REDACTIE het volgende:
[..]
T was de bedoeling dat niemand t wist dat ze niet meer kwam...
Yvonne nieuwe miljonair... Vind je t heel erg dat we dat niet doen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |