Die Echo video is brilliant, heel leuk om deze nog eens terug tezien.quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:03 schreef GuillaumeM het volgende:
Mooi topic!
Echo and the Bunnymen, The Cutter
Television Personalities, Painted Word
This Mortal Coil, Song To The Siren
Felt, Stained-Glass Windows In The Sky
Blijft lekker, Gang of Four. En 25 jaar later klinken ze nog steeds net zo goed.quote:Op woensdag 7 februari 2007 18:27 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Blue Murder - Talk Talk Talk
Wire - Eardrum Buzz
Gang Of Four - To Hell With Poverty
Shriekback - Nemesis
Jebus, spelen The Fall nog steeds?quote:Op woensdag 7 februari 2007 21:47 schreef bartrid het volgende:
Ik ga The Fall binnenkort weer eens live bekijkenDAF is ook erg fijn.
LOL die Japan clipquote:
Ja hoor nog steeds. Het blijft een moeilijke band vind ik, of het is heel erg sterk of heel slecht. Laatste album is trouwens wel weer goed vind ik.quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:12 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Jebus, spelen The Fall nog steeds?
Heb toch heel wat platen van ze, maar na de cd "The Frenz Experiment" ben ik afgehaakt.
Ik vond het echt bagger geworden.
Is het nieuwe matriaal nog de moeite van het luisteren waard?
Idd een zeer moeilijke band.quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:34 schreef bartrid het volgende:
[..]
Ja hoor nog steeds. Het blijft een moeilijke band vind ik, of het is heel erg sterk of heel slecht. Laatste album is trouwens wel weer goed vind ik.
quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:00 schreef Berkery het volgende:
Not The Nine O'Clock News - Nice Video, Shame About The Song
Ik las gisteren op de engelse teletekst dat er weer een nieuw album uit is, maar erg positief waren ze er niet over....quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:53 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Idd een zeer moeilijke band.
De albums "Perverted by Language" en "The Wonderful and Frightening World of..." zijn nog steeds mijn favo Fall albums.![]()
Ach... Mark E Smith blijft geniaal, als is zijn stem toch wel monotoom.
Ik zocht Sleeper in Metropolis maar daar staat alleen maar een dance-remix en fragmenten van op.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 10:44 schreef Ceased2Be het volgende:
Wat van mijn favorieten:
Anne Clark - Our Darkness
http://www.youtube.com/watch?v=TrI715zi5YQ
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |