abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46111721
Zucht.. ik weet nu even niet wat ik moet Ik wordt GEK!

Eergisteren was hij dus bij mij.. zoals ik schreef. Gisteravond was hij ook weer bij mij. Maar ook gisteravond, kwam er geen woord uit, het enige dat hij gezegd heeft was 'hoii'..en meer was het niet. Echt niet!
Toen hij wegging, pakte hij me stevig vast bij de deur en gaf een intense kus. Toen ik hem later smste dat ik niet wist wat ik tegen hem moest zeggen omdat hij de hele tijd zo stil was, zei hij, dat ik gewoon 'dat moest blijven doen wat ik altijd deed bij zulke dingen'. Nou, ik snap er niets van hoor.

Gisteravond heb ik hem gesmst en uitgelegd dat ik erover na zat te denken om het uit te maken omdat hij zo weinig praat..en omdat hij soms zo wisselend is in zijn gedrag, ga ik vaak denken ' wat is er toch?!'.. ik leef daardoor altijd in onzekerheid..en dat breekt me op!!!! Het is niet dat ik hem kwijt wil, juist niet, daarom geef ik dit ook aan. Omdat hij in het verleden niet trouw is geweest, en ik er niets van gemerkt heb, ben ik soms gewoon bang! Helemaal omdat hij het ene moment zo vrolijk kan zijn en het andere moment zo down.

Hij reageerde niet op mijn sms.. en toen ik vandaag vroeg waarom hij niet had gereageerd zei hij, 'dat het duidelijk was wat ik ermee bedoelde'.

Vandaag even gebeld om te vragen hoe het weer bij hem was ivm de sneeuw (ik studeer in andere plaats) maar weer kwam er niet veel uit. Later op de dag kreeg ik leuk bericht over een stageplaats voor mij dus belde ik om het goede nieuws te vertellen. Maar echt blij kwam hij nou niet over. Zucht!!! Ik dus maar gesmst met dat ik niet meer weet wat ik er mee aanmoet. Hij zegt NIKS, niet of hij verdrietig is.. of boos is, of het zelf misschien wil uitmaken.. niks..niks..niks! Hij zei(smste), dat hij het helemaal niet erg vond dat ik belde en hij zei dat alles wel weer goed kwam en dat hij gisteravond zo weinig zei omdat hij moe was Nou.. ik weet het niet meer hoor
Waarom zegt hij dat alles goed komt en dat hij het niet erg vind als ik bel etc.. terwijl hij zulke tegenstrijdige signalen uitzend waneer ik hem spreek?

[ Bericht 1% gewijzigd door Onlyy op 08-02-2007 17:19:35 ]
pi_46111859
Die jongen wil gewoon dat je je bek dicht houdt en dat je hem zijn gang laat gaan op fysiek gebied. Harde woorden zijn soms waar.
Goede muziek luisteren?
KLIK
pi_46111928
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 17:16 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
Die jongen wil gewoon dat je je bek dicht houdt en dat je hem zijn gang laat gaan op fysiek gebied. Harde woorden zijn soms waar.
Ik begrijp niet precies wat je bedoeld?

Ik heb hem iig gevraagd of ik hem gewoon met rust moest laten. Maar ook dat hoefde niet zei hij.
pi_46111981
Hij wil geen gezeik, maar wel lekker vrijen. Meer komt er wat hem betreft niet bij kijken.
Goede muziek luisteren?
KLIK
pi_46112037
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 17:19 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:
Hij wil geen gezeik, maar wel lekker vrijen. Meer komt er wat hem betreft niet bij kijken.
Hmm..hij gaf me alleen bij het weggaan een lieve kus. Verder heeft ie me de hele avond niet aangeraakt..
  donderdag 8 februari 2007 @ 17:25:29 #36
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46112234
Ik heb zo het vermoeden dat hij zelf te laf is om het uit te maken en dat hij je met allerlei signalen die richting probeert op te pushen.

Wees nou eens reëel, dit gaat toch al te lang te nergens over? Hij komt niet voor je op als je er om vraagt, werpt vervolgens jou voor de voeten dat jij zijn vriend wel ziet zitten, terwijl jij hem er nota bene op hebt gewezen dat vervelend te vinden. En dan laat ik de voorgeschiedenis met vreemdgaan voor het gemak nog maar even buiten beschouwing.

Echt waar, je bent zoveel beter af zonder hem en de stress die hij bij jou veroorzaakt. Zonder dat ie ook maar enige moeite doet dat te verminderen.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_46112243
Hij wil dat je niet teveel lult, zo ervaart hij jouw interesse in het opbouwen van een relatie waarin jullie elkaar kennen. Hij wil gewoon dat je lekker stil blijft, behalve als het gaat over oppervlakkige dingen. Als jij er tevreden mee kan zijn dat jullie elkaar nooit echt leren kennen, omdat jullie alleen de koetjes en kalfjes kunnen bespreken en de rest te diep gaat, blijf dan bij hem. Als jij het nu al kut vindt dat jullie over niets kunnen praten, besef dan dat die jongen niet zomaar verandert. Hij is oppervlakkig. Dus ga dan.
Goede muziek luisteren?
KLIK
pi_46112293
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 17:25 schreef Copycat het volgende:
Ik heb zo het vermoeden dat hij zelf te laf is om het uit te maken en dat hij je met allerlei signalen die richting probeert op te pushen.
O shit hoe herkenbaar! Dat had ik moeten zien!

99% kans inderdaad, onlyy, dat Copycat (sowieso een autoriteit op R&P) gelijk heeft.
Goede muziek luisteren?
KLIK
pi_46112403
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 23:17 schreef Onlyy het volgende:
Hij smste net..dat hij hoopt dat alles weer goed zal komen tussen ons..
Ik wordt GEK in mijn hoofd!!!!!!!!!!!!!
Ik word...

Magoed, beetje vaag figuur die gast.

Hup kap ermee, ff zure appel, zorg voor hulp, regel activiteiten en alles komt goed.
Tijd heelt alle wonden.
JOHNNY HEITINGA
  donderdag 8 februari 2007 @ 17:31:34 #40
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46112426
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 17:27 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:

O shit hoe herkenbaar! Dat had ik moeten zien!
Ik herken het zelf ook, uit een vorige relatie. Deed ook alles om mij de beslissing te laten nemen, maar ik was te blind van vasthoudende verliefdheid om dat te zien. Naderhand steeg het schaamrood naar mijn wangen toen ik me bedacht wat een deurmat ik was.
pi_46112459

* het.ismij is van mening dat je er beter mee kan stoppen.
Als hij serieus geen woord zegt?
wat stelt een relatie voor als je niet eens eerlijk tegen elkaar kan zijn?
Hoeveel je ook om hem geeft, ik geef dit niet echt veel kans.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
Op donderdag 8 februari 2007 17:31 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik herken het zelf ook, uit een vorige relatie. Deed ook alles om mij de beslissing te laten nemen, maar ik was te blind van vasthoudende verliefdheid om dat te zien. Naderhand steeg het schaamrood naar mijn wangen toen ik me bedacht wat een deurmat ik was.
Ik zou het nooit meer kunnen doen.

geen vrouw wil mij nog, met mijn amputaties en verminkingen
Goede muziek luisteren?
KLIK
  donderdag 8 februari 2007 @ 17:34:48 #43
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46112544
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 17:33 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:

Ik zou het nooit meer kunnen doen.

geen vrouw wil mij nog, met mijn amputaties en verminkingen

Mijn lesje heb ik in ieder geval ook wel geleerd. Nooit meer laat ik me zo behandelen. Daar ben ik toch echt iets te veel waard voor.
pi_46112578
Onlyy maak het uit.
Die laffe lul heeft de fokking hersens niet eens in ze botte kop om uberhaupt nog normaal te reageren.

Alleen maar vaag gedrag zolang ie zelf geen fuck hoeft te doen.

Hup UITMAKEN

Lees je dit?

Bel hem op en regel het. problem solved
JOHNNY HEITINGA
pi_46112604
Dank voor jullie reacties en met het feit dat jullie met me meedenken

Ook bij mij spoken natuurlijk allereid dingen door mijn hoofd. Misschien wil hij wel gewoon een oppervlakkige relatie.. maar dan zou het nooit meer wat worden omdat ik dat gewoon niet kan. Ook is het weleens door mijn hoofd geflitst dat hij het misschien niet zelf zou willen uitmaken. Laat ik nou zelf ook 'te laf' zijn om het uit te maken
pi_46112655
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 17:34 schreef Copycat het volgende:

[..]

Misschien een schrale troost, dat het slechts mijn ziel is. Maar is niet de vreugd van iemand met een gehavend lichaam minder ingeperkt, dan die van degene wiens ziel is aangetast?
quote:
Mijn lesje heb ik in ieder geval ook wel geleerd. Nooit meer laat ik me zo behandelen. Daar ben ik toch echt iets te veel waard voor.
Ik vind jou ook echt een schat en jij verdient zoiets ook helemaal niet. Niemand, maar jij volgens mij al helemaal niet. Afgaande op al jouw posts vol goede bedoelingen naar vreemdelingen. Je hebt liefde in je en straalt het uit, en eens keert het terug tot de oorspronkelijke bezitter, in de vorm van een mooie man die je intellectueel bevredigt.
Goede muziek luisteren?
KLIK
pi_46112695
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 17:35 schreef Camplo het volgende:
Onlyy maak het uit.
Die laffe lul heeft de fokking hersens niet eens in ze botte kop om uberhaupt nog normaal te reageren.

Alleen maar vaag gedrag zolang ie zelf geen fuck hoeft te doen.

Hup UITMAKEN

Lees je dit?

Bel hem op en regel het. problem solved
Grappig zeg dat jij vak 410 als homepage opgeeft.. daar zit mijn vriend ook het liefste
Ik ben echt een hopeloos geval geloof ik
  donderdag 8 februari 2007 @ 17:40:29 #48
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_46112713
Man, uiteindelijk is het stom dat iedereen hier "advies" loopt te geven, want daar wordt niet eens om gevraagd volgens mij.

Mensen die schreeuwen dat dr vriend laf is en weetikveel wat, dat zijn ze allebei want ze durven geen van beide de stap te nemen, niet naar het utmaken, maar ook niet naar eens een keer een echt harde ruzie.

Die zogenaamde "levenservaring" van iedereen hier boeit weinig, ze zal uiteindelijk het afhandelen zoals zij het graag ziet.
pi_46112739
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 17:40 schreef Untouchables het volgende:
Man, uiteindelijk is het stom dat iedereen hier "advies" loopt te geven, want daar wordt niet eens om gevraagd volgens mij.

Mensen die schreeuwen dat dr vriend laf is en weetikveel wat, dat zijn ze allebei want ze durven geen van beide de stap te nemen, niet naar het utmaken, maar ook niet naar eens een keer een echt harde ruzie.

Die zogenaamde "levenservaring" van iedereen hier boeit weinig, ze zal uiteindelijk het afhandelen zoals zij het graag ziet.
Ik schreef net toevallig..dat ik zelf ook te laf ben om het uit te maken..
pi_46112754
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 17:39 schreef Onlyy het volgende:

[..]

Grappig zeg dat jij vak 410 als homepage opgeeft.. daar zit mijn vriend ook het liefste
Ik ben echt een hopeloos geval geloof ik
Hmmz hijs iig niet down van het voetbal .

Magoed 410 niet over 1 kam scheren svp. Ik zit er dit jaar niet meer dus (opleiding/werk enzeau)

Maar, ehm hij gedraagt zich niet zoals het hoort.

Dus trek je conclusies en recht je rug, en zeg hem dat ie pleite kan.
JOHNNY HEITINGA
pi_46112796
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 17:41 schreef Camplo het volgende:

[..]

Hmmz hijs iig niet down van het voetbal .

Magoed 410 niet over 1 kam scheren svp. Ik zit er dit jaar niet meer dus (opleiding/werk enzeau)

Maar, ehm hij gedraagt zich niet zoals het hoort.

Dus trek je conclusies en recht je rug, en zeg hem dat ie pleite kan.
Nee down van het voetbal is ie niet..helemaal niet na de laatste overwinning.. hij was helemaal in de wolken..hahahah majah dat is weer een ander verhaal

WAAAAAAAROM...kan iemand me zeggen.. is het zo moeilijk om iemand los te laten?????????
  donderdag 8 februari 2007 @ 17:44:13 #52
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_46112822
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 17:38 schreef InAmsterdamseArmen het volgende:

Misschien een schrale troost, dat het slechts mijn ziel is. Maar is niet de vreugd van iemand met een gehavend lichaam minder ingeperkt, dan die van degene wiens ziel is aangetast?
Een gehavend lichaam kan nog baat hebben bij hulpmiddelen, een gehavende ziel zit dieper dan skindeep. Dus ja, ik denk dat je gelijk hebt.
quote:
Ik vind jou ook echt een schat en jij verdient zoiets ook helemaal niet. Niemand, maar jij volgens mij al helemaal niet. Afgaande op al jouw posts vol goede bedoelingen naar vreemdelingen. Je hebt liefde in je en straalt het uit, en eens keert het terug tot de oorspronkelijke bezitter, in de vorm van een mooie man die je intellectueel bevredigt.

Wat mooi. Wat lief. En ik ga er gewoon van uit dat het welgemeend is.
pi_46112881
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 17:43 schreef Onlyy het volgende:

[..]

Nee down van het voetbal is ie niet..helemaal niet na de laatste overwinning.. hij was helemaal in de wolken..hahahah majah dat is weer een ander verhaal

WAAAAAAAROM...kan iemand me zeggen.. is het zo moeilijk om iemand los te laten?????????
Omdat je iets wat nu deel uit maakt in je leven dan moedwillig uit handen geeft.
Nu besef je het nog niet, snel genoeg wel maar dit gaat niet goed werken.

Eer aan jezelf houden verhaal ga ik niet voeren want ik ken de positie waar je in zit, maar probeer gewoon ff alles objectief op een rijtje te zetten.
Iemand die van je houdt praat met je, en houdt zn bek niet en doet zo raar...

THATS A FACT
JOHNNY HEITINGA
pi_46112886
Misschien ben ik laf.. misschien zie ik toch nog hoop? Door de dingen die hij smst? Die zijn steeds zo hoopvol!
pi_46112907
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 17:46 schreef Camplo het volgende:

[..]

Omdat je iets wat nu deel uit maakt in je leven dan moedwillig uit handen geeft.
Nu besef je het nog niet, snel genoeg wel maar dit gaat niet goed werken.

Eer aan jezelf houden verhaal ga ik niet voeren want ik ken de positie waar je in zit, maar probeer gewoon ff alles objectief op een rijtje te zetten.
Iemand die van je houdt praat met je, en houdt zn bek niet en doet zo raar...

THATS A FACT
Jah..das waar.. maar waarom denk ik dan..dat hij toch van me houd?
pi_46112938
Ik probeer alles weer zo te breien, zoals het juist NIET is he volgensmij?
Waarom doe ik dat toch altijd
pi_46112948
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 17:47 schreef Onlyy het volgende:

[..]

Jah..das waar.. maar waarom denk ik dan..dat hij toch van me houd?
Omdat het zo vanzelfsprekend was.
JOHNNY HEITINGA
pi_46112959
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 17:48 schreef Onlyy het volgende:
Ik probeer alles weer zo te breien, zoals het juist NIET is he volgensmij?
Waarom doe ik dat toch altijd
Durf je het al uit te maken?
JOHNNY HEITINGA
pi_46112997
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 17:48 schreef Camplo het volgende:

[..]

Nee..omdat ik niet zeker weet of ik dat wil? Hoe gek het ook mag klinken
Ik wordt echt gek
pi_46113013
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 17:48 schreef Camplo het volgende:

[..]

Ja..nou..eigenlijk wil ik het ook weer wel..maar ook weer niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')