mss zit er achter wel gewoon iemand op hem te wachten.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:01 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hij is wel alleen gekomen en voor zover ik me nog kan herinneren (tijd geleden) ging ie ook altijd alleen weg
Mjah, decandent is niet het goede woord neequote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Decadent????????? Niemand is daar decadent, alleen Snollie denkt dat ze tot de Nouveau Riche behoort![]()
![]()
![]()
![]()
Zo bedoelde ik het ook nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:02 schreef Black_king het volgende:
[..]
Ze praat wel zo....Nouveau riche is ook niet echt een koosnaam hoor....![]()
jupquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:04 schreef ruby het volgende:
Zit Brian weer in zichzelf te lachen als een psychopaat?
Misschien is hij wel die TBSer die erin zou komen?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:04 schreef ruby het volgende:
Zit Brian weer in zichzelf te lachen als een psychopaat?
eens, het was jammer dat sommigen het niet meer konden zien als;' the icing on the cake...'[ lijk NL welquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die is even stil blijven staan toen sommige users het verschil niet meer maakten tussen de redactie en de user DGK_REDACTIE.... en bijna stalker-achtig gedrag begonnen te vertonen.
Persoonlijk vind ik het heel begrijpelijk dat ze hier ff niet zo nodig hoeven.
Ik hoop het, en denk het ook wel, het is een verstandige knul, geloof ik.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:02 schreef 2live het volgende:
[..]
mss zit er achter wel gewoon iemand op hem te wachten.
amandel vroeg "moet ik je helpen Mark?"quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:04 schreef jessie het volgende:
Wrom doet die amanda niks!
Tsja het zijn weer van die uitspraken dat zij ooit hebben gehoord tijdens het hangen met mensen die veel te veel geld en veel te veel wansmaak hebben. Ze hangen toch altijd in de Ritz rond, als uitje...Rijke luien spotten.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nena had ook een intense afkeer van H&M kleding...... dus het is haar niet vreemd.
De vraag is nu of ze met die opmerking de Nena-kloon uithangt of het zelf niet goed genoeg vindt.
Wrom wel ze is toch miljonair, en ik zit te wachten tot Zdngmw ontploft door dat nixdoenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:04 schreef jessie het volgende:
Die zit zich voor te bereiden op het verschonen van de vuilniszak zo.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:04 schreef jessie het volgende:
Ik moet toegeven dat IAmNena veel meer doet met het huishouden dan Nena, maar het is vast een tactische zet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:05 schreef Prospera het volgende:
[..]
amandel vroeg "moet ik je helpen Mark?"
Antwoord: "nee ik ben zo klaar"
Goed idee!quote:
Oe... jij denkt: 'ik gooi er effe een gewaagde vraagstelling in!'quote:ontopic: Hoelaat denken jullie dat de bewoners vanavond naar bed gaan?
Handig he, die Tabblaadjesquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mwah, aan de timecounter te zien nu niet meerMaargoed, wellicht wilden ze even snel een blik werpen op de topiclist alhier en ook omdat er nu al gespeculeerd wordt wat er mogelijk zojuist besproken is achter de schermen toen iedereen even apart werd genomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |