Heh, wil ik eens een roddel weten, houdt Brian zijn bekquote:
Zonde van het geld, al heeft JdM genoeg pecunia'squote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:32 schreef CHAOS_ het volgende:
Ze mag dan dure kleding ( willen ) dragen, maar manieren heeft ze niet geleerd, fatsoenlijk met mes en vork eten heeft ze nog nooit van gehoord. DGK kan de etiquette cursus herhaald worden???????????????
Nee joh, ben je gek..... ik open alleen maar een COS als het echt te lang duurt voor er 1 open is... of als ik de laatste poster in de voorgaande COS was.... maar die regel gaat hier de laatste tijd niet opquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:31 schreef beequeen het volgende:
OT: Lekker dan, ik dacht dat jij ook een COS geopent had en dat ik eerder was, lekkere spraakverwarring![]()
Wie zijn dat en waar lees je dat?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:33 schreef Sporti het volgende:
De namen van Ushi en Mailer doen op 10 de ronde als nieuwe bewoners, hebben jullie al enig idee?
Hopelijk is dat volgende week anders (want dan moeten er haast wel nieuwe bewoners bij zijn gekomen)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik krijg een beetje medelijden met Mark... hij ziet er al een uur verveeld uit.
En hoe kijkt Sylvia??quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:36 schreef BONG4002 het volgende:
Sylvia is terug
Je zou zeggen dat ze voor de testimonuels....pfff je weet wel dat blauwe scherm, heel de dag de tijd hebben gehad..........dus dat zal het wel niet zijn.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Weten we niet, maar Syl blijft wel verdacht lang weg, al meer dan een half uur volgens mij.
Zoals gewoonlijk, niets bijzondersquote:
Testemonails schatquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:37 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat ze voor de testimonuels....pfff je weet wel dat blauwe scherm, heel de dag de tijd hebben gehad..........dus dat zal het wel niet zijn.![]()
[sneaky mode].........misschien wordt syl voorgestelt aan haar 3 nieuwe vriendjes en bespreken ze de tackteak......[/sneaky mode]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |