Ik zie nu pas dat de /, maar dan andersom, het niet. Die moet na de -.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:45 schreef Lynx666 het volgende:
<>< vissen
vv vogels
Simpele ascii art
Wat U/-~ is weet ik niet
Wat een kromme zin.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik zie nu pas dat de /, maar dan andersom, het niet. Die moet na de -.
Achter "het niet" moet nog doet.quote:
id staat voor idem, het laatste stuk is dus steeds hetzelfde als het laatste stuk van zin 1quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik snap alleen niet zo goed dat de id zou moeten betekenen "en hij zag dat het goed was".
Ahá.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
id staat voor idem, het laatste stuk is dus steeds hetzelfde als het laatste stuk van zin 1
Ik weet wel iets, maar dat is niet des Bijbelsquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:54 schreef Lynx666 het volgende:
Wat is _/_ ?
Die mist ook een omgekeerde /,voor de normale . En dan moet er een spatie tussen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:54 schreef Lynx666 het volgende:
Wat is _/_ ?
Fok! doet niet aan de omgekeerde /quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:59 schreef Tha_Erik het volgende:
Die mist ook een omgekeerde /,voor de normale . En dan moet er een spatie tussen.
Snappen we het nog?
Ik doe mijn spreekbeurt dan ook over de verloedering van de Nederlandse taal door middel van SMS- en msn-taal.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:00 schreef alwaysthebest het volgende:
SMS-taal..
Gewoon normale woorden gebruiken, is tenminste leesbaar.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik doe mijn spreekbeurt dan ook over de verloedering van de Nederlandse taal door middel van SMS- en msn-taal.
Dat text-scheppingsverhaal was anders geen verloedering; da's kunst!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik doe mijn spreekbeurt dan ook over de verloedering van de Nederlandse taal door middel van SMS- en msn-taal.
Kunst ja, maar als het zo ver doorgaat dat mensen in examens "woorden" als nix en ff gaan gebruiken, of namen gaan afkorten (10eke, marl1, etc.) gaat het toch wel ver.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:25 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Dat text-scheppingsverhaal was anders geen verloedering; da's kunst!![]()
![]()
"Verloedering" is alleen iets dat conservatievelingen zeggen![]()
In examens of andere geschriften waar je correct Nederlands hoort te gebruiken vind ik het ook niet kunnen. Maar het afkorten van namen met cijfers vind ik (soms) best creatief; daar zie ik het probleem niet zo van.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kunst ja, maar als het zo ver doorgaat dat mensen in examens "woorden" als nix en ff gaan gebruiken, of namen gaan afkorten (10eke, marl1, etc.) gaat het toch wel ver.
En nóg wat te klagenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:54 schreef Fir3fly het volgende:
Doe eens een hoofdletter F ervan maken!
Nei.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:54 schreef Fir3fly het volgende:
Doe eens een hoofdletter F ervan maken!
De 'quote:
quote:
Svensationulquote:
Daarom houd ik zo van jequote:
Een huilsmiley is al genoeg.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
Daarom houd ik zo van je!.
Jou hoef ik tenminste niet met een mes te bedreigen om iets gedaan te krijgen!
Tof hè?quote:
quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:03 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Tof hè?
Alleen jammer dat ik niet het geduld had te wachten op een tof moment om die te gebruiken![]()
quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
[[url=http://forum.fok.nl/templates/foksilver/i/p/15.gif]afbeelding][/url]
Vuile jattertquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |