quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja wat? Shreeves had een nieuw topic moeten openen jah
wat snap je niet aan "sluiter opent"? Dat geldt al sinds de vissen aan land kropenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
Met je 100 miljoen posts wist jij al lang dat het dicht ging dus had je ook al een andere kunnen maken he
Raymond heeft hier ook een accountquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wat snap je niet aan "sluiter opent"? Dat geldt al sinds de vissen aan land kropen
We gaan toch geen ruzie maken hčquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wat snap je niet aan "sluiter opent"? Dat geldt al sinds de vissen aan land kropen
Ze zit vast nog te F5en in die ouwequote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:32 schreef es70 het volgende:
Als ze dat niet meer weet is ze echt te lang niet geweest
.
Shit, bustedquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze zit vast nog te F5en in die ouwe
Blondtquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:45 schreef Shreever het volgende:
Erm.. had helemaal niet door dat we al zo ver waren![]()
Eerlijk gezed ben ik tegenwoordig een redheadquote:
Ehm nee, ik ben echt een vuurtorentje hoorquote:
Oh ja dat kan bestquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:51 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ehm nee, ik ben echt een vuurtorentje hoor
je mag wel met mij vechten hoor, heb nog een hele hoop opgekropte frustraties die ik kwijt moet. Als jij vrijwillig mijn boksbal wilt zijnquote:
Je bent maar 1 dag te laatquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:54 schreef Shreever het volgende:
boksbal
Ik heb geen kloon nodig, ikzelf alleen al ben genoegquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja dat kan bestmaar ik zat alweer helemaal te denken dat -Cara_ een kloontje van jou was, of andersom en zo bla bla
Het is nooit te laatquote:
Neeheeeeeeejquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarvoor ben ik nou weer te laat![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |