quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja wat? Shreeves had een nieuw topic moeten openen jah
wat snap je niet aan "sluiter opent"? Dat geldt al sinds de vissen aan land kropenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
Met je 100 miljoen posts wist jij al lang dat het dicht ging dus had je ook al een andere kunnen maken he
Raymond heeft hier ook een accountquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wat snap je niet aan "sluiter opent"? Dat geldt al sinds de vissen aan land kropen
We gaan toch geen ruzie maken hčquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
wat snap je niet aan "sluiter opent"? Dat geldt al sinds de vissen aan land kropen
Ze zit vast nog te F5en in die ouwequote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:32 schreef es70 het volgende:
Als ze dat niet meer weet is ze echt te lang niet geweest
.
Shit, bustedquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze zit vast nog te F5en in die ouwe
Blondtquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:45 schreef Shreever het volgende:
Erm.. had helemaal niet door dat we al zo ver waren![]()
Eerlijk gezed ben ik tegenwoordig een redheadquote:
Ehm nee, ik ben echt een vuurtorentje hoorquote:
Oh ja dat kan bestquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:51 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ehm nee, ik ben echt een vuurtorentje hoor
je mag wel met mij vechten hoor, heb nog een hele hoop opgekropte frustraties die ik kwijt moet. Als jij vrijwillig mijn boksbal wilt zijnquote:
Je bent maar 1 dag te laatquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:54 schreef Shreever het volgende:
boksbal
Ik heb geen kloon nodig, ikzelf alleen al ben genoegquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja dat kan bestmaar ik zat alweer helemaal te denken dat -Cara_ een kloontje van jou was, of andersom en zo bla bla
Het is nooit te laatquote:
Neeheeeeeeejquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarvoor ben ik nou weer te laat![]()
Neequote:
Ehm, allerliefst flesje, ik solliciteerde niet naar een functie als boksbal hoor. Ik heb juist een vacature vrijquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij had toch gisteren een boksbal nodig?
T lukt niet erg he, vandaagquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neeheeeeeeej
Jij had toch gisteren een boksbal nodig?
Offeh..
laat ook maar
pfft hou die knuffel maar lekker bij je danquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee
Een knuffel kan je krijgen, en als je daar geen zin in hebt moet je gewoon niet bij mij zijn
Zo
Je wil echt met MIJ boksen he?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:07 schreef Shreever het volgende:
[..]
Ehm, allerliefst flesje, ik solliciteerde niet naar een functie als boksbal hoor. Ik heb juist een vacature vrij![]()
Jij wou toch gisteren meppenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Waarvoor ben ik nou weer te laat![]()
Die agressieve manwezens ook altijd met hun gemepquote:
Hoiquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Jij wou toch gisteren meppen. Hmz... spuit elf
.
quote:
Fijne avond Shreeverquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:25 schreef Shreever het volgende:
Ben er weer vandoor mensjes, enjoy yourself!
Oh nouquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:25 schreef Shreever het volgende:
Ben er weer vandoor mensjes, enjoy yourself!
Ja, dat je je ID trekt en er meteen KLENG zo'n groot stalen hek achter je dichtdondertquote:
ja heequote:
Nou zegquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
zonder haar is er ook meteen geen donder meer aan hier
quote:
KLENG klinkt nogal definitief eigenlijkquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, dat je je ID trekt en er meteen KLENG zo'n groot stalen hek achter je dichtdondert
quote:
Huh? Omdat lurken stiekem en foei en stout isquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:51 schreef Bengeltje het volgende:
FLes, waarom werkt jouw avatar niet als ik niet ingelogd ben.![]()
Jezus hoe dronken was ik toen?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:54 schreef es70 het volgende:
[..]Fles heeft beloofd dat 'ie je een kus van mij gaat geven morgen
.
lijn 56 of 52 richting Utrecht/Doorn/Zeist. althans, vanaf Amersfoort danquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hee
Kan je nog ff aangeven hoe en wat met de bussen per mail of zo? Bent vergete
Ha, kom ik toch weer mooi weg met mijn gejokkebrokquote:
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Huh? Omdat lurken stiekem en foei en stout is![]()
Ooohquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:00 schreef es70 het volgende:
Ha, kom ik toch weer mooi weg met mijn gejokkebrok.
Neequote:
Ik ben nu ingelogd.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Neelog maar gewoon in, anders geen avatar
quote:
Ik had al bijna gePMd of hij zich vooral wilde scherenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:09 schreef es70 het volgende:
[..]
Maar ik heb het toch opgebiecht voor je 'm plat op de bek pakte...
Maar bijna is niet helemaalquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had al bijna gePMd of hij zich vooral wilde scheren
Geef je hem er nu dan twee? ook eentje van mij? Hij is zo lief.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik had al bijna gePMd of hij zich vooral wilde scheren
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, voor de zekerheid laat ik de stoppels ook staan
als qu en ik morgen ruzie krijgen is het jouw schuld
Ja hoor, wat jij wilquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Geef je hem er nu dan twee? ook eentje van mij? Hij is zo lief.
eerder kan ook nietquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Hoe laat is handig morgen Qu? 7 uur vroeg zat?
ambtenaar?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
Prima, dan kan ik morgen dus uitslapen
Nee, klus bij huis waarbij ik zelf de uren een beetje mag bepalen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:41 schreef qu63 het volgende:
ambtenaar?
Shut up you infidelquote:Op woensdag 7 februari 2007 09:15 schreef indahnesia.com het volgende:
Hoe bevalt het in het land van Vice-Premier Rouvoet?
Uitstekend:quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:15 schreef indahnesia.com het volgende:
Afschieten die kuthoeren. Steriliseren en in een klooster douwen wordt dat straks dusquote:ALPHEN AAN DEN RIJN - De politie heeft in Alphen aan den Rijn vier minderjarige meisjes aangehouden op verdenking van poging tot zware mishandeling. Een 16-jarig meisje duwde een 67-jarige fietser in de sloot, de andere meisjes hielden haar niet tegen.
Dat meldde de politie woensdag. De man kon niet op eigen kracht uit de sloot komen. Andere jongeren hielpen hem uit het koude water.
Na een tip kon de politie de meisjes van tussen de 14 en 17 jaar aanhouden. De 16-jarige zei dat ze de man uit verveling in het water had geduwd.
Issie al begonnen dan?quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:05 schreef indahnesia.com het volgende:
of moest ik zeggen: Rouvoet heeft het duidelijk fout gedaan in zijn tijd als Vice-Premier, tijd dat ie eens opbokt?
ik moet nog erg wennen aan dat idee, maar goed, alles beter dan D66quote:Op woensdag 7 februari 2007 09:15 schreef indahnesia.com het volgende:
Zal allemaal best, maar de Partij van de Dieren heeft dus 1 zetel ja?quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Die marjanneke van de dierenpartij schijnt ook wel een lekker koppie te hebben anders hoor
Laat ook maar trouwens, bij nader inzienquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Die marjanneke van de dierenpartij schijnt ook wel een lekker koppie te hebben anders hoor
Nee 2 zelfsquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:31 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Zal allemaal best, maar de Partij van de Dieren heeft dus 1 zetel ja?
Oh okeequote:Op woensdag 7 februari 2007 10:40 schreef Bengeltje het volgende:
Dat is hier ook fles.maar er ligt ook sneeuw.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |