Ja idd zo'n verwarring kan ze wel makenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:03 schreef pluisje78 het volgende:
misschien bedoelt ze de huwelijksreis hahaha
Alleen op de site van DGK volgens mij.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:10 schreef tipsch het volgende:
Zijn er sinds de exit van Nathanael Heres overigens nog interviews door hem afgegeven?
Voor zover ik weet niet, hij was ook niet in Boulevard.. Komt ook niet chatten op de Tien site..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:10 schreef tipsch het volgende:
Zijn er sinds de exit van Nathanael Heres overigens nog interviews door hem afgegeven?
Dat vroeg ik me ook al af. Maar ik denk (hoop) dat hij heel zielig in een hoekje zijn wonden zit te likken.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:10 schreef tipsch het volgende:
"vet sick" helemaal goed zoquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:11 schreef Mr_Baus het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet, hij was ook niet in Boulevard.. Komt ook niet chatten op de Tien site..
Ik denk dat hij zich helemaal terugtrekt
Wie is dat ook alweerquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:10 schreef tipsch het volgende:
Meneer 'ik speel jullie er allemaal 1 voor 1 uit'quote:
Yep de boeddhistische tempel was de druppel denk ik en de relatie van 2 maanden en de 7 keren op de politiebureau met haar ex vriend...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:12 schreef snetje het volgende:
mark zit daar echt met gekrulde teennagels![]()
![]()
![]()
Het lijkt op een probleem bij TIEN/Talpa. Mijn IP-adres is ongewijzigd en sinds vandaag worden de filmpjes geblokked.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Gebruik je een buitenlandse proxy server?
OT, Voor een Francaise typ je verdomd goed Nederlandsquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:15 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Yep de boeddhistische tempel was de druppel denk ik en de relatie van 2 maanden en de 7 keren op de politiebureau met haar ex vriend...![]()
Haar vriend is dus stinkend rijk...Maar ik weet nog niet wat hij doet...Witwassen?
Een tijd geleden heeft Avonne dit probleem volgens mij ook eens gehadquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het lijkt op een probleem bij TIEN/Talpa. Mijn IP-adres is ongewijzigd en sinds vandaag worden de filmpjes geblokked.
Amateursquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het lijkt op een probleem bij TIEN/Talpa. Mijn IP-adres is ongewijzigd en sinds vandaag worden de filmpjes geblokked.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |