Ja over haar stylen, wenkbrauwen lezen... Heel filosofisch helemaal..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:18 schreef tipsch het volgende:
Nee Brian, jij hebt nog geen diepgaand gesprek gehad met Nena. Nou ja en Amando hehehehe, hmja. ik geloof haar op haar woord, zij zullen vele diepgaande gesprkenne hebben gehad
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:23 schreef Ilmagnifico het volgende:
En was het niet Amandel zei dat Nena haar geld door de neus had geboord omdat Nena niet met haar in de Play Boy wou staan.
Hij zal wel de internet sites bekeken hebben om te kijken hoe men over hem denkt, lijkt me vrij logisch voor een ICT-er. Als ik in zijn positie zou zijn, zou ik ook effe 2 maanden op "vakantie" gaan.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:11 schreef Mr_Baus het volgende:
Voor zover ik weet niet, hij was ook niet in Boulevard.. Komt ook niet chatten op de Tien site..
Ik denk dat hij zich helemaal terugtrekt
hij heeft geen ander onderwerp gehad de afgelopen 4 maanden..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:27 schreef noekje het volgende:
Tuurlijk weet Brian meer over Nena. Die praat immers ook alleen maar slecht over haar.
hoop niet dat ik hem beroepshalve ooit tegenkom, die man zou ik echt niet meer serieus nemen...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:25 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hij zal wel de internet sites bekeken hebben om te kijken hoe men over hem denkt, lijkt me vrij logisch voor een ICT-er. Als ik in zijn positie zou zijn, zou ik ook effe 2 maanden op "vakantie" gaan.
dat zeg ik....gammaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:27 schreef Miraaa het volgende:
Nena, Nena en Nena.........wat een dooie mensen als je alleen maar een gesprek kan voeren over een ander.![]()
Ze begint net, zegt ze.......quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:24 schreef noekje het volgende:
Ja, die vriendschap komt wel goed. Shit wat roddelt dat mens over haar beste vriendin.
Rancuneus krengetje.
elk nadeel heb idd sen foordeelquote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:27 schreef noekje het volgende:
Lijkt het zo of is Natasia een beetje beu van Sletty Brard?
Ik volg je voorbeeld, goed plan.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:29 schreef Missy_1974 het volgende:
ik heb de streams ook nog steeds uit en die gaan pas aan als er nieuwe bewoners zijn, want het is nog steeds walgelijk om naar te kijken
Is idd een kunst om op je 19e zo dom te zijn.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:30 schreef CHAOS_ het volgende:
Ze zal het ook nooit echt begrijpen, heb werkelijk nog niemand meegemaakt die zo dom is, ik zeg zelf meestal niemand is dom, maar moet helaas mijn mening daarover bijstellen.
Met Nena op de tribune.............het zou zo maar kunnen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:33 schreef Bastiaan81 het volgende:
ik denk dat ik jong oranje - jong rusland ga opzoeken
Sinds het begin basht ze haar maar met een piepende stem en IAmNena begrijpt het nog niet...Ze is weer stinkend jaloers maar vindt leuk in de aandacht te staan met d'r.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:27 schreef noekje het volgende:
Lijkt het zo of is Natasia een beetje beu van Sletty Brard?
dan is er in ieder geval een dgker die misschien interessant is om naar te kijken.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:34 schreef Ilmagnifico het volgende:
[..]
Met Nena op de tribune.............het zou zo maar kunnen.
Foppe heeft Sherjill bij de selectie genomen.
Wat schreef hij dan ??quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:34 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Sinds het begin basht ze haar maar met een piepende stem en IAmNena begrijpt het nog niet...Ze is weer stinkend jaloers maar vindt leuk in de aandacht te staan met d'r.
En nu bashen ze Ilona...Mijn god wat een niveau.Ik hoop dat dieenebart gelijk krijgt...
wie is er nu naar achter dan?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:35 schreef noekje het volgende:
Ze worden allemaal één voor één naar achteren geroepen of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |