je bent de 2e al, vreemd.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:28 schreef Missy_1974 het volgende:
wilde net een film kijken van de site krijg ik een hele vage melding:
Based on your IP address we have determined that you are trying to view content from a country where Talpa does not have the rights to broadcast this content. This means that unfortunately you are not able to view this content through Talpa
iemand anders dezelfde melding ?
Ik vind dat ze moeten kappen met het roddelen over mensen die weg zijn. Ik vind dat echt zwaar irritant.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
goed zo........ ze gaan door over nena
Waarschijnlijk niet want ze hebben de fakkels vanmiddag weggehaald.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:23 schreef Black_king het volgende:
Ik zeg vanavond nieuwe inwoners !
Die melding had ik ook.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:28 schreef Missy_1974 het volgende:
Based on your IP address we have determined that you are trying to view content from a country where Talpa does not have the rights to broadcast this content. This means that unfortunately you are not able to view this content through Talpa
op z'n minst vindtie haar domquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:30 schreef Myriam1978 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet want ze hebben de fakkels vanmiddag weggehaald.
Bart irriteert zich stiekem aan IAmNena...
"Doelen" die ze niet eens kent... Ze heeft goed naar Natasia geluisterdquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:27 schreef noekje het volgende:
Nena wilde niet dat Amanda zou komen maar Amanda zit daar niet voor haar.
Ze wil echt haar doelen bereiken over Nena haar rug heen.
Stom mokkel!
En ik heb er ook last van ..... Gisteren werkte het nog wel.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:28 schreef Missy_1974 het volgende:
Ik had allang gillend die villa verlaten, wat wordt Snollie in de zeik genomen zeg, jammer dat ze dat zelf niet in de gaten heeft, maar ja, wat wil jequote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:32 schreef noekje het volgende:
Bart en Mark zeiken Amanda een beetje af.
Leuk joh!!!
BB Belgie gaat binnenkort beginnen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:34 schreef Kaya.nl het volgende:
komt er binnekort geen nieuwe live-soap want dit is echt iet leuk meer
Ik hoop het maar dan kijk ik niet voor niets.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:23 schreef Black_king het volgende:
Ik zeg vanavond nieuwe inwoners !
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:35 schreef petraa het volgende:
[..]
BB Belgie gaat binnenkort beginnen.
Kijk , dat is goed nieuws (hoop ik)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:35 schreef petraa het volgende:
[..]
BB Belgie gaat binnenkort beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |