Pfffff, dat zou ik echt niet weten. Daar was ik toen helemaal niet mee bezig. Ik was er maar voor proef!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 20:57 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Weet jij dan ook of, als DGK voortijdig stopt, de 'miljonairs' de dan geldende Jackpot mogen verdelen?
Dat verklaard niet waarom Brian zo kwaad was...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:13 schreef blomst het volgende:
Zijn de bewoners niet alleen naar achter om van de filmpjes te maken voor de uitzending?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geen idee, en hopelijk is HiDiHo terug, die capt snel, oeps, ik vergeet Blomst, sorry.
maar nu je het allemaal gezien hebt, denk je dat het dan nog leuk is om er in te gaan.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:13 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
Nou, ik heb wel wat mensen op mijn hyves staan van de redactie. Eentje daarvan heb ik wel eventjes wakker geschud over een tweetal ex proefmiljonairs. Eigenlijk al nadat de dreiging er was van een leegloop van de kooi.
Die 2 persoontjes zouden echt goed passen in de gouden kooi. Maar goed, eentje daarvan wilde toen al niet, en die andere was toen niet geschikt genoeg. Misschien nu wel, hoewel hij op het moment al druk is met een wedstrijd voor het programma de Lama`s, en al bij de laatste 30 zit. Ik heb mezelf ook maar weer aangeboden maar ben er niet echt hoopvol op. Maar wie weet, ze hebben mij toen voor die 4 dagen ook ineens verrast. you never no!![]()
Als voorbode op The Return Of Huubquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:14 schreef Cungy het volgende:
Ik hoop dat iedereen de beelden krijgt te zien dat Huub...Nat niet heeft geschopt...en dat ze i.s.m. Huub een publiciteitstunt hebben opgezet...
dat zou pas kicken zijn![]()
Nogmaals: Die Bart lult volgens mij ook de helft van de tijd maar wat. Presenteerd van alles alsof ie het zeker weet of gelezen heeft maar volgens mij bedenkt ie het allemaal zelf...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:15 schreef RSie het volgende:
pfff,.. laat ze ophouden met dit domme gesprek.
porsche is hetzelfde als ferrari,.. je betaald alleen het merkje! ???
euhhh,.. ja bijna!
eigenlijk is een Astra ook stiekem een Lambo!
Ik vind Bart eigenlijk een beetje stilletjes.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:17 schreef uitgeslapen het volgende:
[..]
Nogmaals: Die Bart lult volgens mij ook de helft van de tijd maar wat. Presenteerd van alles alsof ie het zeker weet of gelezen heeft maar volgens mij bedenkt ie het allemaal zelf...
Met zijn weetjes...pfffffffff![]()
Dat zou ik ook zeggen als ik Brian was: meisjes die zich exclusieve kleding kunnen permiteren zijn namelijk zo onzeker dat ze hem niet zien staan.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Siegoloog Brian vindt dat meisjes met exclusieve kleding onzeker zijn..
Begrijpelijk met dat slappe gewauwel van Amanda.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vind Bart eigenlijk een beetje stilletjes.
Yep, dat is idd typisch Bart.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:13 schreef uitgeslapen het volgende:
Die Bart lult volgens mij ook de helft van de tijd maar wat. Presenteerd van alles alsof ie het zeker weet of gelezen heeft maar volgens mij bedenkt ie het allemaal zelf...
Maar als ie wat zegt dan zijn het van die gevoelsarme nutteloze weetjes die die dan als man van Amsterdam effe uit zijn mouw schudt....Wat een boerelul is hetquote:Op dinsdag 6 februari 2007 21:19 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vind Bart eigenlijk een beetje stilletjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |