quote:Acteur Tygo Gernandt : "Ik was zwaar drugsverslaafd".
3 januari 2008, Donderdag
Acteur Tygo Gernandt is zwaar drugsverslaafd geweest! Dat vertelde de sympathieke Gernandt woensdag in het televisieprogramma '24 uur met....'
"Ik zag het zelf. Ik liep om twee uur ´s nachts langs een raam en dacht; 'gozer, wat zie je er uit!' Toen had ik een uur geen coke gebruikt." Tygo vluchtte naar zijn moeder, wiens instincten al op volle toeren draaide. "Ze wist het. Ze vroeg, 'waar is Tygo.' 'Weg.' Ik was gewoon weg. Ze noemen het niet voor niets coke, de witte motor." Anno 2008 is de acteur grotendeels nuchter: "Soms gebruik ik nog wel eens, maar na één snuifje kap ik. Dan voel ik dat mijn lichaam weer gaat starten, komt er van alles in beweging."
Lois en River tonen zich in Puberruil (Shalini en Jamila) ook erg bekend met de coffeeshop.quote:Op donderdag 17 juli 2008 01:39 schreef kikoooooo het volgende:
In zijn voorstelling Trui zag hij er echt slecht uit. Volgens mij stond ie toen stijf van de drugs.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 12:18 schreef Vodkadruppel het volgende:
Ik vermoed dat Teeuwen ook wel een lijntje lust op zijn tijd.
wie is tijs?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:18 schreef carpediem23 het volgende:
Katja en Birgit Schuurman lieten Thijs met oud en nieuw 2008 voor het eerst snuiven( zijn 1e keer) Die zusjes lusten behoorlijk wat dope...
Dat was zijn eerste show na zijn depressie, zal wel antideppresiva geweest zijn.quote:Op zaterdag 19 juli 2008 00:52 schreef Bostonian het volgende:
[..]
In zijn voorstelling Trui zag hij er echt slecht uit. Volgens mij stond ie toen stijf van de drugs.
Wat een pauperstreek.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 19:48 schreef pussydeluxe het volgende:
Mijn pakje coke is ooit opgesnoven door Juan Wells.
Wie? De ex-huisslaaf van Patty Brard
lolquote:Op maandag 28 juli 2008 22:15 schreef ilona-scuderia het volgende:
Patty Brard, volgesnoven presenteert ze Shownieuws nog steeds slecht
Ik heb gehoord dat jij de afgelopen 6 jaar aan de LSD zat...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:49 schreef hermanberghuis het volgende:
Ik heb via gehoord dat Gordon en Kelly (van der Veer) drugs gebruiken.
ik kan beide bevestigen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 19:49 schreef hermanberghuis het volgende:
Ik heb via gehoord dat Gordon en Kelly (van der Veer) drugs gebruiken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |