Nee, de kans is ook klein dat ie erop staat, maar toch ..quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:40 schreef Damzkieee het volgende:
Whehe genaaidWas je zwans trouwens te zien tijdens het schijten? Hang jij em altijd uit de wc dan
Jullie hebben dus gewoon een concentratieklas?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:13 schreef Secretus het volgende:
[..]
Dat valt héél erg mee. Alle idioten zitten in één klas geconcentreerd.
En dat bedoel ik letterlijk![]()
Tuurlijk, duurt meestal ongeveer de tijd dat je door een krantje heen bentquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:47 schreef okkie-man het volgende:
Doe jij er meer dan 5 minuten over om je ontlasting te doen
Bruine spijsjong.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:50 schreef mcDavid het volgende:
mag ik je ijsjong noemen?
Dader ? Is er een lemming van ofzo ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:50 schreef WiXX het volgende:
Op de een of andere manier begin ik het erg vaag te vinden dat zowel de dader als het slachtoffer op fok zit en dan ook nog zijn verhaal hier post.
Maar ik had dat kereltje toch echt ff met ze harses die pot in gerost waar mijn schijt nog had ingezeten.
Dus als je het krantje uithebt zit alles al vastgekoektquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:51 schreef Bolter het volgende:
[..]
Tuurlijk, duurt meestal ongeveer de tijd dat je door een krantje heen bent![]()
Nee, een Nokia 6200 heeft geen cameraquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:13 schreef nokia6200 het volgende:
omg hahahahaahhahahaPWND
ben ik nu ook een mongooltje?
Jij legt een krant op de pleebril voor je gaat schijten, of hoe moet ik dit opvatten?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:51 schreef Bolter het volgende:
[..]
Tuurlijk, duurt meestal ongeveer de tijd dat je door een krantje heen bent![]()
Hij schijt op de wc in schoolquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:06 schreef mcDavid het volgende:
Als je dus weer op school gaat scheiten (), print je eerst een A4-tje uit met in een groot lettertype de tekst "Je bent nog zieliger dan maikuuul", en houdt dit gedurende het scheiten naar boven gericht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |