abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46312791
quote:
Op woensdag 14 februari 2007 18:19 schreef tuinfluiter het volgende:
Palma: ik ga roken , ik wil jullie even niet horen.
Huub: niet te lang ? !
Amanda: mag ik een Mango?
Palma: alsjeblieft.
Amanda: dit is geen Mango, maar een Advocado ?

Palma: ja, die moeten ook op.
.
Lol. Pwned
pi_46401148
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 22:33 schreef LoveProfusion het volgende:
Palma is echt een faghag...ik mag haar niet zo..ze doet altijd TE gezellig..suffe kut is het.
En toch: zij is samen met Huub zo'n beetje de enige die nog iets van tegengas geeft aan Natasia. Dus zo suf kan ze niet zijn.

Daarom is hierbij besloten: Palma is cool. In het kader van "de vijand van mijn vijand is mijn vriend''.
pi_46464766
Palma is er in mijn ogen een beetje teveel voor zichzelf. Het is of ze een dagelijkse show aan het opvoeren is. Wat me nog het meest irriteert aan haar is dat ze keer op keer binnen komt vallen bij miljonairs die net in een gesprek verwikkeld zijn en dan over koffie of haar eigen sores begint te zeuren. Nee, geen aanwinst.
pi_46484063
Manwijf,
er duidelijk ingezet door de redactie om de boel controversieler te maken. Werkt averechts en lijd tot irritaties bij de kijkers/zorgt voor afhakers. Talpa moet eens leren de kijker serieus te nemen.
pi_48480512
Ik vind Palma echt een topwijf!

Ik lig echt altijd in een deuk om d'r scherpe opmerkingen. Zij kan dagelijks gewoon live doen waar wij hier ook mee bezig zijn, namelijk je heerlijk een beetje bemoeien en commentaar geven op alle bewoners van DGK, en doet dat dan ook veelvuldig met haar sprookjesachtige engelenstem...

En ze krijgt er nog voor betaald ook!

Ik bedoel, je kan toch beter een Palma hebben als hoofd huishouding dan een of ander stil muisje als Herma?
  woensdag 18 april 2007 @ 21:50:14 #56
141378 Pearlbitch
Team Ashley. Snap je?
pi_48480770
Ze kunnen mij nog meer vertellen, maar die Palma is gewoon een hoerenmem die met haar meiden gewoon probeert om exposure te krijgen op tv. Welke dienstmeid kan zich een Merc Cabrio van ¤ 120.000+ permiteren?
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
pi_48485243
quote:
Op woensdag 18 april 2007 21:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze kunnen mij nog meer vertellen, maar die Palma is gewoon een hoerenmem die met haar meiden gewoon probeert om exposure te krijgen op tv. Welke dienstmeid kan zich een Merc Cabrio van ¤ 120.000+ permiteren?
proef ik hier een duidelijke jalozie???
pi_48485536
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 13:32 schreef Gigageil het volgende:
FF voor de duidelijkheid.
Is Palma nou een man of een vrouw ?
Een omgebouwde ?
Een Travestiet-Homo.?
Een Travestiet Hetero ?

Ben de tel ff kwijt.....
Ik ben er nog niet achter maar ik vind Palma vreselijk
pi_48487495
Palma voegt absoluut NIETS toe aan den Gouden Kooi. NIETS.
Het haalt het niveau inderdaad (nog verder?) omlaag.
En volgens mij begint te tune van het programme met: "8 miljonairs. Oneindig gevangen in............".
Geen: 5 (of weet ik veel hoeveel) schoonmaaksters. Oneindig ouwehoeren en grote bekken geven in....................
pi_48491843
Ze staat nu ( van het kwartier dat mijn streams aanstaan) alle minuten te ouwehoeren. De rest werkt, zij vermaakt zich met het geven van haar mening, haar statements en haar eisen en wensen en wat zij bedoeld. Nicolazerus staat er met zijn kater bij als de .... waar je je hele hebben en houden kunt neerpleuren, hij is het zowiezo wel met je eens. Slappe ... de behanger hoor.

Het mens Palma heeft mensen in eigendom. Mijn Herme, Mijn huis, Mijn butlers, mijnmijnmijnmijn IK IK IK IK IK IK IK.
Bij het wakker maken is er ook een zeer groot verschil. Liefjes zacht zacht de lieve Natasja wakker maken en haar alle gelegenheid geven om rustig een betje bij te piepen. Ook braajen krijgt de lieve schattige treatement.
Ze is dan steeds tiranieker aan het worden. Vreselijk. Laat die flippo maar ophoepelen.
  donderdag 19 april 2007 @ 20:10:41 #61
137158 Elounda
the world is yours!
pi_48513049
Wat een rare TT.
Wat is eigenlijk een hoofd Huidhouding??
Op maandag 19 februari 2007 15:27 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
OoooOOoh, the bitch is back! Ga kinderen baren en schoonmaken.
pi_48513452
Het is uiteraard een typo, maar ja een topictitel kan ik niet wijzigen
"En als het je niet bevalt, dan ga je toch lekker naar huis!"
  donderdag 19 april 2007 @ 20:23:09 #63
137158 Elounda
the world is yours!
pi_48513596
quote:
Op donderdag 19 april 2007 20:20 schreef GoldenGuy het volgende:
Het is uiteraard een typo, maar ja een topictitel kan ik niet wijzigen
Was maar een grapje hoor
Je kunt het misschien aan een modje vragen? Die doen het wel.
pi_48515153
Dat die hoer eens opflikkert uit het huis!!

Ik vind het sowieso schandalig dat zij wel ff bepaalt hoe laat de bewoners op moeten staan... flikker toch ff snel een eind op!!!
Dat moet je eens doen bij je baas als je huishoudster bent... bepalen hoe laat je baas opstaat... dan lig je er binnen een dag weer uit.

Als ik huub was zou ik iedere dag er een bende van maken... maar dan ook echt iedere dag. Zelfs tijdens het schoonmaken weer direct een bende ervan maken. Eigenlijk alles wat Palma doet meteen ongedaan maken. Eens kijken hoe lang het duurt eer Palma opgefokt raakt (zal wel niet lang zijn) en over de scheef gaat en op moet flikkeren

Dat menswijf heeft teveel macht. Ze moet gewoon haar bek houden en poetsen, meer niet. Moet niet de bedoeling zijn dat mensen van buitenaf de bewoners gaan beinvloeden.

Palma!
pi_48520600
Ze is een vies ellendig kankerwijf en die moeten DOOD!
pi_48566217
quote:
Op zaterdag 17 februari 2007 16:28 schreef Bagheera het volgende:

Palma is cool. In het kader van "de vijand van mijn vijand is mijn vriend''.
Zo. Hoe mis kon ik het hebben.

Gisteren en eergisteren weer es gekeken (nadat ik hoorde dat Nicolaas er weer in zit) en WAT een draak van een wijf is die Palma. Niet normaal. Dit is geen 'leidinggeven', dit is intimideren. Als iemand het niet met haar eens is luistert ze niet maar zet ze haar grove grafstem gewoon voluit in de volumestand, en bulldozert over elke discussie heen. Compleet met de intimidatiehouding (dicht tegen iemand aanstaan, liefst boven iemand staan, lawaai maken met pannen, etc). Ze kan NIET communiceren. Ze wil zooooo graag respect dat ze vergeet dat ze het ook moet geven, wil je het krijgen.
AF-GRIJ-SE-LIJK wijf.

Maar het belangrijkste is dat Saffa helemaal niet onder Palma valt. Palma was in staking, en Huub huurde Saffa in als freelancer, die dus niet onder haar hierarchie valt. Helaas P LM , je bent niet de 'leidinggevende' van Saffa, ze is zelfstandige.

Stompzinnig wijf die Palma, dat ze dat niet doorheeft. Maar goed, ziek als ze is, wil ze natuurlijk 'leidinggeven' over iedereen.
  zaterdag 21 april 2007 @ 17:46:18 #67
149616 Frau.Pfeffertopf
heeft een eigen cheer smiley!
pi_48575873
quote:
Op donderdag 19 april 2007 00:19 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Palma voegt absoluut NIETS toe aan den Gouden Kooi. NIETS.
Het haalt het niveau inderdaad (nog verder?) omlaag.
Mee eens.
Ik vind het geen prettige vrouw, ze komt niet symphatiek over
  zaterdag 21 april 2007 @ 20:45:57 #68
137158 Elounda
the world is yours!
pi_48581060
quote:
Op zaterdag 21 april 2007 11:15 schreef Bagheera het volgende:

[..]

Zo. Hoe mis kon ik het hebben.

Gisteren en eergisteren weer es gekeken (nadat ik hoorde dat Nicolaas er weer in zit) en WAT een draak van een wijf is die Palma. Niet normaal. Dit is geen 'leidinggeven', dit is intimideren. Als iemand het niet met haar eens is luistert ze niet maar zet ze haar grove grafstem gewoon voluit in de volumestand, en bulldozert over elke discussie heen. Compleet met de intimidatiehouding (dicht tegen iemand aanstaan, liefst boven iemand staan, lawaai maken met pannen, etc). Ze kan NIET communiceren. Ze wil zooooo graag respect dat ze vergeet dat ze het ook moet geven, wil je het krijgen.
AF-GRIJ-SE-LIJK wijf.

Maar het belangrijkste is dat Saffa helemaal niet onder Palma valt. Palma was in staking, en Huub huurde Saffa in als freelancer, die dus niet onder haar hierarchie valt. Helaas P LM , je bent niet de 'leidinggevende' van Saffa, ze is zelfstandige.

Stompzinnig wijf die Palma, dat ze dat niet doorheeft. Maar goed, ziek als ze is, wil ze natuurlijk 'leidinggeven' over iedereen.
Ik vond haar in het begin ook ok.
Maar nu vind het het gewoon een mediageile nitwit, die ook met haar harses op tv wil komen.
Ga doen waar je voor bent aangenomen mens: Het huishouden.
Ze heeft het ook al over: haar huis, haar meubelen, haar badkamers, etc.
Nee Palma, je bent gewoon in dienst van de miljonairs (of Tien), dus hou je kop en ga stofzuigen.
Als het mijn hoofdhuishouding was, stond ze nu in de rij bij het UVW.
  zondag 22 april 2007 @ 13:28:34 #69
64338 fr0x
Directeur
pi_48595424
haha ik stond er echt van te kijken hoe die palma giftig tegen die safa inging! hoe kan ze zo dom zijn om dat te doen? ze snapt toch zelf ook wel dat huub dit wil, en ze snapt toch ook wel zelf dat ze niet de baas is over haar.. te grappig toen ze zei ja je verlaat nu de villa je hebt respect voor mij haha
peace, nd suck a !@$%
pi_48622660
Wat doet de maffe Palma? Jaap sodemietert het hele huishouden aan puin, madamme helpt hem door lekker saampjes op te ruimen en gaat nog ff tekeer tegen HUUB want hij is begonnen met die ...en dan een raar woord dat ik niet ken, iets met gein.
Wat een verkeerd uit de trommel gekropen maf wijf!
pi_48622685
En naar dat vieze vervuilde kruis van dat enge mens wil ik niet hoeven kijken! Maar ze heeft speciaal voor de gelegenheid een minirok aangetrokken!
  maandag 23 april 2007 @ 10:21:08 #72
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_48624384

OPROTTEN met die Palma.
Op maandag 23 april 2007 09:07 schreef Lieve het volgende:
Wat doet de maffe Palma? Jaap sodemietert het hele huishouden aan puin, madamme helpt hem door lekker saampjes op te ruimen en gaat nog ff tekeer tegen HUUB want hij is begonnen met die ...en dan een raar woord dat ik niet ken, iets met gein.
Wat een verkeerd uit de trommel gekropen maf wijf!
dat meen je niet ??? bah bah bah wat een vreselijk mens zeg die Palma
pi_48632776
Ik zag haar net het bestek uitpakken uit het mandje uit de vaatwasser... Lepeltjes voor lepeltje, vorkje voor vorkje... Jah, zo kan ik mijn geld ook verdienen
pi_48643653
Wtf doet zij daar. Een actrice ofzo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')