Lol. Pwnedquote:Op woensdag 14 februari 2007 18:19 schreef tuinfluiter het volgende:
Palma: ik ga roken , ik wil jullie even niet horen.
Huub: niet te lang ? !
Amanda: mag ik een Mango?
Palma: alsjeblieft.
Amanda: dit is geen Mango, maar een Advocado ?![]()
Palma: ja, die moeten ook op.
.
En toch: zij is samen met Huub zo'n beetje de enige die nog iets van tegengas geeft aan Natasia. Dus zo suf kan ze niet zijn.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:33 schreef LoveProfusion het volgende:
Palma is echt een faghag...ik mag haar niet zo..ze doet altijd TE gezellig..suffe kut is het.
proef ik hier een duidelijke jalozie???quote:Op woensdag 18 april 2007 21:50 schreef Pearlbitch het volgende:
Ze kunnen mij nog meer vertellen, maar die Palma is gewoon een hoerenmem die met haar meiden gewoon probeert om exposure te krijgen op tv. Welke dienstmeid kan zich een Merc Cabrio van ¤ 120.000+ permiteren?![]()
Ik ben er nog niet achter maar ik vind Palma vreselijkquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:32 schreef Gigageil het volgende:
FF voor de duidelijkheid.
Is Palma nou een man of een vrouw ?
Een omgebouwde ?
Een Travestiet-Homo.?
Een Travestiet Hetero ?
Ben de tel ff kwijt.....![]()
Was maar een grapje hoorquote:Op donderdag 19 april 2007 20:20 schreef GoldenGuy het volgende:
Het is uiteraard een typo, maar ja een topictitel kan ik niet wijzigen![]()
Zo. Hoe mis kon ik het hebben.quote:Op zaterdag 17 februari 2007 16:28 schreef Bagheera het volgende:
Palma is cool. In het kader van "de vijand van mijn vijand is mijn vriend''.![]()
Mee eens.quote:Op donderdag 19 april 2007 00:19 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Palma voegt absoluut NIETS toe aan den Gouden Kooi. NIETS.
Het haalt het niveau inderdaad (nog verder?) omlaag.
Ik vond haar in het begin ook ok.quote:Op zaterdag 21 april 2007 11:15 schreef Bagheera het volgende:
[..]
Zo. Hoe mis kon ik het hebben.![]()
![]()
Gisteren en eergisteren weer es gekeken (nadat ik hoorde dat Nicolaaser weer in zit) en WAT een draak van een wijf is die Palma. Niet normaal. Dit is geen 'leidinggeven', dit is intimideren. Als iemand het niet met haar eens is luistert ze niet maar zet ze haar grove grafstem gewoon voluit in de volumestand, en bulldozert over elke discussie heen. Compleet met de intimidatiehouding (dicht tegen iemand aanstaan, liefst boven iemand staan, lawaai maken met pannen, etc). Ze kan NIET communiceren. Ze wil zooooo graag respect dat ze vergeet dat ze het ook moet geven, wil je het krijgen.
AF-GRIJ-SE-LIJK wijf.
Maar het belangrijkste is dat Saffa helemaal niet onder Palma valt. Palma was in staking, en Huub huurde Saffa in als freelancer, die dus niet onder haar hierarchie valt. Helaas PLM
, je bent niet de 'leidinggevende' van Saffa, ze is zelfstandige.
Stompzinnig wijf die Palma,dat ze dat niet doorheeft. Maar goed, ziek als ze is, wil ze natuurlijk 'leidinggeven' over iedereen.
dat meen je niet ???quote:Op maandag 23 april 2007 09:07 schreef Lieve het volgende:
Wat doet de maffe Palma? Jaap sodemietert het hele huishouden aan puin, madamme helpt hem door lekker saampjes op te ruimen en gaat nog ff tekeer tegen HUUB![]()
want hij is begonnen met die ...en dan een raar woord dat ik niet ken, iets met gein.
Wat een verkeerd uit de trommel gekropen maf wijf!![]()
![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |