Wel zonde dat we die Slijngard nu verhuurd hebben.quote:Op woensdag 7 februari 2007 22:40 schreef F1Bas het volgende:
De komende tijd dus met Lindenbergh op linksback en geen echte verdedigers meer achter de hand
Lindenbergh tegen Elia, houston we have a problemquote:Op woensdag 7 februari 2007 22:40 schreef F1Bas het volgende:
De komende tijd dus met Lindenbergh op linksback en geen echte verdedigers meer achter de hand
Daar moeten we maar niet aan denkenquote:Op woensdag 7 februari 2007 23:23 schreef Radegast het volgende:
Ja, tegen Den Haag waarschijnlijk wel. Maar tegen Werder?
Nog vijf en een half uur voor de deadline voorbij is. Volgens één of andere directiepipo van River Plate komt het nog goed, zei ie vandaag in een Argentijnse krant...quote:
Hmm, ik vertrouw dat River voor geen moer, dat zeggen ze al 2 weken namelijk.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:31 schreef Radegast het volgende:
[..]
Nog vijf en een half uur voor de deadline voorbij is. Volgens één of andere directiepipo van River Plate komt het nog goed, zei ie vandaag in een Argentijnse krant...
Nee.quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:27 schreef toma het volgende:
Huntelaar was toch geschorst tegen Werder?
Huntelaar is wel geschorst?quote:Op donderdag 8 februari 2007 01:43 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Nee.
Hopelijk is de blessure van Vermaelen niets ernstigs. Anders is er een reële kans dat we zonder urby, ogarau, grygera en vermaelen spelen tegen Werder.
Waar de fuck heb je dat vandaanquote:Op donderdag 8 februari 2007 02:10 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Huntelaar is niet geschorst en Ogararu wel.
Statistieken in combinatie met de uefa regels.quote:
Nee, dat kan dus niet als die kaart uit de CL niet meetelt. Dan heeft hij er maar 2quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:19 schreef ericajax het volgende:
Huntelaar is 100% geschorst.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:19 schreef ericajax het volgende:
Huntelaar is 100% geschorst.
Toe danquote:Op donderdag 8 februari 2007 02:22 schreef De_Ananas het volgende:
Zo moeilijk zal het toch niet zijn om het te vinden of ie geschorst is of niet?
http://www.voetbalmax.nl/(...)en-werder-bremen.htmquote:
Dan had de NOS het gewoon fout, of de computer van de UEFA destijds.quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:27 schreef dantes_inferno86 het volgende:
http://www.uefa.com/newsfiles/504447.pdf
Het is natuurlijk niet zo'n sterke bron als een ajax showtime of een ajax online bv maar toch.
Hmm, je hebt gelijk. Excusesquote:Op donderdag 8 februari 2007 02:27 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Het is natuurlijk niet zo'n sterke bron als een ajax showtime of een ajax online bv maar toch.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:37 schreef dantes_inferno86 het volgende:
heitinga- stam - maduro - lindenbergh word onze verdediging!
LoLlErRoFlquote:Op donderdag 8 februari 2007 02:37 schreef dantes_inferno86 het volgende:
5-0, 4x Klosequote:Op donderdag 8 februari 2007 02:37 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Je hebt helemaal gelijk, goed staaltje onderzoekswerk!quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:27 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Wel grappig dat Huntelaar daar HunteRlaar heetquote:Op donderdag 8 februari 2007 07:12 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, goed staaltje onderzoekswerk!
quote:Op donderdag 8 februari 2007 02:37 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Niets toe te voegenquote:Op donderdag 8 februari 2007 08:28 schreef F1Bas het volgende:
Dat zou echt een kansloze verdediging zijn.
Inderdaad.quote:Op donderdag 8 februari 2007 08:56 schreef HeatWave het volgende:
Ja hoor, het is weer eens zover. Het gaat lopen en alles en iedereen raakt weer geblesseerd.
Dat is ook elk jaar weer om van te kotsen zo irritant....
Zoals ik al zei, leuk al die spelers verhuren maar als je voor het 1e niks achter de hand houdt schiet het niet op.quote:'Vermaelen enkele weken buiten strijd'
8/2/2007 8 :50
Thomas Vermaelen is geblesseerd uitgevallen tijdens de interland die hij met België afwerkte tegen Tsjechië. De verdediger van Ajax moest na 35 minuten naar de kant.
Hoewel de ernst van de blessure nog niet duidelijk is, zijn de eerste geluiden dat Vermaelen enkele weken nodig zal hebben om te herstellen. 'Een streep door de rekening', reageerde de Belgische bondscoach René Vandereycken op het uitvallen van de centrumverdediger.
Ook voor Ajax is de kwetsuur van Vermaelen een tegenvaller. De verdediger werd door coach Henk ten Cate twaalf keer opgenomen in zijn basiself en kwam zeven keer binnen de lijnen als invaller. Met de blessures van Urby Emanuelson, Zdenek Grygera en John Heitinga kennen de Amsterdammers al meer personele problemen in de defensie.
Goddomme, ik scheet al bagger voor Werder, maar dit gaat een vernedering worden vrees ikquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:09 schreef Panick het volgende:
Heitinga is er iig bij tegen ADO las ik net. Dus dat scheelt.
Linderbergh op links tegen Werder. Feestje.
Met een beetje mazzel is Gryga er tegen Werder bij.quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:12 schreef Ordinair het volgende:
Jezus.. Dit gaat niet goed komen tegen weder.
Mja, we hebben gezien hoe Shalke 04 won bij Weder, super aanvallend spelen!
quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:23 schreef BoNi het volgende:
Met ons middenveld hebben we helemaal geen verdediging nodig
quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:07 schreef HeatWave het volgende:
Idd, ook typisch Ajax, iedereen moet altijd maar weg. En daarna gaat iedereen stuk. Slimme jongens hoor...
quote:'Babel, Huntelaar gevolgd door Valencia'
Geschreven door Pieter Ooms op donderdag, 8 februari om 09:01
Volgens de Spaanse krant AS heeft Valencia zeer concrete interesse in de Ajax-aanvallers Klaas Jan Huntelaar en Ryan Babel. De huidige nummer drie van de Primera Division wil een extra spits aantrekken, om de concurrentie aan te gaan met Fernando Morientes en David Villa.
De 23-jarige Huntelaar staat al langere tijd op het verlanglijstje van de Spanjaarden. De Oranje-international beleeft momenteel een moeizame periode, maar scoorde in de voorgaande jaren aan de lopende band. In zijn 129 duels voor PSV, De Graafschap, AGOVV, SC Heerenveen en Ajax scoorde de Dremptenaar 86 maal.
Een andere spelers die nadrukkelijk in verband wordt gebracht met Valencia, is die van ploeggenoot en concurrent Ryan Babel (20). Het lijkt echter volkomen onlogisch dat de linksbuiten vertrekt, aangezien hij net zijn contract bij de Amsterdammers heeft verlengd. De twaalfvoudige international scoorde in 62 duels twaalf keer voor Ajax.
Ja, kom maar weer met je briljante oplossing dan? We verhuren/verkopen de halve wereld en de week erna raakt iedereen geblesseerd..quote:
Tsjah dat is het risico dat je loopt. Maar je krijgt er straks wel een speler bij die minuten heeft gemaakt op het hoogste niveau voor terug.quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:05 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, leuk al die spelers verhuren maar als je voor het 1e niks achter de hand houdt schiet het niet op.
Thuis 1-0... '90+3.. Huntelaar/Leonardo..quote:Op donderdag 8 februari 2007 09:34 schreef Ordinair het volgende:
Ik gok trouwens dat het uit 2-1 voor Weder word en thuis 2-0 Ajax.Tenminste, ik hoop op zo'n scenario.
quote:'Ik had langer bij Ajax moeten blijven'
Andy van der Meyde vindt achteraf dat hij langer bij Ajax had moeten blijven. Dat zegt de rechtsbuiten in een interview met Voetbal International. Van der Meyde maakte in de zomer van 2003 de overstap van Ajax naar Internazionale. Inmiddels speelt hij in het Engelse Premiership voor Everton, waar hij moeilijke tijden doormaakt.
"Eigenlijk had ik nog een jaartje lekker bij Ajax moeten blijven", zegt Van der Meyde, die in Engeland al enkele malen in opspraak raakte, in VI. "Dan was mijn carrière volgens mij heel anders verlopen. Voetballend ging het fantastisch, ik was net pappa geworden en mijn vrouw Diana en ik hadden net ons droomhuisje in Purmerend helemaal naar onze zin ingericht. Maar ja, het is natuurlijk niet niks als een club als Internazionale interesse toont. Sportief en financieel is Italië het walhalla."
Bij Inter kwam de 27-jarige Arnhemmer vervolgens zelden aan bod. "Diana en ik hebben gehuild nadat ik mijn handtekening had gezet. We waren bang voor alles wat ons te wachten stond. Als ik aan die twee seizoenen terugdenk, kan ik er nóg wel om janken. Werkelijk alles was fantastisch in Italië, behalve het voetballende gedeelte. En dát was helaas toch de reden voor de verhuizing."
schalke speelde juist op de counter hoorquote:Op donderdag 8 februari 2007 09:12 schreef Ordinair het volgende:
Jezus.. Dit gaat niet goed komen tegen weder.
Mja, we hebben gezien hoe Shalke 04 won bij Weder, super aanvallend spelen!
Speelt die Timisela nog bij de jeugd? Heeft toen vorig jaar een aantal wedstrijdjes meegedaan, maar verder nooit meer wat van hem gehoord.quote:Op donderdag 8 februari 2007 10:26 schreef oYo het volgende:
Tijd om wat jongens uit jong ajax over te hevelen, Vernon Anita kan beter in de verdediging dan die halve slappe middenvelders die geen snelheid hebben. Michael Timisela hebben we ook nog.
Lijkt me ook de best strategie tegen Bremen.Dus 4-4-2 met Leo en Ryan in de spits.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:44 schreef Jasza het volgende:
Schalke speelde idd op de counter tegen Werder.
Alleen is onze verdediging nou niet zo stabielquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:45 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Lijkt me ook de best strategie tegen Bremen.Dus 4-4-2 met Leo en Ryan in de spits.
Pssst, het is weRder Bremenquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:47 schreef Ordinair het volgende:
Ik hoorde die kwal van tien zeggen: "Als de AJAX-spionnen hebben opgelet, weten ze nu hoe ze Weder kunnen verslaan, net als Schalke, aanvallend." Mja, dan zal ik het wel verkeerd verstaan hebben.
Amenquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Aanval is de beste verdediging.
goeie middag caesarquote:Op donderdag 8 februari 2007 15:48 schreef TerroRobbie het volgende:
Aanval is de beste verdediging.
Het is KJH.quote:Op donderdag 8 februari 2007 15:48 schreef F1908 het volgende:
JHK
Schitterend, dat wanhopige zoeken naar iets waar ze toch nog een beetje om kunnen lachen. En dat dan 7 keer in 4 verschillende topics herhalen. Gelukkig is het wel altijd gekkenhuis in de Kuip!quote:
quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:18 schreef Erwtensoep het volgende:
Beste bestrijdingsmiddel:
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |