Ah ok, dan heb ik het verkeerd begrepen.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:01 schreef Maringo het volgende:
Troel.... voor deze in had je er vanmoren bij moeten zijn:
Inc, is het gelukt met paypal dan? Zo ja, hoe doe je dat dan zonder cc?
Inc heeft dus geld op zn paypal, maar als ie et naar SL wilt doen, vraagt paypal om zn cc gegevens....
Ach.quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:05 schreef Incolumis het volgende:
ok ik heb het voor mekaar, dankzij mijn skatje
Wat doe jij dan moeilijk via SL exchange?quote:Op donderdag 15 februari 2007 12:29 schreef Incolumis het volgende:
iDeal doet het allang weer hoor
Ik ook nietquote:Op donderdag 15 februari 2007 15:29 schreef Silmarwen het volgende:
Ik kan gewoon helemaal niet inloggen
Bron: Sp!tsquote:Stadhuis Zoetermeer eerste op Second Life
Met de opening van een stadhuis in de virtuele wereld Second Life heeft het college van burgemeester en wethouder in Zoetermeer het startsein gegeven voor 'een tweede Zoetermeer'. Naar eigen zeggen is de stad de eerste gemeente ter wereld die zich met een stadhuis in Second Life vestigt. Second Life is een van de nieuwste trends op het internet en telt inmiddels al bijna vier miljoen 'inwoners'.
geen dankquote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:13 schreef longinus het volgende:
En nog bedankt aan degene die het greedy greedy spel heeft uitgelegd, nu zit ik alleen nog maar boven
Kan dat?quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:46 schreef Woeiii het volgende:
Ok ik heb dus geen inkomsten, waar kan ik een uitkering aanvragen?
Ik zag het iets anders.....quote:Op vrijdag 16 februari 2007 16:46 schreef Riffey4 het volgende:
"Iets" genaamd Edap belaagt Syll... gelukkig was de koene ridder weer ter plekke en schrok het monster van de flits....
Nee. In SL is prostitutie de aangewezen manier om aan geld te komenquote:
Nah ik doe niet aan seksquote:Op vrijdag 16 februari 2007 17:35 schreef Riffey4 het volgende:
[..]
Nee. In SL is prostitutie de aangewezen manier om aan geld te komen
(oh, en dan zijn er nog de camping chairs. Elke maandagmorgen om 8 uur met je stempelkaart melden)
Wiequote:Op vrijdag 16 februari 2007 00:13 schreef longinus het volgende:
En nog bedankt aan degene die het greedy greedy spel heeft uitgelegd, nu zit ik alleen nog maar boven
nou je het zegtquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:10 schreef Incolumis het volgende:
slim, zo bij een van de laatste replies van deze topic
laatste postquote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:14 schreef Againzender het volgende:
[..]
nou je het zegt
Maar het ziet er leuk uitVroeger veel in de metro van DDS gezeten, en dat was allemaal tekst. Plan was ooit, als de computers wat sneller waren en de bandbreedte een stuk groter, om daar een grafische variant van te maken. Zo op het eerste gezicht kom SL erg in de buurt van het idee dat ik destijds had daarbij!
vandaag om 18:00 uur op ned 1 en om 19:00 uur op sbs6quote:Op vrijdag 16 februari 2007 23:27 schreef noudstar het volgende:
heeft toevallig iemand sl op tv opgenomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |