Ja, het is even doorzetten met geld verdienen, of gewoon geld kopen natuurlijk.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:14 schreef BliXoR het volgende:
Hallo, ben onderhand ook maar begonnen een soort van geld te verdiennen.. verdien nu 13 linden per uurer hangt een bord om me en ik zit op een stoel, jaja, maar mijn vraag was na hoeveel tijd niks doen log je uit/stopt de betaling ofzo, en is daar iets aan te doen? alvast bedankt
edit: verdien nu al 22 linden p/u ... schiet niet op maarja
Je kan aanpassen dat je niet meer uitlogt als je afwezig ben, maar hoe weet ik niet meer.quote:Op zondag 11 februari 2007 15:14 schreef BliXoR het volgende:
Hallo, ben onderhand ook maar begonnen een soort van geld te verdiennen.. verdien nu 13 linden per uurer hangt een bord om me en ik zit op een stoel, jaja, maar mijn vraag was na hoeveel tijd niks doen log je uit/stopt de betaling ofzo, en is daar iets aan te doen? alvast bedankt
edit: verdien nu al 22 linden p/u ... schiet niet op maarja
Staat in meerdere van de vorige topics, check de posts van Googolplexian.quote:Op zondag 11 februari 2007 18:02 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Je kan aanpassen dat je niet meer uitlogt als je afwezig ben, maar hoe weet ik niet meer.
klopt, Philospohy House geeft ook lezingen van tijd tot tijd.quote:Op maandag 12 februari 2007 10:42 schreef Sanne het volgende:
Vanuit je bed vanachter je laptop colleges volgen
De universiteit van Harvard geeft al colleges in de virtuele wereld van Second Life. Maar de meeste Nederlandse universiteiten en hogescholen maken meer gebruik van de klassieke collegebankjes dan van de digitale snelweg. Zonde, want studeren via internet biedt enorme mogelijkheden.
De universiteit van Harvard geeft al colleges in de virtuele wereld van Second Life. Maar de meeste Nederlandse universiteiten en hogescholen maken meer gebruik van de klassieke collegebankjes dan van de digitale snelweg. Zonde, want studeren via internet biedt enorme mogelijkheden.'Stel je bent student en het is afgelopen nacht weer laat geworden in het café. Vandaag de dag moet je dan 's morgens met een zware kater op je gammele fiets springen om naar een universiteit te gaan. Blijft dat in de toekomst zo? Of kunnen studenten dan rustig in bed blijven liggen en via hun laptop de colleges volgen? De ontwikkelingen lijken voorzichtig die kant op te gaan. In de Verenigde Staten wordt er lustig op los geëxperimenteerd met 'e-learning', oftewel studeren via internet....
http://www.spitsnet.nl/ni(...)colleges_volgen.html
bron: Spits
dat kan niet, je kunt niet inloggen met een oudere versiequote:Op maandag 12 februari 2007 15:54 schreef Troel het volgende:
Nogmaals maar de vraag of iemand een oudere versie van SL heeft liggen.
Dus eentje van voor de update waarin ze beslist hebben dat je met een Intel video-on-board card geen SL kan spelen terwijl het prima werkte![]()
Gaat ie dan standaard updaten ofzo?quote:Op maandag 12 februari 2007 16:25 schreef Incolumis het volgende:
[..]
dat kan niet, je kunt niet inloggen met een oudere versie
Neem de first look viewerquote:Op maandag 12 februari 2007 15:54 schreef Troel het volgende:
Nogmaals maar de vraag of iemand een oudere versie van SL heeft liggen.
Dus eentje van voor de update waarin ze beslist hebben dat je met een Intel video-on-board card geen SL kan spelen terwijl het prima werkte![]()
Altijd. Je kunt geen SL spelen als je een uitgebrachte update niet downloadt en installeert. Als je SL opstart moet je eerst die update downen en installeren voordat je uberhaupt kan inloggen in het spel.quote:Op maandag 12 februari 2007 16:26 schreef Troel het volgende:
[..]
Gaat ie dan standaard updaten ofzo?
Gaaaaap.... ow? Aha, ben er in!quote:Op maandag 12 februari 2007 16:43 schreef Incolumis het volgende:
jezus extreem veel lag vandaag
Dank je, zal vanavond eens kijken (of ik mepquote:Op maandag 12 februari 2007 16:41 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Neem de first look viewervan blog.secondlife.com. is ook een stuk sneller.
Ik had al zoiets gedacht.quote:Op maandag 12 februari 2007 18:14 schreef Sanne het volgende:
Heej Edap, ik crashte gisteren terwijl ik op de stier zat.
Toen ik terug was was jij weg.
Wilde nog weltrusten zeggen, klapte hem niet expres uit.
Dat klopt maar dat vond ik toch te weinig toen ik hem omrekende.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:23 schreef DeHovenier het volgende:
Anders kan je er een arm gezinnetje mee blij maken? Of breng t naar t goeiedoelenwinkeltje ofzo
edit
20k L$? Ik las 15k L$![]()
Wel als-ie drie trappen hoog moetquote:Op dinsdag 13 februari 2007 15:52 schreef Incolumis het volgende:
zo zwaar is zo'n vaatwassertje niet hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |