Precies, zo denk ik er ook overquote:Op donderdag 8 februari 2007 16:13 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Dit was niet eind vorig jaar, maar eind vorige maand.
Weet het want ik heb me voor me werk speciaal daarvoor aangemeld bij SL. En nou veel te vaak in die fokking grappige wereld merk ik :-)
Oh, en niet om geld te verdienen, of veel geld uit te geven, maar gewoon om beetje te ouwehoeren met mensen over de hele wereld... In een club, op het strand, skydivend, in een of ander vaag kasteel, op de bodem van de zee, in Amsterdam, Denemarken, wherever....
Lachen toch?
LMK, ik heb dat stukkie niet geschreven. Alleen gecopieerd. At your service.quote:Op donderdag 8 februari 2007 16:13 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Dit was niet eind vorig jaar, maar eind vorige maand.
was ook niet aan jouw gericht maar aan novumquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:43 schreef Sanne het volgende:
[..]
LMK, ik heb dat stukkie niet geschreven. Alleen gecopieerd. At your service.
Welkom op Second LIfe, wanneer kunnen we je in de Basin verwachten?
Goeie tip!quote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:51 schreef bobjuh het volgende:
http://slurl.com/secondlife/Redspire/74/44/60
voor de arme mensen onder ons.
Aantal links aanklikken op een pagina en je krijgt 25 linden
Ik ook, maar moest me iets te veel web paginas openen en doorklikken en daar had ik op dit moment ffquote:Op vrijdag 9 februari 2007 11:51 schreef bobjuh het volgende:
http://slurl.com/secondlife/Redspire/74/44/60
voor de arme mensen onder ons.
Aantal links aanklikken op een pagina en je krijgt 25 linden
Linkje?quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:48 schreef Samsonneke het volgende:
Zucht...
Ik heb al een tijdje een product op de markt van SLEXchange staan, maar niemand wil het kopen. Ik krijg maar gemiddeld zo'n 5 views per dag. Mijn item staat in de Feautered List en verschijnt ook regelmatig in de homepagecyclus. Producten van anderen, die ik zelf eigenlijk niet (veel) beter vindt dan mijne, en overigens ook veel duurder zijn, krijgen veel meer views en klanten.
Heeft iemand hier ervaring met SLEXchange en weet iemand hoe ik meer views kan krijgen?
Vraag het aan Yvonne. We zien haar vanavondquote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:44 schreef longinus het volgende:
Zouden we een SL tagje kunnen krijgen
Ik heb je een PM gestuurdquote:
hmmm lijkt toch echt of ik wat anders aan het doen benquote:Op vrijdag 9 februari 2007 08:45 schreef Edap het volgende:
Bouw de Basin maar alvast om:![]()
[afbeelding]
Daarom is het ook niet meer bijzonder.quote:
Dan was je zeker je sigaret aan het aansteken op mijn foto..quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:42 schreef Maringo het volgende:
[..]
hmmm lijkt toch echt of ik wat anders aan het doen ben
zelf deze ff gemaakt gister:
[afbeelding]
ben jonger dan 30 dagen oud?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:05 schreef Sorella het volgende:
Is er een mogelijkheid om je inventory te reorganiseren.
Je leuke outfit in een mappie zetten zodat je alleen dat mappie maar aanhoeft te klikken en je je outfit zo weer aan kan trekken. Ik zit me eigen rot te zoeken en als ik een outfit op sla mis ik de helft en kan ik het niet meer terug vinden
En waarom kan ik de fok groep niet vinden in de search ?
Vertel haar dan ook even hoe!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 10:39 schreef Incolumis het volgende:
[..]
ben jonger dan 30 dagen oud?
en je kunt gewoon een outfit opslaan, maakt ie vanzelf een mapje met de kleding etc in je inventory
Maak zelf een bitmap van 1280x694 en plaats je plaatje/logo op de juiste positie. Globaal: deel het in 4 gelijke stukken en het vierkant links boven is je 'borst'. Plaats het daar ongeveer in het midden. De volgende stap is het geheel verkleinen en opslaan als een 512x512 jpg of tga en het zaakje uploaden in SL. Open een T-shirt en vervang het bestaande achtergrondplaatje met die die je zelf gemaakt hebt.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:52 schreef radlah het volgende:
yo weet iemand hoe je een printje op je shirt kunt maken? Dus geen texture die zichzelf herhaalt, maar een opdruk op je t-shirt?
Bedankt Edap, dit gaat zeker werken. Je moet dus werken met templates, die 'rolt' SL om de avatar heen, vandaar die grote bitmap. Ik ga het proberen, thx!quote:Op zaterdag 10 februari 2007 17:52 schreef Edap het volgende:
[..]
Maak zelf een bitmap van 1280x694 en plaats je plaatje/logo op de juiste positie. Globaal: deel het in 4 gelijke stukken en het vierkant links boven is je 'borst'. Plaats het daar ongeveer in het midden. De volgende stap is het geheel verkleinen en opslaan als een 512x512 jpg of tga en het zaakje uploaden in SL. Open een T-shirt en vervang het bestaande achtergrondplaatje met die die je zelf gemaakt hebt.
Dit is een mogelijkheid. Je kan ook op de officiele SL website kijken hoe je het kan doen via templates.
Voorbeeld
Hopelijk helpt deze korte uitleg.
Sukses
Niemand.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:04 schreef Sanne het volgende:
Ik heb een hot date voor vanavond nodig.
Iemand interesse?
Interesse wel, maar helaas al elders bezig...quote:Op zaterdag 10 februari 2007 15:04 schreef Sanne het volgende:
Ik heb een hot date voor vanavond nodig.
Iemand interesse?
En je kunt bij het uploaden nog een kleine preview krijgen... Bijvoorbeeld male upper body, dan zie je hoe het er uit gaat zien als je er een shirt van maakt.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:20 schreef radlah het volgende:
[..]
Bedankt Edap, dit gaat zeker werken. Je moet dus werken met templates, die 'rolt' SL om de avatar heen, vandaar die grote bitmap. Ik ga het proberen, thx!
a-je kent toch wel een paar mannen?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:29 schreef Sanne het volgende:
Ik ga niet in SL als een muurbloem aan de kant zitten.
Dat verdom ik.
En ik ben nog wel weggelopen van het etentje om samen met je te dansenquote:Op zaterdag 10 februari 2007 18:29 schreef Sanne het volgende:
Ik ga niet in SL als een muurbloem aan de kant zitten.
Dat verdom ik.
Eensch.. Ik had gisteravond ook wat anders geaccepteerd. Ik zou dus ook niet komen.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 21:44 schreef longinus het volgende:
En wil de Basin voortaan hun evenementen eerder bekend maken![]()
Er waren veel muurbloempjes dit keerquote:Op zondag 11 februari 2007 10:10 schreef Incolumis het volgende:
als je in de Basin groep zit krijg je vanzelf notecards
Ik hoop maar dat je snel daarmee klaar bentquote:Op zondag 11 februari 2007 11:31 schreef Sanne het volgende:
Mogguh.
Ik moet vandaag de keuken leeg en schoon opleveren voor ik lol mag beleven op Second Life.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |