Even zoeken. Sommige gratis haren op SLexchange en in SL zelf bieden een speciale 'kale' coupe. Je kunt ook jezelf kaal maken voordat je het kapsel op doet natuurlijk.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:36 schreef Sorella het volgende:
Ben er ook net aan begonnen, mare nu heb ik haren gekocht en die wil ik natuurlijk gebruiken maar als ik dan wear doe komen ze door het andere haar heen en dat is geen gezicht, dus ik op zoek naar iets om mijn hoofd kaal te maken en dan die haren erop te doen maar waar vind ik dat ?
Mijn nick is CeVanne usher.
ik heb je wat gestuurd, ik hoop dat het werkt!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:36 schreef Sorella het volgende:
Ben er ook net aan begonnen, mare nu heb ik haren gekocht en die wil ik natuurlijk gebruiken maar als ik dan wear doe komen ze door het andere haar heen en dat is geen gezicht, dus ik op zoek naar iets om mijn hoofd kaal te maken en dan die haren erop te doen maar waar vind ik dat ?
Mijn nick is CeVanne usher.
Leuke foto'squote:Op dinsdag 6 februari 2007 17:12 schreef Edap het volgende:
Ander veel belangrijker punt:![]()
San, foto's van jevan gisteren heb ik ge-upped. Geniet ervan!
http://www.flickr.com/photos/edap/
Als niemand anders zich komt melden dan mag jij ze wel hebben...quote:Op woensdag 7 februari 2007 08:37 schreef bobjuh het volgende:
[..]
Leuke foto's
http://www.flickr.com/photos/edap/381664230/
En nee heb geen idee van wie die zijn![]()
Vanwaar dit stukje ? Ik doe SL voor de lolquote:Op woensdag 7 februari 2007 02:15 schreef sanni het volgende:
ff zo tussendoor
Schopje TRU?quote:Op woensdag 7 februari 2007 02:15 schreef sanni het volgende:
ff zo tussendoor
Weet je, iedereen zijn ding maar ik doe niet mee met die gehypte onzin.
Het wordt druk daarquote:Op woensdag 7 februari 2007 10:54 schreef Lord Dreamer het volgende:
Kroeg is veel duurder inderdaad.
Was jij trouwens gisteren bij de Xcite-store ?? of was het een andere persoon met als naam draakje ?
Guilty!quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:54 schreef Lord Dreamer het volgende:
Kroeg is veel duurder inderdaad.
Was jij trouwens gisteren bij de Xcite-store ?? of was het een andere persoon met als naam draakje ?
pas wel op met updates, door dat SL wat laggy is , werkt af en toe de "magic updater" niet. Zodat scripts half verloren gaanquote:
Ik moest daar even zijn .quote:
Ander spul, hoef bepaalde features van de starterspack niet.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:08 schreef Lord Dreamer het volgende:
Starterspack gehaald ? of ander kinky spul ?
Ik zou ook gewoon wachten met updates.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:35 schreef EvilDucky het volgende:
Ander spul, hoef bepaalde features van de starterspack niet.
Ik heb de updates nog niet, wilde eerst eens zien wat er nu precies allemaal bij, op en aan zat.
Tja, reken maar uit waarom.quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:48 schreef Lord Dreamer het volgende:
[..]
Ik zou ook gewoon wachten met updates.
het valt me ook op dat na 22:30 SL zodanig is dat vele zakend de soep in lopen . hoge packetlosses en vaak komt het omdat er dan 30K users op zitten
Te laatquote:Op woensdag 7 februari 2007 02:15 schreef sanni het volgende:
ff zo tussendoor
Weet je, iedereen zijn ding maar ik doe niet mee met die gehypte onzin.
knip ...
ja want overal in de VS is het dan 14:30quote:Op woensdag 7 februari 2007 12:53 schreef pomtiedom het volgende:
[..]
Tja, reken maar uit waarom.
22:30 - 8 = 14:30 uur in de VS. Dat is ongeveer het moment dat de mensen in de welbekende 'cubicles' daar uit hun neus beginnen te vreten uit verveling.
[afbeelding]
Een werkruimte gevult met cubicles
ehhhquote:Op woensdag 7 februari 2007 13:40 schreef jpg97 het volgende:
[..]
ja want overal in de VS is het dan 14:30
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |