uh nee, gewoon uit italiaans recepten boekje, probeer het eens en oordeel daarna.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 23:42 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Dan hebben wij blijkbaar een andere definitie van goede pasta. Ik heb 'm graag al dente, jij wellicht all'olandese?
welk gerecht? ik ben dol op indonesisch etenquote:Op woensdag 7 februari 2007 09:36 schreef jpg97 het volgende:
Zie je wel dat mijn gerecht veel beter is?
quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:52 schreef Apekoek het volgende:
[..]
welk gerecht? ik ben dol op indonesisch eten![]()
dat is precies wat ik dacht...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:55 schreef golfer het volgende:
Kon je niet kwijt in Wat eten en/of drinken we vandaag? Deel 40
dat is het hem juist, het moet niet als een volledige saus dienen, maar als smaak maker.quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:45 schreef Jarno het volgende:
Waar zijn je groenten? Tomaat is alleen water, ik zou het een beetje aanvullen met champies, paprikaatje, evt. wat ui. En vis door m'n pasta ben ik niet gek op, liever vlees. En als je toch 'een saus gaat bouwen' mag een scheut rode wijn (in laten koken) niet ontbreken.
Ik ken zo wel 1000 'recepten'.
zit het je dwars?quote:Op woensdag 7 februari 2007 16:43 schreef Muck het volgende:
[..]
dat is precies wat ik dacht...
of in een pasta-topic? of waar dan ook?
anders zou ik het niet zeggenquote:
alsof je echt last hebt van dit topicquote:Op woensdag 7 februari 2007 16:58 schreef Muck het volgende:
[..]
anders zou ik het niet zeggen
het wordt er hier niet echt overzichtelijker van als iedereen elk "recept" in een apart topic gaat zetten.
ik zeg niet dat ik er LAST van heb, ik zeg alleen dat er heel veel topics zijn waarin je dit kwijt kunt.quote:Op woensdag 7 februari 2007 17:58 schreef Apekoek het volgende:
[..]
alsof je echt last hebt van dit topic
nouja het was gewoon spontaan bedoeld, het hoeft niet, maar was goed bedoeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |