De Perla koffiepads van Albert Heijn vind ik het lekkerste. Die heb je in verschillende smaken dus er zit vast wel wat voor je bij.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:44 schreef Kickmaster het volgende:
Na jaren van : Nee in mijn huis geen senseo, ben ik dan eindelijk om en heb ik voor mijn verjaardag een senseo aparaat gekregen.Welke koffiepads moet ik absoluut volgens jullie een keer proberen en waarom?![]()
Die met toffee en vanille heb ik geprobeerd en waren idd lekker.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:48 schreef _Magnolia_ het volgende:
[..]
De Perla koffiepads van Albert Heijn vind ik het lekkerste. Die heb je in verschillende smaken dus er zit vast wel wat voor je bij.
Dat is echt een fabeltje wat al lang achterhaald is.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:47 schreef Gripper het volgende:
Die koffie pads waarin ze met dierlijk vet een mooi schuimlaagje maken!!
Volgens mij wordt de crema gemaakt door een membraampje of sproeiertje ofzo waar de koffie langs wordt geperst waardoor er een nep cremalaagje onstaat. Het zal wel niet door dierenvet komen, maar de cremalaag is wel nep. Dat kan ook niet anders, want de zetdruk is veel te laag om een echte cremalaag te produceren. (uitleg/)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:24 schreef reclamedoos het volgende:
Dat is echt een fabeltje wat al lang achterhaald is.
Het is ook de bedoeling dat je er een koffiepad in doet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:40 schreef Koewam het volgende:
Sorry maar ik vind Senseo echt smaakloos
Idd nogmaals een voorbeeld van hoe een inferieur product toch heel populair is kunnen worden.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:40 schreef Koewam het volgende:
Sorry maar ik vind Senseo echt smaakloos
Ik heb die met kaneel altijd in huis. Halve beker volle melk opwarmen, beetje kandijsuiker erin en kaneelkoffiequote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:07 schreef Kickmaster het volgende:
[..]
Die met toffee en vanille heb ik geprobeerd en waren idd lekker.
Dat kan idd met de nieuwste versie, ik vind trouwens de caff. vrije van ah goed te drinkenquote:Op woensdag 7 februari 2007 19:20 schreef Skull-splitter het volgende:
Sterkte van de koffie SCHIJNT te regelen te zijn, maar ik weet niet hoe...
Dat ben ik toevallig eens ooit tegen gekomen: http://hhfbrouwer.free.fr/senseo/quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:20 schreef Skull-splitter het volgende:
Sterkte van de koffie SCHIJNT te regelen te zijn, maar ik weet niet hoe...
quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:37 schreef Nieuwschierig het volgende:
Heeft de oude versie van het apparaat dus geen sterkte-instelling?
senseo-pads met de smaak "Rioquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:44 schreef Kickmaster het volgende:
Na jaren van : Nee in mijn huis geen senseo, ben ik dan eindelijk om en heb ik voor mijn verjaardag een senseo aparaat gekregen.Welke koffiepads moet ik absoluut volgens jullie een keer proberen en waarom?![]()
Die sydney vind ik echt niet te drinkenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 16:13 schreef Integrity het volgende:
Sydney zou ik aanraden voor een keer. Is van DE. Ik drink zelf altijd Dark Roast van DE, smaakt prima.
Mooiquote:Op dinsdag 13 februari 2007 14:47 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Check mijn nieuwe Senseo!
[afbeelding]
![]()
Misschien wordt het eens tijd om je regenton in te ruilen voor stromend water uit de kraan.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:31 schreef Serendips het volgende:
Senseo komt er hier niet in. Dat is geen koffie, maar slootwater ...
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:23 schreef Integrity het volgende:
[..]
Misschien wordt het eens tijd om je regenton in te ruilen voor stromend water uit de kraan.
quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:23 schreef Integrity het volgende:
Misschien wordt het eens tijd om je regenton in te ruilen voor stromend water uit de kraan.
dat is ook een kut argument. dat is hetzelfde als zeggen dat je diepvries groente niet lekker vindt, en dat je elke avond een vers driegangen menu op tafel zet met allemaal lekkere ingredienten die je vers gekocht hebt op de markt voor 6 uur 's ochtends.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:05 schreef tslh het volgende:
Weet je wat ik altijd leuk vind: als je tegen mensen met een Senseo zegt dat je die koffie niet echt heel erg lekker is dan is 9 van de 10 keer het antwoord: "ja, maar het is zo lekker makkelijk!"
Ze vinden de koffie uit de Senseo dus ook niet echt geweldig, maar betalen graag die hoge prijs per pad PLUS het feit dat het niet zo goed smaakt omdat ze lui zijn.... Wat helemaal mooi is: tuiterdespuiter zegt dat koffie uit automaten op kantoren veel ranziger is! Nee, dat is een mooi vergelijk! Alsof koffie uit kantoormachines DE kwaliteitsstandaard is anno 2007! Dat is net zoiets als zeggen: "ik vind Senseo toch een stuk lekkerder drinken als slootwater, hoor".
Geef mij maar verse bonen, een koffiemaler en een goed koffiezet apparaat!
Dat had ik toen ik nog een gewoon koffiezetapparaat had: IDEE-koffie ofzoietsquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:53 schreef Skull-splitter het volgende:
Ok, ik heb nu DE, AH, Aldi etc gehad, maar ik trok er vandaag voor het eerst een Max Havelaar doorheen: fricking goede koffiesmaak gewoon! Alle voorgaande merken hadden echt een flauw smaakje, maar MH zorgt voor een heerlijke rijke smaak, met net genoeg edge zonder overheersend te zijn. Aanradertje, daarnaast natuurlijk prima dat je het slaaf-vrije en eerlijke prijzen voor koffie zo steunt
Lekker belangrijk of het uit is of niet. Senseo koffie is vlak en weinig smaak, daar gaat het om.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:49 schreef Tezz het volgende:
Senseo is inmiddels al weer zooooooo uit.
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:48 schreef Pino_666 het volgende:
Senseo is zooooooo 2006......
Mensen die hun 'smaak' aanpassen aan hetgeen dat momenteel 'in' is...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:49 schreef Tezz het volgende:
Senseo is inmiddels al weer zooooooo uit.
Precies, mensen die senseo top vinden hebben nog nooit goeie koffie gedronken.quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:22 schreef dr.martin het volgende:
[..]
Lekker belangrijk of het uit is of niet. Senseo koffie is vlak en weinig smaak, daar gaat het om.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |