zou niet gek zijn want de acties zijn alleen nog savondsquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:43 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ophefmakend is ze wel, goede casting. Enkel verteerbaar met het nodige tegengas, dat DGK redactie gauw met een anti Natasia miljonair op de proppen komt.
ja hoor die weet het al langquote:Op woensdag 4 april 2007 17:36 schreef tuinfluiter het volgende:
(Omgaan)
-----Natasia is altijd zeer op de hoogte van het reilen en zeilen in de snackbar,
als er een feestje bij de buren komt, nieuw personeel, stemmingsronde voor 2 uur naar Wilgo.
Zal Natasja het ondertussen weten wie er terugkomt?
ik heb haar anders nog niet anders gezien ?quote:Op donderdag 29 maart 2007 16:03 schreef tong80 het volgende:
Ik wil de oude schreeuwende irritante Natasia terug.
Ze heeft zich wel een paar weken stil gehouden hoor.quote:Op maandag 16 april 2007 13:45 schreef buzzer het volgende:
[..]
ik heb haar anders nog niet anders gezien ?
echt, vergeleken bij haar is Ma Tokkie het toppunt van beschaving
quote:Op donderdag 26 april 2007 00:28 schreef BENJOLA het volgende:
negeren die zwarte vlek op je monitor
Deed ze dat maar in haar eigen huis.quote:Op donderdag 26 april 2007 01:01 schreef theemutsje het volgende:
vind dat jullie een slechte kijk op natassia hebben voorlopige is zij de enigste in het huis die opruimt schoonmaakt en voor iedereen zorgt kan de rest echt wel wat van leren
Net zo weinig als zijquote:Op donderdag 26 april 2007 01:05 schreef theemutsje het volgende:
ben jij bbij haar in huis geweest dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |