quote:
Die van mij is die Andrew-aflevering, "Storyteller"quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die aflevering die om haar draait in seizoen 7, is ook mijn favoriete aflevering van dat seizoen.
I'll be Mrs.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:07 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Die aflevering die om haar draait in seizoen 7, is ook mijn favoriete aflevering van dat seizoen.
Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:28 schreef Raenius het volgende:
Overigens een goede opmerking uit het vorige topic: Is Cordy eigenlijk ooit wakker geworden...daar je niemand erover hoort dat ze dood is... ?
quote:Cordelia returns in the episode "You're Welcome," helping a disillusioned Angel get back on track. However, she is simply an astral projection facilitated by The Powers That Be, who are repaying a debt to her. After kissing Angel and giving him a vision that points him in the direction of the major players in the upcoming apocalypse, it is revealed that Cordelia had died in her sleep, never having woken.
Hoe kom je er eigenlijk bij de ze een higher being wordt? Voor zover ik weet wordt dat nooit gesuggereerd...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:32 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Ik denk het niet.
Als Angel&co Cordelia in het ziekenhuis komen ophalen, willen ze (geloof ik) eerst naar een bed lopen waar iemand (onduidelijk te zien) in coma ligt en dan komt opeens Cordy ergens anders vandaan.
Ik denk dat het bed waar ze eerst heen willen de echte Cordy bevat, en dat de Cordy die zij meemaken de "ascended" Cordy is, die hen nog één keer komt helpen voordat ze (dit keer echt) een higher being wordt.![]()
Dat is mijn theorie.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:43 schreef Raenius het volgende:
[..]
Hoe kom je er eigenlijk bij de ze een higher being wordt? Voor zover ik weet wordt dat nooit gesuggereerd...
Zij was zó [sorry] lekkerquote:Op dinsdag 6 februari 2007 09:19 schreef Wombcat het volgende:
Nina, da's toch die weerwolf waar Angel in het laatste seizoen min of meer een relatie mee had?
In-fucking-deedquote:Smile Time is natuurlijk sowieso een briljante aflevering![]()
Seizoen 1 was sowieso erg matig.quote:Op woensdag 7 februari 2007 00:17 schreef Xurk het volgende:
[..]
Zij was zó [sorry] lekker![]()
[..]
In-fucking-deed
Ik ben trouwens mijn Angel s1 DVD box aan het afkijken [had na het kopen de eerste twee DVD's gekeken en daarna maanden laten liggen], Gunn wordt dus op het einde geïntroduceerd, maar hij is echt nog zo'n wannabe 50 Cent gangsta... inclusief doekje om zijn hoofd enzo
Klopt. Toen het op TV was, ben ik in seizoen 1 zelfs afgehaakt na een aflevering of 6. Pas bij aflevering 15 of zo er weer ingestapt.quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:00 schreef Gezondaar het volgende:
[..]
Seizoen 1 was sowieso erg matig.
Angel is een van de weinige series die ik echt elk seizoen beter vond worden![]()
Zeker waar, wat mij in het begin ook erg opviel was de kwaliteit van de make-up van de vampiers en dergelijke. Vergelijk dat maar eens met Buffy seizoen 2 / 3. Gek genoeg was er een flink kwaliteitsverschil...quote:Op woensdag 7 februari 2007 01:16 schreef Xurk het volgende:
Mwah, ik bekijk het liever als dat de serie in seizoen 1 nog zijn draai / plekje moest vinden. Er is nog geen allesomvattend verhaallijn [zoals die er later is met Wolfram & Hart] en geen "Big Bad" van het seizoen zoals we van BtVS gewend zijn, en de Shanshu Prophecy - waar uiteindelijk heel de serie om draait - wordt pas in de voorlaatste aflevering geïntroduceerd...
Maar toch zitten er wel aardige afleveringen tussen vind ik
Raenius bedoelt juist dat hij de makeup in Buffy 2 en 3 beter vond dan in Angel 1.quote:Op woensdag 7 februari 2007 14:40 schreef alwaysthebest het volgende:
Mwa, ik denk dat de kwaliteit van make-up e.d. bij Buffy ook best hoog lag hoor. Seizoen 2 en 3 zijn al wat ouder, misschien dat het daardoor ook een beetje komt. En, bij Buffy waren ze nog wat aan het experimenteren met die make-up, bij Angel hadden ze er al meer ervaring in.
Ah zo. Verkeerd gelezen.quote:Op woensdag 7 februari 2007 15:05 schreef Illyria het volgende:
[..]
Raenius bedoelt juist dat hij de makeup in Buffy 2 en 3 beter vond dan in Angel 1.
Jupquote:Op woensdag 7 februari 2007 15:05 schreef Illyria het volgende:
[..]
Raenius bedoelt juist dat hij de makeup in Buffy 2 en 3 beter vond dan in Angel 1.
ik hield het nog net droogquote:Op dinsdag 6 februari 2007 22:21 schreef Angelic_Rose het volgende:
Ik moest huilen bij die aflevering..![]()
ik heb zelf alleen seizoen 1 dvdquote:En vind het nog steeds een schande van mezelf dat ik alle Buffy seizoenen 1 t/m 6 op dvd heb en seizoen 7 nog helemaal niet heb gezien..![]()
En dat noemt zich dan Buffy en Angel fan..![]()
Ik merkte eigenlijk pas toen 'ie weer als regular terugkwam, hoezeer ik 'm gemist had.quote:Op woensdag 7 februari 2007 19:45 schreef Angelic_Rose het volgende:
Schande!![]()
![]()
Ik heb laatst weer seizoen 5 en 6 gekeken van Buffy (heb 1 t/m 4 zo vaak gezien dat ik er even genoeg van heb) maar toch vond ik het erg jammer dat Giles eruitging in seizoen 6..
Weliswaar kwam die af en toe terug maar hij was 1 van mijn favo Buffy karakters..![]()
Hij kan goed zingen ja.quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:23 schreef Angelic_Rose het volgende:
Giles was altijd zo heerlijk sarcastisch en daar hou ik wel van..![]()
Maar de afleveringen waarin ik hem echt geweldig vond waren de afleveringen waarin die zong..![]()
Ik vind echt dat hij een mooie stem heeft qua zingen..
Nog even wat oude tijden herleven:
Uit Restless (Seizoen 4 episode 22)
The spell we cast with Buffy
Must have released
Some primal evil that's come back seeking
I'm not sure what
Willow, look through the chronicles
For some reference
To a warrior beast
I've got to warn Buffy
There's every chance she might be next
Xander, help Willow
And try not to bleed on my couch I've just had it steam-cleaned.
Heerlijk!![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 07:01 schreef Raenius het volgende:
Willow: Buffy, I gotta tell you - I get it now. The Slayer thing really isn't about the violence. It's about the power. And there's no one in the world with the power to stop me now.
Giles: I'd like to test that theory.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 13:23 schreef Angelic_Rose het volgende:
Xander, help Willow
And try not to bleed on my couch I've just had it steam-cleaned.[/i]
Heerlijk!![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:30 schreef Raenius het volgende:
Ja zingen kan die wel:
http://www.youtube.com/watch?v=LVFKifPEBMY
gezichtsuidrukking van xander vind ik beterquote:
Beter dan de versie vanquote:Op donderdag 8 februari 2007 18:30 schreef Raenius het volgende:
Ja zingen kan die wel:
http://www.youtube.com/watch?v=LVFKifPEBMY
Is het al maart?quote:As to Whedon’s work . . . well, this is his baby, isn’t it? Fans have missed these characters, and you can tell from the script that Whedon has too. The sisterly interplay between Buffy and Dawn is solid, underscoring Dawn’s propensity for getting in trouble (“It must be Tuesday,” you can almost hear Buffy say) and the fractious relationship that they’ve always had. One brief conversation with Buffy and Xander reminds us that he’s always been smarter and more insightful than anyone else ever noticed. Whedon also takes the opportunity to show us that yes, the outside world did realize what happened to Sunnydale. And that last page? Extremely smart choice.
Frankly, I thought this was just great. It’s a treat for fans and it’s a strong comic besides. I’m now also doubly curious about a few things; based on conversations from Angel episodes, we know that the characters were, for a time, on different continents. One wonders if we’ll see Willow and Kennedy in South America, or if this was more disinformation directed by Wolfram & Hart by a, in retrospect, very clever Andrew. Granted, we’re reviewing this about a month before the release, so if you have any curiosity at all, get it on your pull list. The faithful will feel rewarded, and some new converts might be found. And really, we’re just getting started. Welcome back, Scoobies.
quote:
Coole tekening,k'teken zelf ook maar blijkbaar ben ik te dom om ze hiero te kunnen plaatsen(ingewikkeld gedoe met codes enzo). WAAROM NIET WAT GEBRUIKERSVRIENDELIJKER??? D e FAQ vind ik ook nog steeds onduidelijk(slepen zou fijn zijn)quote:
ga naar tinypic.comquote:Op vrijdag 16 februari 2007 03:31 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Coole tekening,k'teken zelf ook maar blijkbaar ben ik te dom om ze hiero te kunnen plaatsen(ingewikkeld gedoe met codes enzo). WAAROM NIET WAT GEBRUIKERSVRIENDELIJKER??? D e FAQ vind ik ook nog steeds onduidelijk(slepen zou fijn zijn)zodat je bericht en plaatje in de preview kan zien en weet of het goed is doorgekomen!
K' zal eens kijken als ik tijd heb, thanxquote:Op maandag 19 februari 2007 10:03 schreef Raenius het volgende:
Wow! Das best knap!
Nu eentje van Willow!
Die action figures zijn meestal in comicshops te bestellen/ verkrijgen of google er maar eens op los !quote:Op vrijdag 23 februari 2007 13:42 schreef Raenius het volgende:
Bruut! Waar kan je die krijgen?
haha inderdaadquote:Op zondag 25 februari 2007 03:36 schreef DrsPoema het volgende:
Ik heb een tijdje terug de 2 "X box games" aangeschaft, spel 1vind ik duidelijk de betere, meer tempo en soepelere gameplay dan "chaos bleeds" dat door een stel amateurs inelkaar lijkt te zijn gezet( houterige poppetjes en irritant wapenswitchsysteem).
Spel 1;![]()
Spel 2;![]()
Ik heb het spel met veel engelengeduld toch uit weten te spelen, soms liep het zelfs gewoon vast.quote:Op zondag 25 februari 2007 11:41 schreef Slayage het volgende:
[..]
haha inderdaad
in 2002 had ik mijn xbox gehaald en buffy heb ik er lekker bij gekochtik heb me zeer vermaakt met het spel, toen ik later hoorde dat een tweede deel zou uitkomen dacht ik
, en toen kwamen alle slechte recensies binnen
heb ik maar besloten om effetjes te wachten met de aanschaf totdat ie wat goedkoper was om er niet al te veel spijt van te krijgen, maar uiteindelijk ben ik niet verder gekomen dan een paar hoofdstukken van het spel, wat een bagger was dat zeg
het speelt simpelweg niet
![]()
Die van Angel is stoer.quote:Op vrijdag 23 februari 2007 11:10 schreef Illyria het volgende:
[afbeelding].
Dat zijn nog eens coole standbeelden.
quote:Op maandag 26 februari 2007 13:38 schreef Smash-it het volgende:
Wat leuk om hier nog meer Buffy/Angel addicts te vinden.. Ik heb alle seizoenen van beide series op dvd en moet ze áltijd alleen kijken omdat iedereen het stom vindt. Zit ik dus in m'n eentje heel hard te lachen om kansloze opmerking van The Trio
Andrew: You're English, right?
Spike: Yeah.
Andrew: I've seen every episode of Doctor Who. Not Red Dwarf, though, 'cause, um...
Jonathan: 'Cause it's not out yet on DVD.
Andrew: Right. It's not out on DVD.
Spike: WARREN!!!!
Die muziek is inderdaad heel erg mooi. Ik vind nog steeds dat ze toen hadden moeten stoppen.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:51 schreef alwaysthebest het volgende:
Na 5 seizoenen eindelijk weer bij The Gift aanbeland. Het einde blijft toch een van de mooiste momenten in heel Buffy..
.
Met prachtige muziek..
.
Het is de moeite zeer wel waard ! Kijk ze in korte tussenposen achtereen, dan blijf je het best in het verhaal en zijn de grotere verbanden beter zichtbaar ! Enjoy !!!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die muziek is inderdaad heel erg mooi. Ik vind nog steeds dat ze toen hadden moeten stoppen.
Ik moet toch maar eens Angel gaan kijken. Nog nooit gezien namelijk maar dat kwam omdat ik het eigenlijk nooit heb kunnen volgen omdat wij destijds geen Veronica/V8 hadden en downloaden niet echt een optie was met 56k6.
zeker...ik heb die ergens als MP3 (net als close your eyes trouwens [seizoen 2 finale music])quote:Op dinsdag 27 februari 2007 19:51 schreef alwaysthebest het volgende:
Na 5 seizoenen eindelijk weer bij The Gift aanbeland. Het einde blijft toch een van de mooiste momenten in heel Buffy..
.
Met prachtige muziek..
.
Ze werd toch nogmaals door Willow tot leven gewekt nadat ze was geraakt door Warren ( volgens mij was ze eventjes dood toen) S 6. ?!! Maarja misschien denk ik ook te diep naquote:Op woensdag 28 februari 2007 01:56 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
zeker...ik heb die ergens als MP3 (net als close your eyes trouwens [seizoen 2 finale music])
die scene heb ik zo vaak al bekeken...
ben maar weer eens overnieuw begonnen. gisteren what's my line gekeken, straks, na Heroes nog ff ted kijken
trouwens drspoema: ze is toch maar 2x doodgegaan? in seizoen 1: prophecy girl, en in seizoen 5: the gift
oh, daar heb je wel een punt, maar ik weet niet of ze toen dood was...moet ik eens een keer nakijken.quote:Op woensdag 28 februari 2007 02:09 schreef DrsPoema het volgende:
[..]
Ze werd toch nogmaals door Willow tot leven gewekt nadat ze was geraakt door Warren ( volgens mij was ze eventjes dood toen) S 6. ?!! Maarja misschien denk ik ook te diep na![]()
quote:"dawn, listen to me. listen, I love yyou, I will always love you, but this is the work that I have to do.
....
Tell Giles I... tell Giles I figured it out, and I'm okay. and give my love to my friends, you have to take care of them now...
you have to take care of eachother...you have to be strong
Dawn, the hardest thing in this world is to live in it...be brave, live, for me"
'Buffy Anne Summers
1981-2001
beloved sister
devoted friend
she saved the world a lot'
Ik was ook eerst alleen Buffy addict, maar toen kon ik van broer van huisgenoot Angel lenen. Ik heb afgelopen zomer, toen het zulk lekker weer was, denk in één maand alle 5 seizoenen gekeken. Zo onwijs verslavend en natuurlijk Angelquote:Op dinsdag 27 februari 2007 21:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Die muziek is inderdaad heel erg mooi. Ik vind nog steeds dat ze toen hadden moeten stoppen.
Ik moet toch maar eens Angel gaan kijken. Nog nooit gezien namelijk maar dat kwam omdat ik het eigenlijk nooit heb kunnen volgen omdat wij destijds geen Veronica/V8 hadden en downloaden niet echt een optie was met 56k6.
Ik heb beide CD's gekocht, die van de musical zeg maar, daar staat ie van The Gift op en de rest staat op de gewone soundtrack waar Close Your Eyes ook op staat. Ik weet nog dat ik heb zitten janken bij dat einde.quote:Op woensdag 28 februari 2007 13:58 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Ik was ook eerst alleen Buffy addict, maar toen kon ik van broer van huisgenoot Angel lenen. Ik heb afgelopen zomer, toen het zulk lekker weer was, denk in één maand alle 5 seizoenen gekeken. Zo onwijs verslavend en natuurlijk Angelen later in seizoen 5 weer Spike
![]()
!! Ik zou er echt aan beginnen, tis zooo de moeite waard!! Heel vaak ook referenties naar Buffy, subtiele opmerkingen enzo.. Hou ik van!!
En muziek, voor de liefhebbers: 'Sacrifice' heet het liedje uit The Gift, zo onwijs mooi! En verder leuk om te downloaden is Close Your Eyes (buffy en angel love theme), virgin state of mind - k's choice, lucky - Bif Naked, Inconsolable - Jonathan Brooke.. Oh ik heb er zoveel en zijn allemaal leuk!
Als je de "BtVS Season 8" strips bedoelt, die komen pas over een weekje of anderhalf uitquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:45 schreef Raenius het volgende:
Heeft iemand hier al de comics gekocht?
what else is newquote:Op woensdag 28 februari 2007 16:45 schreef Raenius het volgende:
Ja ik bedoelde idd de Season 8 comics. In de states is deel 3 al geloof ik uit...wij Europeanen moeten helaas weer langer wachten...
quote:Op zondag 11 maart 2007 09:36 schreef SuperSiem het volgende:
Gisteren was het precies 10 jaar geleden dat de eerste aflevering van Buffy werd uitgezonden in de VS.![]()
ik denk dat iedereen dat wel heeft gehadquote:Op maandag 12 maart 2007 13:18 schreef Angelic_Rose het volgende:
Weet nog heel goed dat ik naar de eerste paar afleveringen zat te kijken en dacht 'what the fuck is dit nou weer'..
![]()
ene classicquote:Op maandag 12 maart 2007 16:40 schreef Californian_dreamer het volgende:
vanavond "the wish" weer eens kijken
Die is tof.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:40 schreef Californian_dreame... het volgende:
10 jaar geleden, mooi om te zien invloed Buffy gehad heeft
vanavond "the wish" weer eens kijken
Spike is hilarisch daar!quote:Op maandag 12 maart 2007 20:51 schreef Slayage het volgende:
eerste wat ik ooit van buffy had gezien was een man met een lange leren jas zat midden in een kamer vastgebonden op een stoel en indianen zaten pijltjes te schieten op hem en er zat een kleine blonde vrouw heen en weer te rennen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |