Als ik Totally Spice kijk op Nikelodeon zie ik supermeisjes die de wereld redden, niets aan de hand dus.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:00 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Wat dVTB post komt ook naar voren in het filmpje op de site die genoemd wordt in de openingspost maar de moeite om daar naar te kijken heb je blijkbaar niet genomen. Jij was allang blij dat je weer iemand voor paranoide xenofoob kon uitmaken.
Ja, "inflatable structures" staat er in het artikel. Hebben ze eens wat anders om op te blazen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:04 schreef moussie het volgende:
even een wat neutraler artikel erbij ..
http://www.freshtechnology.net/science-mosque.php
[..]
70.000 bezoekers is dus een piekbezetting .. met klapstoelen erbij zeg maar ..
In de OP staat dat het plek biedt aan 70.000 moslims en dat bevestig je nu zelf. Ja piekbezetting... maximale bezetting noem je dat.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:04 schreef moussie het volgende:
even een wat neutraler artikel erbij ..
http://www.freshtechnology.net/science-mosque.php
[..]
70.000 bezoekers is dus een piekbezetting .. met klapstoelen erbij zeg maar .. terwijl het in de OP wordt neergezet alsof dat de normale capaciteit zou zijn .. maar ja, van dat soort overdrijvingen moeten de xenofoben onder ons het nu eenmaal hebben schijnt
Voor de rest een interessant project, sustainability is nog niet eerder zo grootschalig geprobeerd dacht ik ?
En tja, islamisering van Europa, het lijkt de nieuwe modeterm te zijn, eindelijk een goede vervanging voor "het rode gevaar", en als je dan iets wat je als "rood" zou kunnen omschrijven in de verte te maken met zo'n project is het natuurlijk helemaal prachtig
Londen ligt in Nederlandquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:10 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
In de OP staat dat het plek biedt aan 70.000 moslims en dat bevestig je nu zelf. Ja piekbezetting... maximale bezetting noem je dat.
Islamisering het nieuwe "rode gevaar"
Met als verschil natuurlijk dat er ten tijde van het "rode gevaar" hier geen enorme centra voor Communisme -theologie waren
Jij moet je schoolgeld terug vragen, het heeft namelijk niet zoveel opgeleverd.quote:
WK Bomgordelenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:16 schreef Hathor het volgende:
70.000 man dat is nogal zeg, kunnen ze er ook voetbalwedstijden in houden ?![]()
Integendeel, pierlala die je bent. Vooralsnog ben jij de druiloor in dit topic.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:16 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Jij moet je schoolgeld terug vragen, het heeft namelijk niet zoveel opgeleverd.
Na de oorlog stemde 10% van de bevolking communistisch, en waren er dus een half miljoen Nederlandse communisten in ons land. Russische ministers waren er niet (wel Nederlandsequote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:10 schreef DenniZZ het volgende:
er ook geen miljoen russische communisten in ons land waren,
Ja dus hiermee bevestig je mijn verhaal?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:19 schreef freako het volgende:
[..]
Na de oorlog stemde 10% van de bevolking communistisch, en waren er dus een half miljoen Nederlandse communisten in ons land. Russische ministers waren er niet (wel Nederlandse), maar in de steden waren er wel communistische wethouders.
Had jij niet een tijdje terug een ondertitel in de trend van: "overwonnen: 'Nazisme, Communisme, Islamisme'" ?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:16 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Jij moet je schoolgeld terug vragen, het heeft namelijk niet zoveel opgeleverd.
Hij heeft het over het rode gevaar waar destijds de hele westerse wereld een beetje bang voor werd gemaakt. Achteraf waarschijnlijk ten onrechte.
Als je niet kunt lezen...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:20 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Ja dus hiermee bevestig je mijn verhaal?
Nee. Want de communistische guerrilla is nooit echt aangeslagen in Nederland. De communistische partij is tegenwoordig blij als ze landelijk 5000 stemmen halen, als ze tenminste het geld hebben om de waarborgsom te betalen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:20 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Ja dus hiermee bevestig je mijn verhaal?
Dat lijkt me sterk aangezien het Islamisme wat mij betreft nog lang niet overwonnen is.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:21 schreef t-8one het volgende:
[..]
Had jij niet een tijdje terug een ondertitel in de trend van: "overwonnen: 'Nazisme, Communisme, Islamisme'" ?
En nu ineens is de angst destijds ten onrechte geweest?
Als ik beweer dat er geen 1 miljoen communisten in ons land waren, waarop hij reageert "nee het waren er een half miljoen" en als ik zeg dat er geen communistische ministers in ons land waren en hij reageert "nee maar wel wethouders" .quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:21 schreef Verbal het volgende:
[..]
Als je niet kunt lezen...
Hoor ik daar het woord 'schoolgeld'?
V.
is dat:quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:24 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk aangezien het Islamisme wat mij betreft nog lang niet overwonnen is.
Maar als angst achteraf onterecht blijkt, betekent het niet dat je je er op voorhand niet tegen hoeft te wapenen. Achteraf is achteraf.
Uiteraard. En als een vrouw 'nee' zegt, bedoelt ze 'ja'.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:26 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Als ik beweer dat er geen 1 miljoen communisten in ons land waren, waarop hij reageert "nee het waren er een half miljoen" en als ik zeg dat er geen communistische ministers in ons land waren en hij reageert "nee maar wel wethouders" .
Dan blijven mijn beweringen nog altijd overeind staan hoor.
Je spreekt jezelf tegen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:28 schreef Verbal het volgende:
[..]
Uiteraard. En als een vrouw 'nee' zegt, bedoelt ze 'ja'.
V.
Nee, ik had nooit een ondertitel in de trend. *quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:27 schreef t-8one het volgende:
[..]
is dat:
Ik had ooit een ondertitel in de trend
of
Nee, ik had nooit een ondertitel in de trend. *
* kruis aan wat van toepassing is.
Lees de posts waar je nu zo grappig over doet nog eens na, dan merk je dat je jezelf voor lul aan het zetten bent.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:30 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee. Dat heet 'sarcasme'. Je bent nooit te jong om te leren, Dennis.
V.
Ik mis de islamitische ministers momenteel. Maar het kan zijn dat Verdonk zich stiekem bekeerd heeft.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:26 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Als ik beweer dat er geen 1 miljoen communisten in ons land waren, waarop hij reageert "nee het waren er een half miljoen" en als ik zeg dat er geen communistische ministers in ons land waren en hij reageert "nee maar wel wethouders" .
Dan blijven mijn beweringen nog altijd overeind staan hoor.
Jij doet niet veel aan zelfreflectie, is het wel?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:31 schreef DenniZZ het volgende:
[..]
Lees de posts waar je nu zo grappig over doet nog eens na, dan merk je dat je jezelf voor lul aan het zetten bent.
Ik heb ook nergens beweerd dat die er nu zijn, wel dat ze er aan komen aangezien ze nu nog benoemd moeten worden. Of denk je dat mevr. Albayrak 2e op de PvdA lijst geen ministerspost zal krijgen? En Abhoutaleb maakt ook nog kans alhoewel dat minder zal zijn na zijn blunder met die hele affaire rond Ewout Jansen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:32 schreef freako het volgende:
[..]
Ik mis de islamitische ministers momenteel. Maar het kan zijn dat Verdonk zich stiekem bekeerd heeft.
Bovendien was 10% van de kiesgerechtigden toen een half miljoen mensen. Nu is 10% van de kiesgerechtigden meer dan 1,2 miljoen mensen. Relatief is het dus meer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |