Ik denk dat dat effectiever is dan steppen!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:11 schreef boekenworm het volgende:
Telt bankspringen op twee gymzaalbanken (opelkaar) ook als steppen? Want dan doe ik het drie keer in de week 20 minuten
Het is wel vrij hoog springen (ben niet zo groot) maar het is wel lekker vermoeiendquote:Op dinsdag 6 februari 2007 18:12 schreef heaven7 het volgende:
[..]
Ik denk dat dat effectiever is dan steppen!
Leuk dat dit weer 'in' isquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:53 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Wie steppen er ook allemaal?
[afbeelding]
(Ik heb niet die maar eentje van de Blokker.)
Ik step zelf nu iets meer dan 3 weken en elke dag.![]()
Ik had een paar vragen:
1. Hoelang steppen jullie al?
2. Hoelang steppen jullie per dag?
3. Worden jullie er snel moe van? (Of na hoelang?)
4. Voelen jullie ook gauw je milt?
5. Worden jullie buiken er ook harder van?
6. Wat zijn de positieve dingen van het steppen (en merken jullie die)?
7. Zijn er ook negatieve dingen aan het steppen?
M'n eetpatroon heb ik al aangepast.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:45 schreef DarkElf het volgende:
niet alleen steppen val je mee af natuurlijk, je moet ook je eetpatroon aanpassen![]()
en meestal word er ook geadviseerd het met cardio te combinerenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:45 schreef DarkElf het volgende:
niet alleen steppen val je mee af natuurlijk, je moet ook je eetpatroon aanpassen![]()
Nadat vlouwen mij hebben gehad wolden ze altijd snel moe!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:53 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
3. Worden jullie er snel moe van? (Of na hoelang?)
quote:Op woensdag 7 februari 2007 10:28 schreef Hoe_Lang het volgende:
[..]
Nadat vlouwen mij hebben gehad wolden ze altijd snel moe!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |