Op zich denk ik wel dat die vriend doorheeft waar ze geschikt voor isquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:23 schreef beequeen het volgende:
Je denkt toch niet dat iemand die pop koopt??????????????![]()
![]()
![]()
In Eemnes heb je weinig last van de buren, zeer landelijk gelegen, erg mooi, wel een beetje de dicht bij die grevo's van spakenburg en co in de buurt.....quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:22 schreef CHAOS_ het volgende:
Volgens mij zijn er weinig buren, erachter ligt een golfbaan en er naast staat geloof ik een schuur, googlemaps, kijken.
effe allemaal reageren misschien helpt het !!!!!!!!!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:40 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Bizar, het zou wat zijn. Hoop dat het waar is.
http://www.zijonline.nl/gossip.asp?GossipID=19590&roddels=51010
Genoeg Tokkie volk dat er wel voor gaat. Ze zal haar mond niet gebruiken om te praten dus dat scheelt alquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat iemand die pop koopt??????????????![]()
![]()
![]()
Voor 1 kappers beurt met extentions heb je al 4 rijlessen. Tel al die cosmetica bij elkaar op, dan zit je al vrij snel aan een bedrag waar 10 mensen hun rijbewijs mee kunnen halen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:23 schreef Lunaflame het volgende:
Zouden ze dan ook die kapster van Nasty stopzetten, lijkt me dat die extensions van haar behoorlijk wat geld kosten.
En moet Nasi dan ook stoppen met de rijlessenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:22 schreef Mika25 het volgende:
Hmz...ik begrijp al die bezuinigingen niet, ze hebben het concept toch aan ABC verkocht? Als ze nu ook de rijlessen van Sylvia stopgezet hebben dan zijn ze toch echt aan het doorslaan, want zoveel geld kost dat nou ook weer niet.
Ik zie er geen nieuwe reacties bij komen na die van ene bart en Brom (anti huub)quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:25 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
effe allemaal reageren misschien helpt het !!!!!!!!!
ja ja ik weet het heb ik al een keer gevraagd maar ik vraag het gewoon nog een keer![]()
Toch niet DE Gabyquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:28 schreef RSie het volgende:
1 van hun buren is Tim coronel. die gaat daar wonen samen met zijn vriendin Gaby Uljee. (voor de nOObs in de autowereld) beide zijn bekend in de racerij.
Hear Hear.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:34 schreef tipsch het volgende:
Einde DGK, ik geloof erin. Dank u Satanael herr SS-er. Dank voor de smerigste voeding "fysiek geweld".![]()
ziet er niet naar uitquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:35 schreef Kaya.nl het volgende:
komen er vanavond nog nieuw volk in de kooi?
dat zou ik leuk vinden.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:35 schreef _-inge-_ het volgende:
Als Carlos niet meer mag komen worden ze nog gekker in het huis. Zijn sportlessen en aanwezigheid hebben ze echt wel nodig!
Carlos zou toch vanaf nu 1 dag in de week komen? Dan zal dat wel vrijdag zijn, normaal kwam ie altijd op dinsdag en vrijdagquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:35 schreef _-inge-_ het volgende:
Als Carlos niet meer mag komen worden ze nog gekker in het huis. Zijn sportlessen en aanwezigheid hebben ze echt wel nodig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |