Sorrie, het was een inkoppertjequote:
Al geregeld voor jequote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:53 schreef Myriam1978 het volgende:
Ok ik heb eentje gemaakt... te laat... hoe gooi ik hem weer uit?
Volgens mij hebben die ff een time out i.v.m. het vele beeldmateriaal..........normaal lopen ze 2 dagen achter op de streams en nu zijn ze pas bij de schop van Nena.....en dan moet dat afscheid nog komen.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:53 schreef petraa het volgende:
Sil belt redaktie, geen fysio en geen motorrijlessen meer op het programma. Zou het programma dan een langzame dood sterven.
sorry hoor, maar er is echt niets anders te melden.Saaiheid troef daar
Ik vind het net Nasty + haar "mini me"quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:55 schreef petraa het volgende:
De siamese tweeling weer in beeld bahhhhhhhhh
maar, ben je gewogen en te licht bevonden? Of was het sowieso niet de bedoeling dat je er in kwam voor het echie.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:53 schreef 2live het volgende:
quote]Op dinsdag 6 februari 2007 13:43 schreef nibbieworld het volgende:
[..]
nee joh, heb ik al! zou ook tekort zijn in 4 daagjes tijd.
![]()
ik weet het niet huub heeft gister tegen ons verteld dat hij wel heeft geschopt en dat het onmogelijk was om te blijven, maargoed wie weet verteld hij niet alles ivm contractquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:59 schreef zaanhaan het volgende:
eeeey... is zijonline betrouwbaar?
http://www.zijonline.nl/gossip.asp?gossipID=19590
Huub terug???
Volgens mij is dit een dikke vette Hoax..................maar het zou de mop van de dag zijn.......quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:59 schreef zaanhaan het volgende:
Huub terug???
ach je moet wat posten he als er geen reet te zien is op de streams.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:01 schreef dieenebart het volgende:
Ex Gouden Kooi-bewoonster Natasia genoemd in zaak geliquideerde Wilem Endstra!
en dit stond er ook?
quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:59 schreef zaanhaan het volgende:
Huub terug???
Je kunt je eigen post opruimen door het "edit"buttontje aan te klikken...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:02 schreef dieenebart het volgende:
Oja, Bart de digibeet zal het wel even quoten, hahahaha!
*ehm, wie ruimt mijn rotzooi alsjeblieft op*
een echte digibeet dusquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:04 schreef Black_king het volgende:
[..]
Je kunt je eigen post opruimen door het "edit"buttontje aan te klikken...![]()
zie vorige cosquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:06 schreef Copycat het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe het telefoongesprek ging tussen Amoebe en haar vriend?
Daar staan enkel een paar losse flodders.quote:
Geen Stijl van de Televaag, laat me niet lachenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:04 schreef Mika25 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Zijonline is een roddelsite, zeg maar een online versie van de Prive. Al dat soort sites zijn eigendom van de grote 5 (Telegraaf, Prive, Story, Party, Weekend)...Net zoals Geenstijl van de Telegraaf is...
Hij vertelde haar dat hij haar miste ......bla bla blaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:06 schreef Copycat het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe het telefoongesprek ging tussen Amoebe en haar vriend?
Dat zou echt heel erg jammer zijn, ik denk dat Huub nu al een plaatsje heeft in het rijtje "populaire Nederlanders".quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:06 schreef Missy_1974 het volgende:
nogmaals wij hebben huub gister gesproken op msn, en hij zegt dat het over is, dus ik beschouw de pagina dus ook als roddel.
Kijk, aan jou hebben we wat!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:11 schreef Miraaa het volgende:
Hij vertelde haar dat hij haar miste ......bla bla bla
En dat ze op internet niet echt positief over haar schreven....bla bla, maar trad niet in details
Daarbij vertelde hij dat ze op moest letten tijdens het uitkleden , want ze stond al meerdere malen in haar blootje op internet ( amoebe zwaar verbaast...hoe kan dat nou ?)
Om dan nu vervolgens na 20 minuten onder een zonnebank te gaan liggen...........( hoe bedoel je camera geil )![]()
Hij vindt het niks. Zit al 4 dagen zonder seks. Heeft nog een kater van gisteren.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:06 schreef Copycat het volgende:
ja Huub doe niet zo dom kom terug als je mag, jij gaaat winnenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:11 schreef kissy het volgende:
[..]
Dat zou echt heel erg jammer zijn, ik denk dat Huub nu al een plaatsje heeft in het rijtje "populaire Nederlanders".
Laat hem maar terug komen, hij mag de villa van mij winnen!
Op mij kwam het over als van "hoe kan dat nou, ik ga toch immers met natasia/Brian en Bart om"quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kijk, aan jou hebben we wat!
Hoe reageerde ze op het feit dat er niet bepaald positief op haar wordt gereageerd? Niet zeker.
Tien.quote:Uiteindelijk leent Amanda punten van Brian, zodat ze toch haar Rogier kan bellen. Hij heeft het er wel moeilijk mee: “Het vervelendste vind ik dat ik je wel kan zien, maar niet kan aanraken. Hoeveel dagen hebben we nou al geen sex gehad?” Toch klinkt hij positief: “Ik hoor veel verhalen van anderen, want zelf kijk ik niet naar de uitzendingen.” Dan zijn de vijf minuten alweer om: “Dag schat, doe je ding!”, moedigt hij haar aan.
als we nou toch effe allemaal daar een berichtje achterlaten dat huub moet terugkomen heeft het misschien toch effect,quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:59 schreef zaanhaan het volgende:
Huub terug???
Kun je zelf ook hoor.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:02 schreef dieenebart het volgende:
Oja, Bart de digibeet zal het wel even quoten, hahahaha!
*ehm, wie ruimt mijn rotzooi alsjeblieft op*
doet er mee? waarmee? edit: ah zo ja. ze kunnen hier ook lezen wat we te zeggen hebbenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
als we nou toch effe allemaal daar een berichtje achterlaten dat huub moet terugkomen heeft het misschien toch effect,
wie doet er mee?
kom op jongens proberen kan geen kwaad
![]()
Alleen doet het ding z'n werk niet goed; er komt veel te veel shit van boven uit.quote:
Ik heb mijn reactie gegeven.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:16 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
als we nou toch effe allemaal daar een berichtje achterlaten dat huub moet terugkomen heeft het misschien toch effect,
wie doet er mee?
kom op jongens proberen kan geen kwaad
![]()
Word nu ook heel letterlijk genomen, volgens de zangleren moet je ademhalen totdat je het gevoel hebt dat je kut opengaatquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:18 schreef Miraaa het volgende:
Kut.......zanglessen
Zou Bart zijn woord houden?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:24 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Toch leuk die pact tussen Bart en Sylvia.
Dat is inderdaad nog maar de vraag. Bart ruikt mogelijkheden dus is er als de kippen bij om nieuwe buffer te creeren nu NL weg is. In ieder geval iets dat Sylvia weer wat extra kracht kan geven in het huis.quote:
centjes?quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:35 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Weet iemand waarom Talpa plots besloten heeft overdag nog maar twee streams in te zetten? ( staat op de dgk-site alleen nog 4 streams van 16:00 uur )
gelukt hoor...quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Kun je zelf ook hoor.
Met deze knop (klik!): [[url=http://forum.fok.nl/templates/fokforum_light/i/edit.gif]afbeelding][/url]
bezuinigingenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:35 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Weet iemand waarom Talpa plots besloten heeft overdag nog maar twee streams in te zetten? ( staat op de dgk-site alleen nog 4 streams van 16:00 uur )
Denk ook kostenbesparing idd, er zijn minder bewoners en bij kamp Sylvia zullen toch geen gesprekken gevoerd worden.quote:
wij hebben toch ook maar 2 streams, de andere 2 staan gestreamlocked op de villa.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:35 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Bizar, het zou wat zijn. Hoop dat het waar is.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:38 schreef itsme het volgende:
vreemd dat nieuwtje op die zijonline site.
Ken die site helemaal niet dus heb geen idee of er iets van waarheid in zit.
Zijonline is een ontzettend slecht geïnformeerde en slecht geschreven site. Lezen met een vrachtlading aan zout.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:38 schreef itsme het volgende:
vreemd dat nieuwtje op die zijonline site.
Ken die site helemaal niet dus heb geen idee of er iets van waarheid in zit.
Maar dat is wel nieuw, ook dat het op de site vermeld staat. Met 5 bewoners is het de moeite niet om er 4 te draaien, kan ook betekenen dat er geen nieuwe meer in komen en dat het afloopt.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
wij hebben toch ook maar 2 streams, de andere 2 staan gestreamlocked op de villa.
Ze heeft er vanmorgen wel over gebeld, ook over de fysio.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:45 schreef blomst het volgende:
Zouden de moterrijlessen van Sylvia ook zijn gestopt?
Die stonden niet vermeld op de weeklijst.
Ja precies.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:43 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Maar dat is wel nieuw, ook dat het op de site vermeld staat. Met 5 bewoners is het de moeite niet om er 4 te draaien, kan ook betekenen dat er geen nieuwe meer in komen en dat het afloopt.
Zou ik niet erg (meer) vinden.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:43 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Maar dat is wel nieuw, ook dat het op de site vermeld staat. Met 5 bewoners is het de moeite niet om er 4 te draaien, kan ook betekenen dat er geen nieuwe meer in komen en dat het afloopt.
Confessie: ik heb HBB nauwelijks gevolgd!quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:36 schreef dieenebart het volgende:
[..]
gelukt hoor...
Kom je nog een keer HBB dagboek (dahag, boek) lezen?
idd.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:43 schreef schizolientje het volgende:
[..]
was ook niet veel meer.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Daar staan enkel een paar losse flodders.
Eehm de dag er voor om 23:55 plasmaboy :quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:58 schreef blomst het volgende:
Mochten ze stoppen met het programma dan is de verjaardag van Natasia wel een mooie eind datum.
Zit ze op haar feestje te wachten en blijkt er niets meer te zijn:)
KIjk naar Flodder en je weet hetquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:03 schreef Lunaflame het volgende:
Ik vraag me toch ook af hoe de mensen die in de omgeving van de villa wonen reageren op het feit dat het zo'n aso bedoening is geworden. Ik zou toch echt niet staan te trappelen bij het idee dat ik een Nasty of een rat als Brainless bij me in de buurt zou krijgen.
Heeft iemand daar al eens iets over gelezen ofzo? Anders lijkt het me wel een leuk artikeltje voor de een of andere reporter.
Daar begint het aardig op te lijken.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:04 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
KIjk naar Flodder en je weet het![]()
Krijg ik toch ineens een deja-vu van de Fam. Flodder in Sonnendael.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:03 schreef Lunaflame het volgende:
Ik vraag me toch ook af hoe de mensen die in de omgeving van de villa wonen reageren op het feit dat het zo'n aso bedoening is geworden. Ik zou toch echt niet staan te trappelen bij het idee dat ik een Nasty of een rat als Brainless bij me in de buurt zou krijgen.
Heeft iemand daar al eens iets over gelezen ofzo? Anders lijkt het me wel een leuk artikeltje voor de een of andere reporter.
Ik snap je, Wat ik gedaan had als bewoners, was in het begin ( nu is het te laat en komt niemand mer ) de buren en de burgermeester een keer uitnodigen voor een borrel ofzo.. Maar de wannabe miljonairs zijn zo met zichzelf bezig. Ik heb ze nog nooit één plan horen of zien maken dat niet over hunzelf gaat en wat toont van sociaal gevoel, groepsgevoel of ander wenselijk gedrag,quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:05 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Daar begint het aardig op te lijken.
Maar he ff serieus![]()
Dat is andere koek, dan Yoga, waar ze het hebben over "Anus in en Anus uit".........quote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:23 schreef beequeen het volgende:
[..]
Word nu ook heel letterlijk genomen, volgens de zangleren moet je ademhalen totdat je het gevoel hebt dat je kut opengaat![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |