abonnement Unibet Coolblue
pi_46038819
dan doe ik het wel

edit: bedankt voor het toevoegen van de haakjes
pi_46038845
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_46038851
ik zat er op te wachten
haha
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_46038872
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 13:45 schreef dieenebart het volgende:

[..]

Jullie zijn ziekkk...
Sorrie, het was een inkoppertje
----------------------------------------------------------------Hierlangs afknippen-----------------------------------------------------------------
pi_46038888
super dat pact van bart met syl, ja misschien word het brian wel ingefluisterd oid, maar ik denk dat zelfs een confrontatie daarover wel leuk zou zijn, want bart slaat ze om de oren verwacht ik.
pi_46038889
Ok ik heb eentje gemaakt... te laat... hoe gooi ik hem weer uit?
"Bazooko's Circus is what the world would be doing every Saturday night if the Nazis had won the war. This was the Sixth Reich." Hunther S. Thompson
pi_46038893
quote]Op dinsdag 6 februari 2007 13:43 schreef nibbieworld het volgende:

[..]

nee joh, heb ik al! zou ook tekort zijn in 4 daagjes tijd.

[/quote]

maar, ben je gewogen en te licht bevonden? Of was het sowieso niet de bedoeling dat je er in kwam voor het echie.
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_46038906
Sil belt redaktie, geen fysio en geen motorrijlessen meer op het programma. Zou het programma dan een langzame dood sterven.

sorry hoor, maar er is echt niets anders te melden. Saaiheid troef daar
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  dinsdag 6 februari 2007 @ 13:53:52 #9
93427 Echo99
© Boy_Snakeye 21.07.05
pi_46038911
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 13:53 schreef Myriam1978 het volgende:
Ok ik heb eentje gemaakt... te laat... hoe gooi ik hem weer uit?
Al geregeld voor je
Lang leve mij! *O*
pi_46038914
lekker rustig op de streams
pi_46038919
geen gitaarles, geen Carlos, geen verdere actie, nauwelijks verslagen op de Tien site........wat heet doodbloeden???
Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
pi_46038944
post!
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_46038973
De siamese tweeling weer in beeld bahhhhhhhhh
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_46038997
ok amanda heeft weer een doel; valse wimpers[ na liplijntje en wenkbrauwen]
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_46039001
Bij gebrek aan bezigheden, is het roddelen het enige wat ze nog over hebben
pi_46039020
ik heb de streams niet eens aan want ik lees hoe saai het is en wil ookniet naar die andere luisteren.
als er vandaag niks bijkomt is het echt aan het doodbloeden

maarja kunnen ze nog wel bewoners vinden die er in willen
pi_46039027
De vriend van ilona is te leuk voor haar volgens Zdngmw.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_46039079
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 13:53 schreef petraa het volgende:
Sil belt redaktie, geen fysio en geen motorrijlessen meer op het programma. Zou het programma dan een langzame dood sterven.

sorry hoor, maar er is echt niets anders te melden. Saaiheid troef daar
Volgens mij hebben die ff een time out i.v.m. het vele beeldmateriaal..........normaal lopen ze 2 dagen achter op de streams en nu zijn ze pas bij de schop van Nena.....en dan moet dat afscheid nog komen.
Nou en wat daarna komt dat weten we.........NL + Huub en ilona.........allemaal extra.

Die nieuwe bewoners zie ik er vandaag echt niet inkomen, op zijn vroegst morgen en dan zal je zien dat het op tv net lijkt of ilona ze kruist.
----------------------------------------------------------------Hierlangs afknippen-----------------------------------------------------------------
pi_46039091
eeeey... is zijonline betrouwbaar?
http://www.zijonline.nl/gossip.asp?gossipID=19590
Huub terug???
pi_46039114
Ze posten trouwens hier ook al een poos niet meer DGK redaktie.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_46039120
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 13:55 schreef petraa het volgende:
De siamese tweeling weer in beeld bahhhhhhhhh
Ik vind het net Nasty + haar "mini me"
----------------------------------------------------------------Hierlangs afknippen-----------------------------------------------------------------
pi_46039159
ZIJONLINE EXCLUSIEF! HUUB KEERT TERUG IN DE GOUDEN KOOI!
Als het aan de porgrammaleiding van De Gouden Kooi ligt keert Huub terug in de miljonairsvilla. Bestuderng van de beelden heeft namelijk aangetoond dat Huub niet geslagen of gschopt zou hebben! En dat betekent dat Huub van de 'bewakers'van de goede zeden in De Gouden Kooi zijn plekje onder de aspirant-miljonairs weer mag innemen. De vraag is nog slechts of Huub zelf wil terugkeren.

Huub en Nathenal mochten vertrekken nadat ze het met elkaar aan de stok kregen toen Nathanael de ex-vriendin van Huub een hoer noemde.

Na een aantal drankjes werd de situatie 'door beide mannen afgelopen weekend op scherp gezet. Uitgedaagd door Huub, verkocht Nathanael hem een harde schop. Later barstte in de keuken de ruzie opnieuw los, waarop Nathanael zijn rivaal aan zijn nek de tuin insleurde.

Na een kort overleg van de programmadirectie van Tien kreeg Nathanael te horen dat hij het huis moet verlaten. Niet veel later werd ook besloten om Huub uit de villa te verwijderen omdat hij ook geweld zou hebben gebruikt. Maar bestudering van de beelden door de TIEN-programmamakers heeft nu uitgewezendat hij Huub geen geweld eeft gebruikt en dus eigenlijk ten onrechte uit de miljonairsvilla is verwijderd. .

bron zijonline
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  dinsdag 6 februari 2007 @ 14:01:52 #23
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_46039175
GOUDEN KOOI

Ex Gouden Kooi-bewoonster Natasia genoemd in zaak geliquideerde Wilem Endstra!

en dit stond er ook?

[ Bericht 88% gewijzigd door dieenebart op 06-02-2007 14:36:02 ]
pi_46039186
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 13:53 schreef 2live het volgende:
quote]Op dinsdag 6 februari 2007 13:43 schreef nibbieworld het volgende:

[..]

nee joh, heb ik al! zou ook tekort zijn in 4 daagjes tijd.
maar, ben je gewogen en te licht bevonden? Of was het sowieso niet de bedoeling dat je er in kwam voor het echie.
[/quote]

Ik heb ergens in mei een screening gehad. Daar ben ik heelhuids doorgekomen. Vanaf toen heb ik niets meer van talpa vernomen. Tot dat ze mij begin september op belde en vroegen of ik zin had om voor 4 dagen met 9 anderen de villa te willen gaan testen. Met de bedoeling om het zo echt mogelijk na te bootsen. Was super!!! Toen kwam ik er ook achter dat ik de enigste was die geen verdere screenings of tests had gehad.. Vreemd. Die andere personen waren al behoorlijk ver. bij de laatste 30 kandidaten enzo.. Ze hadden al gesprekken gehad met John.
Ik denk zelf dat ik te rustig en sociaal gevonden werd door de casting. Maar goed, ze kennen mij natuurlijk niet echt goed he` . Ze moesten eens weten. . Misschien dat als Bartje er niet was geweest.. Maar ach.......
"Grote mannen danken voor een kwart hun roem aan hun dapperheid, voor de helft aan geluk, en voor het overige kwart aan misdaad.\"
pi_46039200
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 13:59 schreef zaanhaan het volgende:
eeeey... is zijonline betrouwbaar?
http://www.zijonline.nl/gossip.asp?gossipID=19590
Huub terug???
ik weet het niet huub heeft gister tegen ons verteld dat hij wel heeft geschopt en dat het onmogelijk was om te blijven, maargoed wie weet verteld hij niet alles ivm contract

ik hoop het echt maar heb de hoop opgegeven
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')