Je verandert nu steeds van mening, blijf eens bij 1 mening, net was het nog rood toch?quote:Op donderdag 19 april 2007 19:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja, en?
Het was minimaal geel en dan was de snuggere Davids vast nog wel tegen een 2e aangelopen
quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Weet je niet wat minimaal betekend?
quote:Op donderdag 19 april 2007 18:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij had na een minuut al rood moeten krijgen. Goed bezig inderdaad
quote:Op donderdag 19 april 2007 19:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja, en?
Het was minimaal geel en dan was de snuggere Davids vast nog wel tegen een 2e aangelopen
leg uit.. ik hang aan je lipquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Weet je niet wat minimaal betekend?
ja, davids heeft de zeeuw en dembele van de trap gebeukt gisterquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
DAM, die gozer is echt nog erger dan Jorien
quote:Op maandag 7 mei 2007 11:17 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Hahah Edgar na de penalserie... Tjah ik heb geoefend en tegen de kerels gezegt, als ik er moet staan, dan sta ik er...
Nee wat een held de 7de/8ste penal nemen...!
Hoe kan het verkerenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:22 schreef Rekkie het volgende:
Kan er niet warm of koud van worden dat hij weer in Nederland voetbalt.
Gaat m.i. geen extra impuls brengen
waar dan?quote:Op maandag 7 mei 2007 09:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja, davids heeft de zeeuw en dembele van de trap gebeukt gister
Wat maakt hem dan speciaal een held na gisteren?quote:Op maandag 7 mei 2007 11:30 schreef markthemen het volgende:
[..]
waar dan?![]()
maar wat een held is edje..was echt mooi stond schuin voor me en je zag em genieten hehe
![]()
Omdat ajax niet 1 keer verloren heeft met hem erbij?quote:Op maandag 7 mei 2007 14:57 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als Davids zijn lijn doorzet van de laatste 3 jaar wordt 2007-2008 een kut seizoen
Juve Kutquote:Op maandag 7 mei 2007 15:06 schreef denthemen het volgende:
[..]
Omdat ajax niet 1 keer verloren heeft met hem erbij?
hij heeft geen aangepast huis héquote:Op maandag 7 mei 2007 15:06 schreef jorienvdherik het volgende:
Dennis, ben je sinds de terugkeer nog bij davids thuis geweest ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |