Duwen is rood. Vraag maar aan Van Dijk van Utregquote:Op donderdag 19 april 2007 19:25 schreef Jasza het volgende:
[..]
rood![]()
![]()
Da Costa had rood moeten hebbe ja![]()
quote:Op donderdag 19 april 2007 19:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Klopt, Davids is inderdaad niet veel
Heb ik gedaanquote:Op donderdag 19 april 2007 19:22 schreef denthemen het volgende:
Kom met argumenten of reageer op mijn stuk
quote:
quote:Op donderdag 19 april 2007 19:18 schreef denthemen het volgende:
Hij heeft op het veld ook echt mensen aangevallen, gister weer toen hij een paar keer flink aangepakt werd, toen Ricky VD Bergh hem even een paar schoppen gaf. Lul toch geen poep man, we weten da je hem niet mag, maar om nu dit erbij te gaan verzinnen, tuurlijk is het stom wat er met Keane gebeurt is, maar is hij nu ook opeens een mafkees? Kom met goeie argumenten! Davids is er zelfs volgens mij nog nooit van afgestuurd omdat hij ruzie met iemand had
Ik begin me toch zorgen te maken over je geestelijke gesteldheidquote:Op donderdag 19 april 2007 19:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij is een staatsmongool die zich niet weet te gedragen.
Wat klopt er niet aan?
Als er voor een duw rood gegeven moet worden bleven er gister weinig mensen over, even een lijstje met mensen die ik heb zien duwen:quote:Op donderdag 19 april 2007 19:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij viel in de eerste minuut al Sektoui aan![]()
Dan heb je het ook over iemend, wat een irritante kneus die steeds de bal niet geeftquote:Op donderdag 19 april 2007 19:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij viel in de eerste minuut al Sektoui aan![]()
Vraag maar aan Van Dijkquote:Op donderdag 19 april 2007 19:35 schreef denthemen het volgende:
Lul toch op als je de regels niet kent, slaan is rood, duwen is geen rood
Zei Van Dijk later niet dat het geen rood wasquote:Op donderdag 19 april 2007 19:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Vraag maar aan Van Dijk
Duwden die ook allemaal weg van de bal?
Je verandert nu steeds van mening, blijf eens bij 1 mening, net was het nog rood toch?quote:Op donderdag 19 april 2007 19:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja, en?
Het was minimaal geel en dan was de snuggere Davids vast nog wel tegen een 2e aangelopen
quote:Op vrijdag 20 april 2007 11:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Weet je niet wat minimaal betekend?
quote:Op donderdag 19 april 2007 18:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Hij had na een minuut al rood moeten krijgen. Goed bezig inderdaad
quote:Op donderdag 19 april 2007 19:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ja, en?
Het was minimaal geel en dan was de snuggere Davids vast nog wel tegen een 2e aangelopen
leg uit.. ik hang aan je lipquote:Op vrijdag 20 april 2007 11:48 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Weet je niet wat minimaal betekend?
ja, davids heeft de zeeuw en dembele van de trap gebeukt gisterquote:Op zaterdag 21 april 2007 18:51 schreef HeinekenAFCA het volgende:
DAM, die gozer is echt nog erger dan Jorien
quote:Op maandag 7 mei 2007 11:17 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Hahah Edgar na de penalserie... Tjah ik heb geoefend en tegen de kerels gezegt, als ik er moet staan, dan sta ik er...
Nee wat een held de 7de/8ste penal nemen...!
Hoe kan het verkerenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:22 schreef Rekkie het volgende:
Kan er niet warm of koud van worden dat hij weer in Nederland voetbalt.
Gaat m.i. geen extra impuls brengen
waar dan?quote:Op maandag 7 mei 2007 09:14 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
ja, davids heeft de zeeuw en dembele van de trap gebeukt gister
Wat maakt hem dan speciaal een held na gisteren?quote:Op maandag 7 mei 2007 11:30 schreef markthemen het volgende:
[..]
waar dan?![]()
maar wat een held is edje..was echt mooi stond schuin voor me en je zag em genieten hehe
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |